Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   3-kunder får ingen kompensation for nedbrud

3-kunder får ingen kompensation for nedbrud

Teleselskabet 3 vil ikke give kunderne kompensation for det landsdækkende nedbrud, som satte mobiler ud af spil i ti timer.

Foto: Mobilsiden.dk

Lørdag den 10. december røg signalet på 3-kundernes telefoner, da selskabets netværk blev ramt af et landsdækkende nedbrud.

Nogle kunder var uden mobildækning i op til ti timer, men de skal ikke forvente andet end en undskyldning.

- "Der bliver ikke nogen kompensation," siger 3's kommunikationschef, Stine Green Paulsen, til Computerworld.

Tidligere har selskabet ellers kompenseret for nedbrud med ekstra taletid, men den strategi er nu blevet droppet.

- "Vores kompensation er ikke blevet taget godt imod førhen. Ved et tidligere nedbrud prøvede vi at uddele en gratis times tale, men det blev kritiseret. Vores kunder har i dag pakkeløsninger, der passer til deres behov, så for dem giver ekstra tale ikke mening," tilføjer Stine Green Paulsen.

Hun forsikrer, at selskabet vil iværksætte de nødvendige tiltag for at undgå lignende nedbrud.

- "De store nedbrud må bare ikke ske. Derfor arbejder vi også på en endnu hårdere monitorering af vores kernenetværk, der er placeret i Sverige. Om det betyder flere teknikere på stedet eller noget mere overvågningsudstyr, ved jeg ikke endnu."

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Thomas Kristensen 27-12-2011 00:46:28

Jeg er selv 3 kunde, det har jeg været igennem 6 år
Og jeg syntes bestemt at 3 nedbrud er 2 for meget

Det med at de ikke vil give kompensation i form af taletid kan jeg egentlig godt forstå
Jeg har det taletid jeg skal bruge, så jeg vil ikke få noget ud af det

Men derimod så kunne de da godt give en kompensation i form at et nedslag på ens regning. 50 kr eller sådan noget. Ved godt at hvis de skulle give alle deres kunde et nedslag på 50 kr, så ville de miste en del penge

Men da det nu er sket 3 gange så syntes jeg sku det er det mindste de kan gøre, her tænker jeg mest på erhvervskunder, jeg som privat kunde bliver langt fra så hårdt ramt, og de 5-6 timer min mobil ikke virkede, gjorde nu ikke at min verden gik under :)

Jeg håber bare at de tager ved lære, så det ikke sker igen, for et eller andet må de da gøre forkert siden de er de eneste det er sket for :)

0 0
David K 23-12-2011 13:30:15

Er heldigvis kommet udenfor bindingsperioden nu, og samtidigt har jeg fået firmatelefon, så hej hej til 3 :)

0 0
twitboydk 23-12-2011 11:20:15

Jeg synes nu 3 har et godt netværk. Ja, der er nedbrud. Men min egen erfaring er nu at det sker sjældent. Jeg tæller 3 gange i år. Det er vel ikke så slemt igen

0 0
23-12-2011 12:53:50

3 gange på et år svarer til nedbrud næsten en procent af tiden det er sku meget. Men ja skift mobilselskab, det er den bedste måde at straffe på

0 0
Kim 23-12-2011 12:59:07

Tja... Men når man bor i Sverige og pendler, er der stadigt ingen muligheder der er til at betale...

0 0
Mekiee 23-12-2011 12:07:59

Er selv 3 kunde (desværre). Jeg synes nu at 3 gange på et år, er 3 for mange... jeg har været så uheldig at jeg faktisk har oplevet 4 nedbrud på 1 år. bla. to lørdage i træk!

som firma-mobil er det bare virkelig kritisk når mobilen ikke fungerer..!!

Men se bare på de 3 medarbejdere, som står rundt omkring i shoppingcentrene, fuldstændig talentløse og mere interesseret i at fjolle rundt med hinanden, afspejler meget godt firmaet i helhed!

0 0
rane 23-12-2011 10:11:19

Og pga. diverse nedbrud, dårlig service fra 3 osv. har mange nu opsagt deres abo...deriblandt undertegnede. Kan slet ikke nikke genkendende til deres hurtige data-netværk..

0 0

Om brug af cookies