Mobilsiden.dk  /   MWC TEMA  /   Huawei satser på nye design partnerskaber

Huawei satser på nye design partnerskaber

Huawei allierer sig med rutinerede kræfter indenfor mode og design

Når Huaweis P10 toptelefon får debut på søndag ved dette års MWC-messe, vil det få følgeskab af lækkert designet tilbehør udviklet i samarbejde med minimalistiske Ricostru.

”Huawei har en stærk tro på, at teknologi skal være kunstnerisk, så forbrugerne har mulighed for at udtrykke deres identitet. Vores produkter vil blive forbedret yderligere af Ricos håndværk og visioner,” siger CMO i Huawei Consumer Business Group, Glory Cheung i en pressemeddelse.

Se også:  Huawei afslører flere detaljer om Huawei P10

I dag indleder Huawei samtidig også et partnerskab med The Pantone Color Institute, hvor selskabet skal bidrage til farvepaletten til Huaweis kommende produkter.

Her håber Huawei at højne den æstetiske oplevelse i fremtidige enheder ved at trække selskabets indsigt inden for farvers egenskaber samt fremtidens farvetrend.

”Vi ser frem til at samarbejde med Pantone Color Institute, verdens førende autoritet på farveområdet, der skal være med til at introducere de seneste trends til vores kunder. Hos Huawei tror vi på samarbejde og kollektiv viden, og dette partnerskab vil sørge for, at forbrugerne kan udtrykke sig selv mere kraftfuldt gennem farvernes universelle sprog,” siger CEO i Huawei CBG, Richard Yu.

Det er ikke første gang at Huawei allierer sig med anerkendte brands. Sidste år indledte selskabet et samarbejde med tyske Leica og deres notoriske kameraekspertise forud for lanceringen af Huawei P9.

Læs også:  Pressefoto-læk kommer tæt på Huaweis buede P10-flagskib

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her



Om brug af cookies