Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   3 sænker prisen på iPhone 3GS

3 sænker prisen på iPhone 3GS

Nu er der godt nyt til dem, der overvejer at købe en iPhone. 3 sætter nemlig prisen ned på iPhone 3GS, op til lanceringen af den nye iPhone 4.

Fra i dag kan du blive ejer af en iPhone 3GS til en reduceret pris. 

Teleselskabet 3 sælger nemlig ud af iPhone 3GS for at gøre plads til den nye iPhone 4.

Derfor sætter de prisen ned, og der er op mod 700 kroner at spare for privatkunder, mens der også er noget at spare for erhvervskunderne. 

Her kan du se udvalget og priser på iPhone 3GS til privatkunder. 

Og for erhvervskunder kan udvalg og prisen på iPhone 3GS ses her.  

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Katron 20-06-2010 01:17:17

Man kan da ikke sidde og forsvare at over 4000 for en udgående model er en rimelig pris... Det er da at r..rende folk.

0 0
andreas 29-06-2010 14:58:29

hvad er der udgående over 3GS eren? den virker stadig fantastisk og bedre end de fleste nye..måske nok ikke på alle områder men fart, konstruktion og pålidelighed slår de fleste (alle?) nye af banen...

0 0
nickolass 17-06-2010 15:15:14

ja 35øre som alle de store selskaber tager på de alm aboonn.... så intet nyt under solen der...

0 0
Joey 17-06-2010 18:31:45

præcis, men hvis man har et forbrug på en del opkald kan den din samlede pris på 6 måneder godt ryge op på de små 5k, bare lige så man husker det :-)

0 0
nickolass 17-06-2010 13:29:40

synes nu at telenor's mindstepris på 4174-4274kr
incl.
4timers tale
fri sms,mms
1gb data

er en god pris på iphone 3gs...

0 0
Joey 17-06-2010 14:15:28

Bare vær OBS på opkaldsafgiften :)

0 0
kiwi@nicooo.dk 17-06-2010 12:47:30

hvis jeg ku få den for 50 øre ville jeg ikke spilde mine penge ;D

0 0
Stefan 17-06-2010 08:15:25

Ej syntes faktisk det er fair nok hvis man nu alligevel gerne vil have en 32GB iPhone 3GS med 6 måneders abbonnement hos 3. At det så kun er hvis man vælger abbonnementet til 599,- om måneden, er mig en gåde. Men hvis der ikke er alle mulige gebyrer osv. så kan man faktisk få dne for små 4700,- Så egentlig fair nok pris for et såkaldt "livstilsprodukt"
Dog ville jeg stadig overveje at kigge hos bibob.dk hvis jeg ønskede en billig iPhone. Der koster den godt nok 4921,- hvor du har 1GB data om måneden i 6 måneder. Men der er telefonen ikke låst, og hvis du ikke ønsker at bruge BiBoB, kan du bare lukke nummeret når du har bestilt telefonen. (Eller få en anden til at bestille telefonen for dig hvis du kender nogen som er BiBoB kunde)

0 0
Joey 16-06-2010 17:02:47

Telenor har også sat deres priser ned her i forgårs :)
Dog ligger de stadig på små 5k i minimumsforbrug.

0 0