Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   1. DEC: The "mobile" Julekalender

1. DEC: The "mobile" Julekalender

APP TIP: Julen er en dyr tid for de fleste, men der findes stadig gratis glæder, og her i december er applikationen "Christmas!!" til iPhone en af dem.

1. DEC: Første låge i julekalenderen på Mobilsiden.dk.

Nu kan nedtællingen for alvor begynde til juleaften og den første låge i diverse julekalendere skal åbnes i dag.

Måske har du allerede åbnet den første låge i en chokolade julekalender eller andet her til morgen, men i 2010 skal man ikke "snydes" for en mobil julekalender.

Applikationen "Christmas!!" byder ikke alene på nedtællingen til juleaften på startskærmen, julesange, oversigt over ønskesedler, men også en julekalender hvor du kun kan åbne dagens låge.

Når du har åbnet dagens låge får du adgang til yderligere wallpaper, jokes m.m.

Du kan downloade julekalenderen gratis i App Store.

Læs også:
Foursquare kåret som Årets Jule-app


Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Kim Rieneck 01-12-2010 18:08:26

Til alle der kan lide at spille det her spil er nu kommet som jule udgave den ligger på marked så fik os der har HTC telefon noget i dag.

0 0
KimDotDK 01-12-2010 15:41:19

Kan da høre at der er nogen der skal have en tudekiks i deres julesok :D
Vil I rigtig gerne have noget jul på jeres mobiler, kunne I jo alternativt selv finde noget. Julen handler jo ikke kun om at få, men også at give :)

0 0
Kim Rieneck 01-12-2010 16:28:58

Nej slet men der er nu mange der mener det sammen som mig.

for tiden kommer der mest til Iphone og Ipad.

0 0
Peder Alipio Thurøe 01-12-2010 14:20:35

Havde det ikke været for det 12megapixel kamera der er i Nokia 8 havde den og andre symbian telefoner ikke haft meget at komme med...øv symbian øv.

0 0
Binegirl 02-12-2010 16:58:47

Har du kigget i OVI store ? sidste år var der en kalender med nye gratis ting til symbian hver dag , både spil og programmer . Jeg kan se de har noget der hedder "Xmas Advent Calendar"

0 0
Mobilsiden 02-12-2010 17:08:33

Tak for tippet... og vi kommer helt sikkert også med ting fra OVI Store i løbet af december :-D

0 0
Mobilsiden 01-12-2010 15:03:28

Der skal også nok komme noget til Symbian i løbet af de kommende 23 "låger" (dage) :-)

0 0
Daniel Jørgensen 01-12-2010 12:44:02

"men i 2010 skal man ikke "snydes" for en mobil julekalender."

.. Åbenbart hvis man ikke ejer en iPhone.. Der var da en kedelig 1. december for alle os der ikke har en iPhone..

0 0
Mobilsiden 01-12-2010 13:03:02

@Daniel: Der kommer de kommende dage ting til Android eller andet... Det bliver en blandet landhandel... :-)

vi synes bare denne var sjov som 1. december, da der er en "julekalender" i applikationen, hvor man hver dag får nyt indhold.

0 0
Kim Rieneck 01-12-2010 12:32:05

Hejsa hvorfor er altid ting i kun laver til iphone og ipad.

Hvad med os der har HTC Mobil telefon ??

Vi får ingen julekalendere er da ikke fair der er andre end dem med iphone.

0 0
Mobilsiden 01-12-2010 12:40:54

Der kommer også noget i vores julekalender til Android mobiler og øvrige styresystemer...

Lige præcis den applikation "Christmas!!" findes umiddelbart ikke til Android, men ikke noget vi på Mobilsiden.dk har kontrol over :-(

Men "lågerne" i vores kalender vil byde på forskellige ting, til de forskellige styresystemer... Som du også kan læse i denne artikel: http://www.mobilsiden.dk/nyheder/folg-julekalenderen-pa-mobilsidendk,lid.13503/
er det ikke kun ting og applikationer til iPhone der vil være.

0 0
Daniel Jørgensen 01-12-2010 12:45:28

I kunne jo f.eks. også linke til noget der vedrører Android.. Eller måske noget som alle kan bruge?

0 0