Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Afstemning: Hvem har præsenteret de mest interessante produkter?

Afstemning: Hvem har præsenteret de mest interessante produkter?

Mobile World Congress er godt i gang – og hvilke produkter synes du har været mest interessante? Deltag i afstemningen her.

Mobile World Congress er godt i gang, og flere af præsentationerne har allerede fundet sted. I går, søndag, blev der afholdt pressemøder ved både Huawei, Sony og HTC – hvor de fremviste deres bud på de nyeste smartphones.

I dag har Nokia og danske Lumigon, så vist deres produkter frem. Danske Lumigon har præsenteret ét produkt, mens Nokia kom med hele seks forskellige enheder. LG har også præsenteret en quad-core telefon - nemlig LG Optimus 4X HD, LG Optimus 3D Max samt L-serien.

Deltag i afstemningen om hvilke af de telefoner, som indtil videre er præsenteret, du synes har været det mest interessante bud på ”den nærmeste fremtids telefon”.



Afstemning

Afstemning: Hvem har præsenteret det mest interessante produkt?
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Henrikmand 28-02-2012 22:29:38

Nu står de altså igen i Barcelona med et produkt, som nok ikke ret mange tror på.

Men jeg stemmer altså alligevel på Lumigon. Hvis det går som det plejer, bliver Lumigon til grin igen! Og det interessante er, at vi så kan erklære dem døde - en gang for alle.

Hvis det lykkes for dem denne gang, har vi virkelig noget at snakke om....

Så; Lumigon er mit svar!

0 0
Kim Jensen 28-02-2012 20:53:48

HTC One X er virkelig lækker og især skærmen er utrolig. stemte selv på Huawei Ascend D Quad XL da jeg ikke er så meget til HTC Sense.

0 0
Svend Ole Nielsen 29-02-2012 11:56:25

Personlig vil HTC One X og lign. størrelse telefoner aldrig vinde hos mig. De er simpelthen for stor og klodsede. Specs er jeg ret ligeglad med da det er den komplette oplevelse der er interessant. Mange skifter alligevel telefoner som andre skifter undertøj (+/-). Lumigon og Huawei må være de mest interessante her...

0 0
Bo 29-02-2012 09:55:37

Forstår ikke helt det lækre i HTCs One X. Den har quadcore og hvad ellers?
Jeg synes virkelig ikke at hovedet-under-armen opgradering af specs er det man kan kalde interessant.

Nokias Pure View telefon, eller Asus' Padfone, som en anden nævner, er i mine øjne meget mere interessante fordi de rent faktisk tilføjer noget nyt i stedet for bare at klase flere CPU-kerner i eller tilsvarende.

0 0
Michael Larsen 28-02-2012 20:46:51

Skuffende at asus padfone ikke er på listen. Det er et fantastisk skridt i den rigtige retning. Telefonen kan "laves om" til en tablet og en "bærbar computer". Håber der kommer mere af den slags fremover. Helt og aldeles dominerende som "det mest interessante produkt".

0 0
28-02-2012 20:43:48

... er efter min mening mest interessant, fordi de måske kan levere ultrabillige mobiltelefoner som på papiret ser high-end. Det interessante er om det holder hele vejen hjem.

Jeg ser ikke dette som en afstemning om hvad man selv ville købe, men om hvad man tror kan ændre noget i mobilbranchen, lige nu synes jeg det handler mere om specs end de egentlige revolutioner. Du Huawei, måske eller måske ikke kan er at gøre smartphonen endnu mere folkelig.

0 0
Moiz 28-02-2012 19:19:53

Jeg må indrømme, selv efter at være Sony fan, og at HTC One X godt nok er en spændende telefon, og jeg ville ønske at Sony også kom ud med nogle lignende specs.

0 0
Noname 27-02-2012 12:26:12

Jeg ville stemme Lumigon!

0 0
Jeppe H. Christensen 27-02-2012 14:29:26

samme her, syntes klart at de har et spænde produkt

0 0