Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   23 % af alle iPhones har smadrede skærme

23 % af alle iPhones har smadrede skærme

Ikke mindre end næsten hver fjerde iPhone har en smadret eller ødelagt skærm, siger undersøgelse.

23 procent går rundt med en iPhone hvor glasset er smadret. (Foto: Mobilsiden.dk).
23 procent går rundt med en iPhone hvor glasset er smadret. (Foto: Mobilsiden.dk).
Foto: Mobilsiden.dk

Godt og vel hver fjerde iPhone-ejer (23 procent) går rundt med en telefon der har en ødelagt eller smadret skærm, fortæller en undersøgelse fra MobileInsurance.co.uk.

Langt fra alle får repareret telefonen. I gennemsnit går folk rundt med en ødelagt skærm i seks måneder, skriver CNET.com.

- Hver femte iPhone-ejer oplever, at glasskærmen går i stykker

30 procent siger de ikke er forsikret mod skader, mens 30 procent synes det er for dyrt at få telefonen til service. Hele 40 procent er okay med at skulle leve videre med en skadet iPhone.

- Sådan får du hurtigt nyt glas på din iPhone

I undersøgelsen siger 31 procent, at de aldrig vil have deres iPhone lavet, eller blot venter til Apple sender den næste model på gaden.

Du kan finde reparationsværksteder her.


Læs også:
- iPhone 5 – der mangler innovation (mobiltest)
- Web-TV: Er iPhone 5 et godt køb?

Web-TV: Kan iPhone 5 blive skæv

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Rasmus 12-02-2013 12:14:13

Skriv din kommentar til artiklen her..

0 0
Rasmus 12-02-2013 12:14:05

Skriv din kommentar til artiklen her..

0 0
Rasmus 11-02-2013 21:53:05

I min verden betyder det bare at 23% ikke passer på deres ting. Jeg lever et meget aktivt liv med ekstremsport og er frilufts menneske. På jobbet er jeg både i forsvaret og frivilig brandmand.

Og jeg har til dato aldrig smadret eller tabt nogle af mine iphones. og ej heller mine androids, jeg har dem heller ikke i lommen sammen med nøgler o.lign. en mobil går i stykker hvis man taber den, det gør et spædbarn også. man passer på de ting man har kært.

0 0
12-02-2013 08:01:57

Så du har din mobil med på øvelser/patruljer og med ude når du slukker brande? Uden bumpers eller lignende?

0 0
Rasmus 12-02-2013 12:13:59

Det er korrekt. jeg vælger på forhånd den lomme der er mest hensigtsmæssigt alt efter hvad jeg mener dagen vil bringe.
Dog har jeg ikke haft min mobil på mig på patruljer o.l i afghanistan af den simple årsag at mobil er NO-GO

0 0
Gabry 11-02-2013 18:06:50

Næsten alle jeg kender med iPhones har smadrede skærme. Min kærestes iPhone har defekt homeknap, defekt tænd/sluk knap, defekt kamera og ikke mindst en kæmpe flænge i skærmen samt en meget smadret bagside...

0 0
Svend Brinch 11-02-2013 12:35:03

Jeg er buschauffør i Esbjerg og jeg kan bekræfte dette...
Syntes snart alle Iphones jeg ser har smadrede skærm og jeg ser mange mobiler hver dag!

Det er også irriterende med de små skærme på Iphones når man skal læse de sms billeter...

Rart at andre mærker har set lyset med større skærme :-)

0 0
Footiefan 11-02-2013 13:37:10

Ok, du er så en af de få der rent faktisk kigger på skærmen. Det gider de sgu ikke i Kbh ;-)

Kender kun selv to der har fået deres skærm smadret - ud af efterhånden mange iPhone brugere gennem tiden. Begge to må nok skyde skylden lidt på alkoholen, haha ;-)

0 0
Jesper 11-02-2013 12:23:20

"Godt og vel hver fjerde iPhone-ejer (23 procent)"

Der menes vel "Godt og vel hver FEMTE iPhone-ejer"?
Eller måske ligefrem "Knap og nap hver fjerde" ?

/J

0 0
11-02-2013 14:51:15

Femtedel? Ehm Hvordan kommer du lige frem til det?

0 0
Footiefan 11-02-2013 16:09:51

Tror han mener betydningen af "godt og vel" og "knap og nap"

0 0
TF 11-02-2013 11:28:11

Det kunne være rart at se de tal fra danmark.

0 0
TF 11-02-2013 11:29:30

Og for andre modeller/mærker så man har nået at sammenligne med også

0 0
Henrik 11-02-2013 11:24:06

Det kan vel næppe overraske?

0 0