Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   3-kunder kunne ikke komme på nettet

3-kunder kunne ikke komme på nettet

Opdateret kl. 14.45: Internetforbindelsen for 3's mobilkunder brød ned i fire timer. Nedbruddet skyldtes en intern fejl.

En intern fejl var skyld i, at 3's data-netværk var utilgængeligt for selskabets mobilkunder tidligere på dagen. Det bekræfter kommunikationschef Stine Green Paulsen over for Mobilsiden.dk.

- "Der skete en fejl under en intern ændring på vores mobilportal, Planet3, som simpelthen gik ind og blokerede for adgangen til andre hjemmesider," siger Stine Green Paulsen.

Hun oplyser i øvrigt, at data-problemet blev fejlmeldt omkring kl. 10 i morges, og at fejlen blev udbedret kl. 14.45.

I den periode var der imidlertid ikke nogen problemer med foretage og modtage opkald for 3-kunderne. Selskabets mobile bredbåndsabonnement synes heller ikke at være blevet ramt af fejlen.

Allerede i formiddag indløb de første meldinger om 3's dataproblemer på Mobildebat.dk. Her kan man også konstatere, at det var kunder fra hele landet, der var berørt af nedbruddet.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her



Om brug af cookies