Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   10 milliarder apps hentet på Android Market

10 milliarder apps hentet på Android Market

Google har annonceret, at Android Market i december har rundet 10 milliarder downloadede apps. Nu sælges apps til 1 kr. i ti dage.

At udviklingen indenfor smartphones går med raketfart, er efterhånden ikke nogen nyhed. Alligevel har Google netop annonceret, at Android Market har rundet imponerende 10 milliarder downloadede apps.

I juli 2010 var der totalt set downloaded 1 milliard apps fra Android Market. I marts 2011 var tallet 3 milliarder, men blot 9 måneder senere i december 2011 ligger tallet altså på 10 milliarder.

Google har besluttet at fejre det store antal downloads, ved at give Androidbrugere mulighed for, at downloade alle Premium Apps til kun 1 kroner i 10 dage - Og du kan hente alle de Apps du vil!.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

ihk 10-12-2011 14:31:29

Når man jailbreaker sin iPhone kan man hente et "program", kaldet installous, der er det samme som AppStore, men alt derinde er gratis. Altså alle apps som er i AppStore kan hentes derfra gratis.

Findes der noget tilsvarede for Andriod?

0 0
Adam 15-12-2011 11:24:31

Det lyder vældig meget som pirateri, og det er vældig ulovligt.

0 0
Jeppe Andersen 15-12-2011 13:15:55

Det er det også. Det er cracked versioner af udviklernes apps

0 0
UKR 09-12-2011 10:29:46

Asphalt 6 HD, N.O.V.A.2 HD, Tetris, Reckless, HomeRunBeattle3D, Swiftkey X, Star Chart, Toki Tori, Christmas HD og Beautiful Widgets. Skal lige sige til nogle af de her app har jeg betalt moms. Bla. Tetris den koste 1,19 kr.Og Star Chart 1,20 kr. Så den med en 1 kr. er da ikke hel holdbar. underlige der er moms på nogle andre ikke. Men ellers så vil jeg da holde et skarp øje hver dag og få hentet nogle fed app ned. 1 kr. er da ikke alverden ;-)

0 0
Svave 08-12-2011 14:19:24

Man kan jo undre sig over hvorfor det koster en Dansker 1kr per tilbudsAPP, når resten af verden betaler 10Cent, svarer ca. til 50øre. Hvorfor skal vi i DK betale dobbelt så meget som alle andre, hva' Google?

0 0
08-12-2011 22:04:19

Vi ved jo hellere ikke om resten af verden betaler 10 cent......

0 0
DX 08-12-2011 15:00:45

I DK er alt jo altid anderledes, vi laver jo også altid særlove også, så det er der vel ikke noget mærkeligt i. ;)

0 0
Lennie 08-12-2011 13:41:41

Det kunne være MEGA fedt med en løbende oversigt over de forskellige apps der koster 1 kr.

0 0
Cebastian 08-12-2011 13:53:34

http://www.androidcentral.com/day-3-googles-10-day-10-cent-10-billion-app-download-celebration
I dag, mobilsiden er lidt bagud. De startede i tirsdags (; Jeg ved ikke om de stadig er på tilbud. Men her er 8 af de ti :D

0 0
Svave 08-12-2011 14:15:58

Super godt tilbud på APPs til 1kr/stk, men udvalget er godt nok også derefter. Havde ellers håbet på at nogle Math og Musik apps var på tilbud, men nej - kun nederen spil og andet gøjl..ADWLauncherEX er efter min mening bedste APP i tilbuds-bunken.

0 0
BE 08-12-2011 23:18:18

JA, man sidder og tænker på det var da en værre gang "farenisse" i denne juletid!

0 0
Cebastian 08-12-2011 14:52:05

Der er 7 dage endnu (; Vent og se. Desuden, har jeg købt Minecraft, Great little war game, sketcbook mobile, papercamera, tegneapp til min lille søster, flick golf. Asphalt 6 var der også i tirsdags :) Synes der er mange gode apps, ikke alle nogle som jeg egentlig gad købe, men nu hvor det er én krone. Så tænker jeg da bare; hvorfor ikke? Specielt spil til en krone. Det er svært at blive skuffet :D

0 0
08-12-2011 11:30:46

Det er meget fint med 10 mia downloadede apps, men hvor mange af dem slettes så igen umiddelbart efter de er downloadet.

0 0
08-12-2011 11:36:48

Det er rigtigt nok, men det er vel nogenlunde det samme for alle platforme ?

0 0
Jeppe Andersen 08-12-2011 10:27:25

Udvikler rygterne går på at udviklerne har svært ved at sælge deres betalingsapps på Android.

iSO brugere er mere flittige til at bruge penge ... kunne være interessant at se tallene på det

0 0
08-12-2011 10:47:16

Helt klart, det er jo lidt af en "ond" cirkel. Der er ingen der gider købe apps, fordi der ikke er nogen der gider at udvikle kvalitetsapps...
Men det er dog ved at ændre sig, der begynder at komme rigtigt mange fede apps, og jeg tror også at android folket køber mere og mere (gør jeg i hvert fald selv).

0 0
Rasmus Røge 08-12-2011 12:47:56

Synes ikke det er fair at sige der ikke er nogle gode apps. Er de fleste kvalitets iphone apps ikke allerede kommet til android eller på vej?

Spil som fieldrunners, plants vs zombie, etc etc. er i hvert fald kommet.

Tror det er en holdningsændring der skal til. Man skal få øjnene op for hvor nemt det er at købe en app i android market og hvor mange gode der er. Og dette er deres 10b kampagne perfekt til :-)

0 0
08-12-2011 13:07:19

Jeg såmen også at det er ved at vende, syntes selv at der mange fede. Men der er stadigt mange firmaer der skal åbne øjnene, og se at der er andre platforme end iOS..

0 0
08-12-2011 09:27:37

Det er vist "kun" 10 udvalgte apps hver dag...SÅ det alt i alt er 100 apps...

0 0
Søren D 08-12-2011 09:32:30

Helt korrekt - og der er 10 nye apps hver dag, så det er bare med at tjekke ind - Min Xoom er allerede fyldt godt op med fede spil til juledagene :-)

0 0