Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   2. DEC.: The "mobile" Julekalender

2. DEC.: The "mobile" Julekalender

TIP: Julekalenderen i dag byder på en lille gratis glæde til alle Android telefoner. "Åbn lågen" og se hvad der gemmer sig i dag.

I går startede nedtællingen for alle iPhone-brugere, og i dag er det så de med Android telefoners tur.

I Android Marked findes et wallpaper der hedder "Sleeps to Christmas", som er et Live Wallpaper. Der dog ikke er så meget bevægelse i dette, som der er i mange andre Live Wallpapers.

Men den tæller ned hvor mange gange du skal sove til juleaften for hver dag der går. Så man er aldrig i tvivl om hvor mange dage og nætter der er tilbage til "hjerternes fest".

Du kan downloade wallpaperet gratis i Android Marked, du skal blot søge efter "Sleeps to Christmas".

Gik du glip af første "låge" - så find den her.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Yessika 02-12-2010 13:51:41

bliver det vel en Symbian app ikke? ;)

0 0
Mobilsiden 02-12-2010 14:00:52

Det er bestemt muligt... Kan i hvert fald røbe der i løbet af december også kommer ting til Symbian :-)

0 0
02-12-2010 12:46:10

Klasse:-) Tak for den!

0 0
Kenneth 02-12-2010 12:28:16

Så lad det være jul..
Her er en anden animeret baggrund med faldende sne og let svajende træer. Nydelig og giver fin stemning.

http://market.android.com/search?q=pname:fishnoodle.snowfall_free

App'en findes også i en betalt udgave.

0 0
02-12-2010 23:11:30

Jeg har haft den et stykke tid, det er en meget fin baggrund og meget passende med alt den sne.

0 0
Mobilsiden 02-12-2010 12:44:23

Cool :-) den er squ ganske god :-D

0 0
Rudik 02-12-2010 12:34:14

Ja den er meget fed, Jeg har den på nu :-)
Virker perfekt på X10 mini ;-)

0 0
maaVENs 02-12-2010 12:23:26

I nogle lande åbner man gaver den 25 dec. derfor tæller de to apps jeg fandt på markede ned til denne dag. D-Day Counter er ikke en smuk app, men den kan tælle ned til en given dato.

0 0
Mobilsiden 02-12-2010 12:43:38

Den tæller perfekt på mini'en - af en eller anden grund ikke helt rigtigt på Samsung Galaxy S...

0 0
maaVENs 02-12-2010 12:56:29

Den virker også på min mobil men jeg åbner gaver den 24 og skal derfor ikke sove 23 dage endnu,men kun 22 dage.

0 0
Mobilsiden 02-12-2010 13:21:38

Ja af en eller anden grund tæller den på nogen Android-telefoner ned til den 25. December og andre til den 24. December.

Som sagt tæller den på Sony Ericsson Xperia X10 mini korrekt ned til når vi holder jul i Danmark :-D

0 0
maaVENs 02-12-2010 13:51:41

HTC desire HD - tæller den ned til den 25 dec. så jeg siger "Merry Christmas"

0 0