Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   20 apps til din Android - hvilken er den bedste?

20 apps til din Android - hvilken er den bedste?

Brugerne af Mobilsiden.dk har foreslået mere end 170 apps til Android. Her er de 20 bedste.

Mængden af gode applikationer til Android telefoner er stødt stigende., og for nyligt fortalte jeg i en artikel, hvad mine aktuelle favoritter var.

Det førte til intet mindre end 170 app-tips fra jer læsere, hvilket var meget mere, end jeg overhovedet havde forventet.

På redaktionen har vi nu været listen igennem og fundet de mest populære. Da mange apps havde samme antal stemmer, har vi udvalgt de applikationer, der ikke lige handler om indstillinger og grafiske justeringer.

Her under kan du se top 20 listen. Stem gerne på dén app, som du synes er den ABSOLUT bedste af de 20.



Afstemning

20 Android apps - vælg dén bedste!
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Hotpop 09-12-2010 14:45:40

Er WiMP.

0 0
Morbius 06-12-2010 17:25:15

Min favorit er helt klart MoodAgent, hvorfor den ikke er med på listen, over sådan noget som TV2 app's fatter jeg ikke!
Men her en opfordring, tjek det ud, det er gratis, med mindre man vil have et par ekstra funktioner.

0 0
Bufferzz 06-12-2010 16:02:46

Den nye Opera browser er god - evt. Opera mini

0 0
Mikos 06-12-2010 14:12:47

...af den simple grund, at skulle jeg vurdere og vælge hvilken applikation, der er bedst, ville det kræve, at jeg prøvede dem alle. Allerede ved Danske Bank og tv 2 er jeg dømt ude af den proces. Jeg er ikke kunde hos hverken Danske Bank eller Tv 2...

Af de nominerede ville jeg vælge som gode eller brugbare applikationer: Handcent sms, endomondo, dropbox, google maps, Facebook for Android og for underholdning, angry birds.

Nogle af mine favorit applikationer:

Springpad, er et slags evernote blot bedre.
Poweramp, en fortræffelig musikafspiller.
Flyscreen, lock screen med widgets
Tapemachine, en fortræffelig lydoptager.
Beyondpod, ja fortræffelig podafspiller.
aNetShare, opsætter din android til trådløs router
WeekNow, viser ugenummer i statusbar
xScope, internet browser
Titanium Backup, ja backup :)
Weather & Toggle Widgets
Open GCal Call Logger, logger opkald til kaldender
ES File Explorer, ja
Calender Pad Pro
Launcher Pro med friendstream
....og lidt flere :)

OG ikke mindst Elelinux Special Edition Froyo 2.2.1 rom til htc hero.

0 0
Túka Berg Lynge 06-12-2010 12:20:10

Efter min bedste overbevisning hører TV2s "apps" slet ikke til her. Ikke engang som nomineret. Det er noget gevaldigt juks, de der har fået begået. Når det engang er færdigudviklet og strikket sammen så det kan bruges uden voldsomme frustrationer, så kan vi snakke om det igen :-)

0 0
Raaert 04-12-2010 12:50:01

LauncherPro
Dropbox
Tasker

0 0
04-12-2010 12:54:06

Dropbox er med som nr. 5 fra oven hér hos mig :o)

0 0
Raaert 04-12-2010 14:20:42

Helt korrekt..
Mig der sover :

0 0
04-12-2010 15:02:09

;)

0 0
Bjørn 03-12-2010 21:15:11

Jeg er enig i ovenstående kommentarer om at det svært at sammenligne så forskellige apps.

Skal man dog kigge på dagligdags brugbarhed, så vil jeg sige det som jeg bruger mest er Handcent SMS, og det er suverænt meget bedre end den indbyggede SMS app fra android/HTC.

Men det er skarpt forfulgt af DMI app'en som jeg bruger vejr (hehe) eneste morgen, så jeg lige kan tjekke om det bliver bus eller cykel på vej til arbejde, + hvad tøj ungen skal have på i vuggestuen.

Til sidst i min lange kommentar vil jeg sige at nogle af de apps der er udvalgt langt fra er de bedste inden for deres område. F.eks. smooth calendar er fin nok, men Pure Calendar gør det så meget bedre.

Traininfo er ok, men synes personligt ikke den er super smart, så jeg bruger i stedet Byenspuls (www.appbrain.com/app/byenspuls/dk.jlsoft.android.byenspuls) når det er S-tog jeg skal tjekke. Lækkert med realtime update af S-togene på kort. Hvis jeg står og skal vælge mellem bus og tog bruger jeg app'en BusogTog (www.androidzoom.com/android_applications/travel/busogtog_gwvu.html), den er en smule uoverskuelig, men når man lærer den at kende er den uundværlig.

0 0
Mikkel 03-12-2010 18:17:05

Efter min mening, skulle man tage en afstemning om apps, og en om spil. Det er to meget forskellige kategorier, og giver ikke meget mening at blande sammen, som jeg ser det.

0 0
03-12-2010 16:46:08

Jeg har stemt på dropbox, fordi det giver en smart og simpel integration mellem smartphones og computere.

Men jeg kunne lige så godt have stemt på google navigation.

Hvad med Launcherpro?

0 0
MGApcPro 03-12-2010 14:59:19

Det er faktisk svært at vælge, men mine favoritter er Navigation, Endomondo, DMI, Dropbox og Google Goggles.

0 0
kasper 03-12-2010 14:07:41

Det er nærmest umuligt at vælge hvilken specifik app der er bedst når de ikke har det samme formål. Det ville være nemmere at vælge imellem Apps der havde samme funktion, da der dermed kan laves en direkte sammenligning.
Skal jeg vælge en app bliver det SuperUser :p
Den er godt nok ikke på listen.
God weekend og drik nu ikke for meget snaps til julefrokosterne

0 0