Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   10 grunde til at vælge Android i stedet for iPhone

10 grunde til at vælge Android i stedet for iPhone

Skal det være en Android-smartphone eller Apples iPhone? Her er 10 punkter, hvor Android gør det bedre end iPhone.

Når valget af ny smartphone står mellem iPhone og en mobil på Googles Android-system, kan det være svært at gennemskue, hvorfor man skal vælge det ene eller andet.

Der kan siges for og imod begge systemer men Businessinsider.com har netop lavet en liste med 10 punkter, hvor iPhonen taber pusten.

Se listen herunder og overvej om du er enig.


Her er Android bedre end iPhone

01. Hukommelsen kan på nogle Android-enheder udvides med micro-SD kort.

02. Indbygget gratis Google Maps med rigtig navigation.

03. Større udvalg af forskellig hardware.

04. Ingen restriktioner på de apps der kan installeres.

05. Nyeste hardware-specs kommer først til Android-telefoner.

06. Tilpasning af hjemmeskærme med widgets og genveje.

07. Perfekt integration med Googles apps og services.

08. Mulighed for selv at vælge standard-apps som browser, kalender, mail m.v.

09. Android har bedre multitasking.

10. Bedre integration af sociale tjenester og online services.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

M H Larsen 21-04-2012 01:14:21

Endnu en gang - Min far kan banke din far mentalitet.
Kunne vi ikke bare opfører os som voksne mennesker, og respekterer hinandens valg, uden at skulle nedgøre hinandens produkter.
Det er i min bog 2 forskellige systemer, der opfylder brugerens ønsker på forskellig måde.
Lidt som når man vælger en BMW M5 eller en Fiat Multipla, da de hver især opfylder ens krav og ønsker.
Er sikker på vi hver især er glade for vores mobil, og denne glæde bliver ikke forøget ved at nedgøre andres valg af mobil.

0 0
Ole Christensen 21-04-2012 11:28:16

Well said. :-)

0 0
BSG 20-04-2012 20:29:31

De som vil have Android, de køber ikke iPhone, og omvendt:)
Vi mennesker er så forskellige, og det er kun godt.
jeg selv foretrækker Android på grund af funktionalitet og masser af finesser, mens nogen anden vil foretrække en iPhone på grund af designet, som jeg ikke kan bruge til en skid, selvom designet af Galaxy SII helt ok, den sidder godt i handen, den tåler at lande hårdt på asfalt (min er et eksempel) og skærmen er tilpas stor og klar.
Og android er genialt, hvis man skal lave alle mulige ting på en gang.

0 0
beikes 20-04-2012 17:42:54

Forstår ikke den trang til at forsvare det ene eller det andet? Som om man personligt har noget i klemme, eller er den der har opfundet iPhone eller Android.. Det er jo bare en dims for fanden, og hvis det virker, så er det jo fint, for hvem det nu virker. Hvordan kan man blive stødt over noget, man ingen indflydelse har haft på, og hvordan kan man indædt forsvare noget så ligegyldigt?

Jeg ser på iPhone som en glimrende enhed, der måske er specielt udviklet til børn og kvinder - og nej, det er ikke ment negativt på nogen måde. Den er blevet hip blandt hipsters, der ikke har hverken teknisk snilde eller interesse, og iPhone er blevet markedsført helt ekseptionelt godt, og netop derfor lever de i bedste velgående.

Android enheder er jo til gengæld ligeså forskellige som biler eller kaffemaskiner. De kan nogenlunde det samme, men har alle forskellige design, ydeevne prisniveau. Så at være fan af alle Android-telefoner, finder jeg en anelse komisk, der der findes ligeså mange lorte-enheder, som mesterværker. Det ville svare til at elske alle biler lige meget, om det så er en Mazda eller en Maserati.

0 0
UKR 19-04-2012 21:30:15

Man har 15 min returret på googleplay det har man ikke på appstore.....

0 0
Jakob 20-04-2012 12:59:18

Jep - klart en af de store fordele ved Android. Helt Enig.

0 0
19-04-2012 19:13:06

Rart at se John G, også trækker positive ting frem om android en gang imellem.

0 0
kelddaug 19-04-2012 20:58:44

Det var fordi han havde set de videoer , ham gutten havde lavet, en øjne åbner.! ;-)

0 0
Gizmo 19-04-2012 23:26:31

Godt svar, LOL :)

0 0
Gizmo 19-04-2012 16:13:27

Skal lige sige først at jeg har både iphone og android, og bruger begge platformer aktiv.

05. Nyeste hardware-specs kommer først til Android-telefoner.

Det kan godt være android har lidt nyere hardware-specs, når iPhone opdaterer kun en gang per år. Men de flest software på google play er udvikler til kører flest android endheder som muligt, og nogen gang lavest fællesnævner. Selvom man har nyeste android mobil, så kan software ikke udnytter hardware fuld ude. Og det går lange tid for producenter at opgrader android til nyest version. Derfor er det spild at kaste penge efter nyest og dyrest android hardware. Selvom iPhone updater kun en gang på år, men iOS software updatering ruller ude på ingen tid, og software er optimerer til platform, ofte samme app har bedre oplevelse og kvalitet på iPhone end android, selfom med 1 år gammel hardware.

09. Android har bedre multitasking.

Det gøre det ikke, og det æder på batteri hurtigere, henter og sende unødvendigt data til annonce netværk for hvad, ingen nyttig kommer nogen ude af det.

0 0
19-04-2012 16:29:23

Du kan vende og dreje det som du vil. Android har bedre hardware.
Og android har også bedre multitasking, uanset om det æder batteri eller ej.

0 0
Gizmo 19-04-2012 16:57:57

Hvis man er blind og hardcore Android fanatiker, så ja, du har ret. Men teoretisk spekulation og varm luft holder ikke i min verden, lige på de to punkter, iPhone er bedre, gade vide om man kan lever på varm luft, nogen kan, men det gøre jeg desværre ikke :)

0 0
BSG 21-04-2012 12:20:40

Ved ikke med 5, fordi Samsung laver go det meste af indmaden af iPhone.
Men 10 passer absolut :)

0 0
hellas7 22-04-2012 12:42:14

sjoveste tråd til dato.

0 0
19-04-2012 19:17:47

Nu sidder jeg selv med en ca. et år gammel android mobil (SGS2) og den har den nyeste android FW på, og her er det så at jeg gerne vil have dig til at fortælle mig, hvilken del af android 4.0 at min mobil ikke kan udnytte ?

Derudover, så har android rigtig multitasking og ikke kun på visse ting/dele som Apple tillader. Annoncer har intet med multitasking at gøre. Mht. batteritid, så ja det vil jo æde mere batteri da det får mobilen til at arbejde mere, men det er nu engang det man må ofre. og om man har en 15 timer eller 24 timer på en opladning er jo underordnet. I begge tilfælde skal mobilen i lader hver aften.

Så kan du kalde mig fanatiker og alt det der, det rager mig en høstblomst. Men bare fordi at du har både det ene og det andet produkt gør dig jo ikke objektiv og giver dig trumfkortet til at bestemme hvad jeg og andre der er uenige med dig, skal mene....

0 0
Gizmo 19-04-2012 23:21:22

Ja ja .. Du kan køre på 4.0, men hvad nyttes det, når fleste apps fra Google play er lavet til 2.1 2.2 på halv dårlig hardware som htc wildfire, og jeg kan ikke mærk fleste software kører meget bedre på en Galaxy 2 end en Galaxy Gio til 1000 kr, fleste gang kan engang mærke forskellen.

Det kan godt være du er ligeglad med batteritid og unødig bruger af resources, men der er mange som ikke er. Ja, android app kan visse ting i baggrund, det betyder også dårlig design app og forspørgsler til annocere netværk i mange gratis app, som gøre telefon kan ikke gå i dvale, og strøm bliver tøm på ingen tid, og man forøger sin mobil data forbrug unødvendigt.

Jeg siger heller ikke du ikke har ret fra din synsvinkel, og jeg fortrækker mere realistisk tilgang end teoretisk eller ideologisk fan kultur. Du eller andre selfølgelig skal lov til mener som i vil, men kan du så videnskablig gøre rede for når en del android har bedre spec, større batteri og hurtigere hardware end iPhone, men stadig med hakke animation, fryse, genstart, når man bruger samme app på iPhone og android, hvorfor er iPhone version bedre. Så vidt jeg kan husk, min gamle gamle iPhone 3G med 312 mhz processor og 32 mb ram kan køre mange app end tilsvarende app på android med meget mere kraftig hardware.

0 0
19-04-2012 23:35:09

Min android hakket ikke, genstarter ikke mere end min kones iPhone 4.

0 0
19-04-2012 23:36:15

Og gad egentligt godt vide hvilke android mobiler du har haft?

0 0
Gizmo 20-04-2012 00:18:51

Sidste fem år iPhone 3G , iPhone 4, HTC Wildfire S (låner telefon) ,Samsung Galaxy Gio, (Samsung Galaxy II, men har byttet ude med Sony Ericsson Experia Arc efter 3 måned), og ventet på kommende iPhone 5 og Lumia model.. og håber på kommende Samsung Galaxy S III ikke er lavet af plastic, men hvis plastic skal være lige så godt som Lumia. Har tit syntes Samsung Galaxy touchwiz ligner iPhone interface for meget, og har ikke bruger for android til være halv iPhone clone, android skal være android, ellers så der ikke nogen point at købe android længere, medmindre man virkelig ikke har råd til iPhone.

0 0
BSG 21-04-2012 12:29:39

Gizmo skriver:

...ellers så der ikke nogen point at købe android længere, medmindre man virkelig ikke har råd til iPhone.


Tror du virkelig, at folk køber Android, fordi de ikke har råd til iOS?

Vær nu ikke dum, folk køber iPhone, fordi de vil have en hype telefon, mens de som vil have finesserne, de køber en som kører Android. Vi er af al lykke så forskellige.

iPhone består meget af Samsung, so SGII er faktiskt en genial telefon, som ikke er en iPhone :)

Skal du have en iPhone, så er du nødt til at være glad for Samsung, fordi det er Samsung som leverer indmad og skærm.

Det som jeg skal bruge en Smartphone til, der kan iPhonen simpelten bare ikke bruges, fordi jeg kan ikke bruge et design til noget som helst, kun funktionerne.

0 0
Footiefan 21-04-2012 13:41:06

Ahh, man behøver da ikke ligefrem være "glad" for Samsung, bare fordi de står for noget indmad og skærm...

0 0
20-04-2012 08:52:34

Tror vi stopper den her, hvis du tror folk køber android fordi de ikke har råd til en iPhone :-)

0 0
Gizmo 19-04-2012 23:24:46

Så vidt jeg kan husk, min gamle gamle iPhone 3G med 312 mhz processor og 32 mb ram kan køre mange app bedre end tilsvarende app på android med meget mere kraftig hardware.

0 0
Kim 19-04-2012 16:55:07

Jeg forstår ikke at de ses som et positivt argument, at Android er nødt til at have bedre hardware for at fungere nogenlunde.

Det samme argument kunne man have brugt om Vista - det er helt vildt fedt, fordi det kører elendigt på gennemsnits hardware...

0 0
19-04-2012 19:09:45

Nu ved jeg ikke hvilken hardware du kørte Vista på, men det kørte glimrende på mit. Og nu er det ikke mig der sætter dagsordenen ang. hvad folk kigger på. Men en af tingene er da helt sikkert specs, og det er fuldstændigt ligemeget hvilken platform du kigger på. Du kan da bare se på den forestående lancering af SGS2's efterfølger, eller da iphone 4S blev lanceret. Alle rygter var jo mere eller mindre ang. en eller anden spec. Og at android skal have bedre hardware for at kører glidende er jo bedøvende ligemeget så længe at oplevelsen er god.

0 0
Ole Christensen 21-04-2012 11:10:55

"Og at android skal have bedre hardware for at kører glidende er jo bedøvende ligemeget så længe at oplevelsen er god"
Så sandt som det er sagt!
Der er vel heller ingen der brokker sig over at det er nødvendigt med så stor en motor i en ferrari for at den kan performe som den gør.
Det er jo bare nødvendigt men ikke noget der gør den dårligere...

0 0
Kim 21-04-2012 12:30:22

Det var angiveligt muligt at flyve til månen med et rumskib, der havde samlet regnekraft som en Taxas lommeregner.
Det kræver altså sikkert mere regnekraft at drive Android, end hvad vi skulle bruge for at komme til Mars.
Det er ikke en "god oplevelse" det er et kæmpe resourcespild, der kunne have været en noget nær perfekt oplevelse...

0 0
Torkild 23-04-2012 09:57:24

Og det samme kan ikke siges om en IOS enhed?
Hmm, jo det kan det jo faktisk.

DØR!

0 0
Kim 23-04-2012 10:30:01

Der er ikke nær det samme resourcespild på en IOS enhed, bla. fordi at hardwaren ligger fast.
Android er elendigt kodet, og bør sammenlignes med Vista - hvis nu Google skrottede det nuværende, og kom med deres "7'er" så ville du kunne få denne noget nær fantastiske oplevelse, selv på gamle mid-level devices.
I stedet har du producenter der kappes om at komme med 4+1 core devices, til trods for at det ikke giver mening for udviklerene at udvikle til dem, da der alligevel kun er nogle få % af Andorid flåden der kører på iskagen, eller vil komme til det.

SKORSTEN!

0 0
Trentors 24-04-2012 14:55:47

Suk. Ikke just højt niveau hva?
iOS kan køre på flere forskellige hardware konfigurationer (forskellige typer iPhones, iPods og iPads). Derfor er det ikke skrevet direkte til hardwaren som f.eks. er tilfældet med Xbox360 og PS3. Der er indskudt et abstraktionslag i form af drivere ligesom der er på Android. Hvis iOS var skrevet til en hardware som lå 100% fast og gjorde det i fremtiden ville det være rigtig men det er IKKE tilfældet.

Du ANER INTET om hvordan Android er kodet (du arbejder vist ikke just som softwareudvikler) og hele din sammeligning med Vista understreger dette. Vista og Windows 7 er 99% ens og alle SERIØSE IT-folk griner da også af folk som hader Vista men elsker Windows 7. AnandTech har en teori om at Apples smædekampagne mod Vista er skyld i dette irrationelle had og jeg tror de har ret.

Android kan køre på flere kerner allerede fra Android 2.3 så de 4 kerner i f.eks. Tegra 3 kan allerede fint udnyttes. Programmer som kan skalere over flere tråde stopper ikke automatisk ved 2 og derfor øger Tegra 3 performancen ved web og flash enormt i forhold til dual-core chipsne (undtagen Krait/A15 da jo er en anden arkitektur).

0 0
Kim 24-04-2012 15:18:13

Du har fuldstændigt ret i at Vista og 7 stort set er det samme - det er resourceforbruget bare ikke.
Og som udvikler (hvad du i alle fald gerne vil have os til at tro du er) så ved du også udemærket, at multithreading i Andriod virker - men mest af alt i teorien. Og derfor vokser processorbehovet.
Når vi engang får det til at virke ordenligt, så vil vi grine af dengang vi spildte alle resourcerne på ingenting - som Android gør i dag.

0 0
Trentors 24-04-2012 22:21:01

"Android er elendigt kodet og bør sammenlignes med Vista". Ergo siger du at Vista er elendigt kodet. Du skriver også at Google burde skrotte Android og komme med deres "7". Ergo så mener du at det var det Microsoft gjorde ellers giver den analogi INGEN mening. Så du trækker bare i land. Og ressource-forbruget er stort set det samme på Windows Vista og 7. Der loades bare ikke samme antal af DLL'er pre-emptive ind i 7 så Vista bruger ofte lidt mere RAM. Men alle andre ressourcer som GPU, CPU, IO osv. er stort set benyttet ens.

Multithreading i Android virker 100%. Det er en misforståelse at Android "benytter" multithreading. Det udstiller det til apps som kan bruge det i mere eller mindre grad. En app som Chrome eller den indbyggede webkit-baserede Android browser er især gode til at udnytte flere tråde så der en kæmpe gevinst her. Andre apps er ofte simplere så det er ikke ligeså nødvendigt her men f.eks. flash har STOR nytte af flere tråde. Og browseren/flash er det som halter mest på en smartphone i forhold til en PC så der er et kæmpe behov her. Især på tablets som prøver at lege større computere end de er.

Nej vi griner ikke at "vi spilder ressourcer" som du kalder det. Alt udvikling de sidste par år har gået mod større og større abstraktionslag. Selv Windows Vista/7 kom lige med ekstra niveauer rundt om kernel mode for at sikre et højere abstraktionslag end XP mod dårlige lyd og grafik-drivere. Og managed code bliver mere og mere udbredt for hver dag som går.

0 0
Kim 20-04-2012 09:17:17

... ok, Vista var et fantastisk styresystem. Hvis det er dit argument, så vil du jo sige hvad som helst i forsvar af Android.

Og jo du har da helt ret i at hypen, blandt fandroids, går på hardware. Men det er altså også kun fandroids (som vel tæller langt under en promille af Android-brugerene) der interesserer sig for SGSIII.
Jeg syntes ikke at det er så underligt, at hypen ikke går på om der kommer et nyt TouchWiz "skin". Og vi ved jo at den ikke kommer med Jellybean, så det giver vel ikke mening at hype.

Omvendt, så var der rigtigt meget snak om iOS5 op til 4S. Og ligesom det jo faktisk også er tilfældet med SGSIII, så var der også rigtigt meget snak om design.

Men den egentlige pointe er jo, at Android ikke er den der gode oplevelse, på standard devices. Selv på high-end devices som One X er oplevelserne varierende.

0 0
20-04-2012 09:42:26

Derer faktisk en del mennesker der syntes at vist var et ganske ok OS, men vi havde så også indset at det nok krævede lidt mere hardware end vi var vant til.

Og det er altså ikke kun Fanboys der går op i specs. Hvad er det lige at Apple f.eks. Sælger deres the New ipad på? Retina skærm, 4 gange hurtigere grafik end tegra 3, størrelsen på batteriet. Alt sammen hardware relateret.

Og hvad angår oplevelsen af Android på low og mid range androids, så siger det jo sig selv. Du får som regel hvad du betaler for, så selvfølgeligt vil der være visse punkter hvor en mobil til 2000 vil hoste.

0 0
Benjamin Jensen 21-04-2012 16:06:22

Du modsiger dig selv gang på gang N. Måske derfor det er belastende at læse dine i flæg nogle gange.

Du skriver at det er fakta at devices med android har bedre hardware. Alligelvel er der ingen der kommer op på den nye iPad, som langt overgår Tegra 3. Det er vist lang tid siden du har haft en iPhone eller iPad i hånden.

iPhones 4 S har stadig den bedste GPU på markedet, og deres CPU er heller ikke inferiør.

At vi så oplever at kunne downloade alle apps, og ikke er begrænset af Tlf model, og det samtidig ikke lagger, hver gang man browser eller bare ruller med menuerne er jo kun en fordel. Nå ja, så har jeg aldrig oplevet en spontan genstart på min 4 eller 4'S

0 0
22-04-2012 16:52:39

Og jeg finder det lige så belastende evigt og altid at skulle læse dine personlige angreb. Hvis så i det mindste tog dig tiden til faktisk at læse artiklen ville du se at det omhandler smartphones og ikke tablets. Det eneste punkt hvor iPhonen overhaler android er på gpu, alle andre punkter ligger efter. Du kan jo kigge på div. Iphone 4s vs HTC one X.

Og hvor kommer apps ind? Det er der ingen der har snakket om. Og at mobilsiden ikke kan finde ud af at installerer 3. Parts apps er ikke mit problem, min SGS2 browser uden låg også i menuer.

0 0
Kim 20-04-2012 10:08:36

At Apple fremhæver oplevelsen, er ikke det samme som at fremhæve specs. Desuden er de alternative sellpoints ikke opløftende - tykkere og tungere i samme design.

0 0
Ole Christensen 21-04-2012 11:19:32

@Kim Du kan da vel ikke seriøst mene at: " Retina skærm, 4 gange hurtigere grafik end tegra 3, størrelsen på batteriet." ikke er forsøg på at sælge deres produkt fra Apple på hardware specs, men blot er for at fremhæve brugeroplevelsen!? I så fald er det i hvert fald set iført yderst farvede briller.

0 0
Kim 21-04-2012 12:27:39

Nu er det jo det "N" har fokuseret på, ikke faktisk Apple reklame. Apple har altid handlet om oplevelse, selvopfattelse, image - ikke nørdede specs.

Du kan sagtens mene at jeg er farvet, men du tager fejl hvis du tror jeg er pro-Apple.

0 0
21-04-2012 14:25:18

Okay så må vi jo lige hente appelsin salgsside for ipad'en.

http://www.apple.com/dk/ipad/

De 2 første punkter er sørme Retina skærm og 5 Mpixels kamera... Det er ikke mig der sætter dagsordenen, det er producenterne selv.

0 0
Kim 21-04-2012 14:52:04

Det er jeg med på - jeg ser det bare ikke som spec-reklame. Der er ikke noget blær i 5 Mpx og skærmen er jo en ret vigtig del af oplevelsen.

Og hvor var den 4 gange hurtigere processor? Batterilevetiden er også et oplevelses spørgsmål... som de af gode grunde ikke reklamere med ;)

0 0
21-04-2012 16:00:24

Jeg er enig at 5 Mpixels ikke er blær og at alle specs er en del af oplevelsen. Men det er stadigt specs og apple sælger også på specs ligesom på oplevelsen.

Der er 4 punkter på forsiden, af dem er der 2 af dem jeg nævnte, derudover er der et punkt omhandlende deres lynhurtige trådløse forbindelse, som også er spec relateret.

Jeg giver dig ret i at det bare burde være oplevelsen og funktionerne det kom an på, men producenterne har jo selv sat specs som værende noget der skal sælges på.

0 0
21-04-2012 14:26:20

Ja og der skulle jo stå apples :-) Damn de auto korrektioner :-)

0 0
Gizmo 19-04-2012 16:15:50

Lig en rettelse

Grund 5 og 9 passe ikke helt med virkelighed :)

0 0
Dan Mørk Frandsen 19-04-2012 14:55:46

Ja jeg har lige haft en Android mobil i 12 dage hvor den blev byttet 3 gange og nu er jeg tilbage til iphone, så de 10 grunde er ikke gode nok til at holde på mig.

0 0
19-04-2012 19:08:11

Lyder ikke som om du gav den mange chancer 12 dage lol :-) byttet 3 gange?...lyder mest som en fejl 40 (fejlen placeret ca. 40 cm fra skærmen).

0 0
Dan Mørk Frandsen 19-04-2012 20:12:30

Fejl 40? min bare røv. den første genstartede op til 12 gange på en dag, nr 2 havde store gule pletter på skærmen og nr 3 mobil flimmerede helt vildt på skærmen, altså også set af sælgerne i butikken som uden problemer byttede dem alle gangene, fik endda min kontrak ophævet og bindingen slettet, er vist ikke hver dag en tele operatør gør det. så tror ik lige det er en fejl 40 tak.

0 0
Torkild 23-04-2012 09:54:20

Og det er Androids skyld? Nej vel!
HTC har måske fucket op, men ikke Android.

0 0
Rallerbabz 19-04-2012 22:20:25

Fanboism.

Hvis du tænker lidt så er det jo intet der er relateret til Android, det har blot være en uheldig model du har fået.

0 0
Kim 20-04-2012 09:42:48

Fanboism.

Hvis du tænker lidt over det, så bliver Android aldrig bedre end de modeller der leveres med det. Og de fleste Androiddevices er underkonfigurerede i forhold til hvad der kræves for en ordenlig afvikling.

0 0
TF 20-04-2012 00:23:38

Der er vist været en del "uheldige" modeller med android efter hånden personligt har jeg oplevet problemer med 3 ud af de 4 android tlf jeg har haft :(

0 0
19-04-2012 21:09:38

Hvilken android har du haft så dårlige oplevelser med htc One x? Det lyder ihvertfald ikke godt. Ja der er mange forskellige kvalitetsniveauer på android mobiler og det er en god ide at læse mange anmeldelser inden man køber.

0 0
Dan Mørk Frandsen 19-04-2012 22:03:23

hehe ja det har jeg lært, jeg stod bare i butikken den dag den kom med posten for første gang ud i butikken da jeg bare sku have denne flotte og storskærms mobil men ja blev slemt skuffet, havde da godt set test og anmeldelser af den herinde og han sagde da også at htc sense kunne genstarte nogen gange men op til 12 gange på en dag, er måske lige lidt for meget at det gode og ved godt at android ik kan gøre for gule pletter på skærmen nok men allligevel. nå men nok om det. ved hvad jeg havde og det har jeg fået igen, det var den android oplevelse for mig i denne omgang,

0 0
Jan Ålund 20-04-2012 09:36:22

Det oplevede jeg faktisk også med min 4s som jeg fik af firmaet og en masse problemer med batteriet.
Jeg må sige at iPhone er en lækker mobil men i forhold til prisen så vil jeg personligt nok ikke vælge den.

0 0
Mazzen 19-04-2012 15:15:04

Og du mener ikke at der er nogen som har oplevet det samme med Iphone, altid falder på førstehåndsindtryk

0 0
Cebastian 19-04-2012 13:37:28

En gut på youtube som er rigtig god til at samligne de to systemer. Og han synes godt om begge! Han har lavet 4 episoder nu, hvor han pointere hvorfor Android er simplere og mere effektivt.
http://www.youtube.com/watch?v=NMiY1kSTHZw&feature=youtu.be
Han bruger både en G Nexus, og en Galaxy S til samligning af både en iPhone og en iPad. :) Jeg synes de er værd at se, no flame war intended ;)

0 0
DX 20-04-2012 19:47:16

@Cebastian, Ja 4 interessante videoer han har produceret, og de rammer hovedet på sømmet, ganske enkelt. Med mindre man foretrækker det utroligt bøvlede iOS, men selvfølgelig - hvis man ikke er bedre vandt.

0 0
19-04-2012 17:34:01

Det er sgu nogle gode videoer, der! Som virkelig sætter iOS til vægs. Jeg er sgu for at jeg ikke er hoppet med på iPhone vognen, så ville man jo være vant til at bruge meget tid på simple operationer på telefonen. Det må anbefales til enhver at se disse videoer.

0 0
Henrik 19-04-2012 12:16:04

Så er den gal igen eller ?
Er det kun fordi jeg er en af de første der kommentere artiklen, at jeg ikke er stødt ind i mudderkastning?
Måske er VI blevet klogere nu, efter VI alle sammen læste mobilsidens ganske udemærket artikel om at, det ikke koster penge at tale pænt til hinanden...!
Jeg har ellers mange gange undladt at kommentere flere af disse atikler, da nieveuet, var helt der nede, hvor jeg helts ikke vil ned..
Ved at fremhæve 10 grunde ved android, som om de ER grund nok til at skifte, istedet skulle du skrive at DU synes at disse grunde er NOK.
Jeg kan godt lide nogle af disse android modeller, det er bare det med dem, SYNES jeg, er at opdaterimgerne bare "kommer" når de kommer, altså helt uden oversigt eller plan over, hvordan de bedst for opdateringen ud til ALLE bruger.
Men som jeg har læst mange af jer læsere skrive, så er det som at samligne pære og æble, den ene kan lide letmælk mens den anden kun vil have sødmælk..
Lidt som min chef hele tiden siger til mig, nogle arbejder og andre laver ikke en skid :)

0 0
hellas7 19-04-2012 12:23:32

Jeg synes også det er en irrelevant artikel. Alle der er aktive herinde ved jo allerede godt om de bedst kan lide ios eller android

0 0