Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   10 millioner vrede fugle i App Store

10 millioner vrede fugle i App Store

Spillet Angry Birds fortsætter den store succes.

Spilfirmaet Rovio fortsætter med at runde milepæle med spillet "Angry Birds", og nu er en stor en af slagsen også nået. De har nemlig rundet 10 millioner downloads alene i App Store.

Det er ikke længe siden, at den specielle Halloween version rundede en million downloads, så det ser ud som om succes'en ingen ende vil tage.

Hvis man ser samlet på det, så er der nu med diverse gratis versioner af "Angry Birds" siden 2009 i alt downloaded omkring 30 millioner af spillet.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Phunjap 06-11-2010 10:19:03

Okay det her giver nok ikke meget mening.. Men her til morgen prøvede jeg at gå ind på Android Marked med min kones x10 Mini.. og sørme så.. Angry Birds var øverst på listen med gratis spil.. Så jeg hentede og installerede.. og det virker fint..
Så jeg forstår ikke helt hvorfor Wildfire ikke lige umiddelbart kan køre det?!
Vi må vente og se om en opdatering af spillet klarer det ;)

0 0
Kim Rieneck 06-11-2010 11:05:45

Jeg kan slet ikke åbne den side med spillet den skriver ikke fundet.

0 0
Phunjap 06-11-2010 14:37:46

Det er ikke ret svært at få Angry Birds på din Wildfire ;)
Du skal bruge "AppBrain App Market" og "Fast Web Installer" som begge fint kan hentes igennem marked.

Når begge er installeret så kører du Fast Web Installer 1 gang for at aktivere det.

så går du ind på http://www.appbrain.com og logger ind med din google konto.

Så søger du efter Angry Birds og klikker på "Install" så bliver programmet pushed direkte til din telefon.. ligemeget om du kan se det app i marked eller ej.. det har jeg gjort mange gange ved apps jeg ikke kunne finde i marked men de var hos Appbrain..

Men selvom du får Angry Birds på din Wildfire kan du ikke spille med mindre den er rooted.. alt jeg får er musik og en hvid skærm med en blå bjælke i toppen, fordi spillet er "for stort" ;) Held og Lykke

0 0
Kim Rieneck 06-11-2010 15:14:09

Det sammen får jeg nemlig også kun musik så man ikke skrive alle kan får det for passer jo ikke.

0 0
Phunjap 06-11-2010 18:21:09

Det kommer... det er jeg sikker på ^^

0 0
Kim Rieneck 05-11-2010 16:21:03

I skulle heller skrive om hvem der kan spille det spil det er for alle nemlig kun dem der har 2.2

0 0
Zabina Matzen 05-11-2010 17:31:05

Jeg har dem da på min x10 mini! Android 2.1

0 0
Kim Rieneck 05-11-2010 18:30:14

Den virker ikke på min Wildfire og jeg har da 2.1 men jeg har nok for lille skærm til spillet.

0 0
Phunjap 06-11-2010 00:11:49

Det er fordi skærmen på en wildfire (men også X10 mini) er med QVGA opløsning som Rovio siger de vil understøtte "snart"..

Det kan lade sig gøre at få Angry Birds til at virke på sin wildfire, men det kræver at den er rootet og selv der "passer" spillet ikke helt til skærmen..

Men som sagt de skulle komme med en opdatering af spillet så alle kan være med ;)

0 0
Kim Rieneck 06-11-2010 02:33:51

Det lyder da dejligt vil da gerne prøve det og se hvad det er for noget miler.

0 0