Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Afstemning: Er der plads til Panasonic Eluga?

Afstemning: Er der plads til Panasonic Eluga?

Er der plads til endnu en Android-producent på det danske smartphone marked? Hvad mener du?

Panasonic har netop præsenteret verdenspressen for deres nye telefon Eluga, som skal gøre dem store på smartphones på det europæiske marked.

De danske teleselskaber har ikke den store tillid til Panasonic, som smartphone-producent, og mener ikke der er plads til endnu en producent af Android-telefoner på markedet i Danmark.

Men hvad mener du? Er der plads til Panasonic og Eluga? Eller er der rigeligt af produkter og producenter, at vælge imellem på smartphone markedet?

Du kan uddybe dit svar ved, at skrive i kommentarfeltet herunder.



Afstemning

Er der plads til Panasonic Eluga på det danske smartphone marked?

Kommentar

x

Opret bruger
kasper 22-02-2012 15:14:08

Der er bestemt plads til endnu en mobilproducent på markedet. Som jeg ser det, er der en helt bestemt type der mangler, nemlig den producent der fokusere på 4-8 mobiltelefoner om året og så sørger for at produktet er færdigt når det udkommer. Ingen af de nuværende producenter på markedet lever op til begge disse krav for hele deres linie af mobiltelefoner.
HTC har bebudet at de vil gå i den retning, og vi kan kun håbe at de lever op til forventningerne. Om Panasonic vil melde sig ind i dette "åbne" segment, kan man da kun håbe. Jeg er dog i tvivl om Panasonics evne til at producere stabil software til en mobiltelefon. Kun tiden vil vise hvad vi får.

0 0
Dan 22-02-2012 14:24:38

ellers en flot telefon, men som andre siger for lidt ram og for lille batteri.

Hvis den kunne holde sig under 3000kr tror jeg der er plads, ellers ikke.

0 0
Erling 22-02-2012 13:34:52

Er sikkert altid et plus. men jeg tror den kommer til at sælge skidt.
8 GB on-board uden microSD er alt for lidt.
1150 mAh lyder også ret anæmisk.
Som sådan kan jeg godt forstå teleselskaberne. De kommer til at stå med et varelager ingen vil købe.
Træls nok. Resten af spec´sene er ellers ok.

MVH
Erling

0 0
Michael 22-02-2012 12:15:33

Ja, jeg ville se det som et frisk pust når man er på udkig efter ny telefon. Det sidste halve år har det jo bare været HTC sensation i alle former med beats, så er der jo den ene model fra samsung SGII og Nexus. Self LG men de burde bare grave sig ned. Så endnu et design ville da være fedt, at den så lige halter på stort set alt er så en anden sag. Men syntes selv det ville være dejligt med noget nyt. Og måske et sindsygt lækkert design

0 0
22-02-2012 12:02:28

Jeg tror bare ikke at Panasonic slår igennem med den mobil. specifikationerne er for svage. vi så de samme eller bedre specs for 1 år siden, så skal de konkurrere på prisen, fordi der ikke er noget unikt, specielt lækkert eller nyt ved den mobil. Jeg forstår hvis mobil forhandlerne tøver med at købe for mange af dem hjem.

0 0
Simon Iversen 22-02-2012 11:44:03

Jeg finder denne afstemning latterlig. Hvorfor skulle man som forbruger ikke ønske endnu mere konkurrence på markedet, kun idioter ville stemme nej.

0 0
Henrik 22-02-2012 11:18:20

Hvorfor skulle man købe den? Der er mange anonyme Android modeller allerede og den her er bare en del af mængden af HTCere, LGere og ...

0 0
hotpop 22-02-2012 13:15:05

Ja den ligner sørme da en telefon!
Præcis som Iphone ligner en telefon!

....

0 0
22-02-2012 11:16:26

Hvad med at spørge hvor mange der kunne finde på at købe den. Er der plads til den på danske tjasse hvorfor ville jeg købe den hvis jeg stod overfor at skulle købe ny mobil, næsten helt sikkert nej

0 0

Sony Xperia Z3

KONKURRENCE - deltag her
Årets smukkeste mobil ?

Tidligere vindere...

x