Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Afstemning: Hvilken mobil fra MWC er mest interessant?

Afstemning: Hvilken mobil fra MWC er mest interessant?

Alle de nye mobiler er snart på vej ud i butikkerne, men hvilken er den mest interessante, hvis du stod og skulle investere i en ny model?

Det er netop nu højsæson for mobil-lanceringer, og vi vil i den kommende tid se en række spændede nyheder på hylderne i diverse teleforretninger.

Under Mobile World Congress viste både HTC, Samsung, LG og Sony Ericsson en række nye mobiler frem - alle sammen med Googles styresystem Android.

Men hvilken af de mange nye modeller synes du er den mest interessante? Både set i forhold til specifikationer, design og pris-niveau.

Giv din stemme her.

NB. Det er muligvis ikke alle modeller, der ender med at komme på det danske marked - omvendt kan der ende med at komme et par modeller mere på det danske marked, fx. fra Motorola, der dog pt. ikke er aktuel i Danmark.



Afstemning

Hvilken aktuel mobil er mest interessant?
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Jacob Madsen 23-02-2011 11:28:14

Hej

Der tegner sig et klart billede her... men alligevel er der så mange Gingerbread-telefoner på vej, at jeg håber, at I - mobilsiden.dk - på et tidspunkt (når de alle er tilgængelige) vil lave en omfattende test og sammenligning af:

Samsung Galaxy S II
LG Optimus 2X
Sony Ericsson Xperia Arc
HTC Incredible S/Desire S

Jeg er meget glad for min Galaxy S, men overvejer pt., om det vil være værd at opgradere til S2, eller om en af de andre er værd at kigge på.

Personligt vil det nok for mig være et valg mellem de 2 første, da SE og HTC vist ikke har DualCore CPU. Det store spørgsmål er bare - hvor stor betydning har det egentlig? Men kombinationen af DualCore, Gingerbread og Super AMOLED Plus lyder ekstremt lækker...

0 0
May Frederiksen 23-02-2011 09:42:14

OBS! På grund af stor efterspørgsel har vi valgt alligevel at tage Sony Ericsson Xperia Arc med, og det er nu muligt at stemme på den i afstemningen :)
Mvh. May, mobilsiden.dk

0 0
Christoffer 22-02-2011 18:00:25

helt ærligt Xperia Arc mangler den er da 100 gange mere interessant end SE Xperia play, Neo, pro HTC Desire S, Wildfire S, Incredible S, Chacha og Salsa den skal i vist lige sætte på mobilsiden

0 0
Henrik K 22-02-2011 22:18:38

enig - til en hvis grad.. Det irriterer mig bare, at de nu har flyttet minijack stikket til siden. Det kan da kun blive noget bøvl... Og bliver den svine-dyr..?

0 0
Mobilsiden 23-02-2011 08:42:24

Arc er ikke med på listen, da den reelt set var officielt præsenteret inden MWC.

0 0
Christoffer 27-02-2011 20:46:50

Lene det var LG Optimus 2X og Black også allerede på CES messen i januar måned, men de har stået med på listen hele tiden.

0 0
Christoffer 27-02-2011 20:46:49

Lene det var LG Optimus 2X og Black også allerede på CES messen i januar måned, men de har stået med på listen hele tiden.

0 0
homersimpson 22-02-2011 17:02:45

Jeg ville gerne give min stemme i denne afstemning, men det er ikke muligt når jeg bruger IE 8. Desuden kan jeg heller ikke logge ind på min profil med IE 8. Og hver gang jeg åbner mobilsiden.dk, åbnes mobilversionen af mobilsiden når jeg bruger IE 8.

Jeg ved ikke om det kun er mig der oplever disse problemer eller om det er mobilsiden der bare har lavet en elendig hjemmeside når man benytter IE 8?

Jeg håber selvfølgelig problemerne bliver rettet :) specielt nu når IE 9 snart er på trapperne.

I dette tilfælde har jeg benyttet safari, og så virker alt som det skal;)

0 0
KimDotDK 22-02-2011 20:26:23

Der er da ingen problemer med IE. Afgivet min stemme, for derefter at logge ind og svare dig :)

0 0
homersimpson 22-02-2011 22:59:04

Ok, så er det muligvis kun på min pc med IE 8 der er problemer på denne side.. Tidligere havde jeg ingen problemer på denne side, men sådan er det desværre ikke længere :(

0 0
Mobilsiden 23-02-2011 08:41:52

Prøv evt. at slet caches og cookies - ved ikke om det kan løse dit problem, men håber det da... :-)

0 0
homersimpson 23-02-2011 17:35:46

Det virkede! Tak for hjælpen :)

og nu er ipad 2 på vej d. 2 marts...

http://www.engadget.com/2011/02/23/apples-holding-an-event-on-march-2nd-well-be-there-live/

0 0
Cebastian 22-02-2011 17:17:11

Du skulle måske bruge en anden browser, IE er .. noget man normalt aldrig bruger til andet end at finde Firefox eller Opera på nettet første gang man tænder for computeren (;

0 0
BSG 23-02-2011 18:11:05

Hvis man har en Mac, so er man helt fri for IE :)
Ellers, så havde jeg altid sidste version af firefox på en USB nøgle, til brug for geninstallering av Winblows.
Chrome er kanon fed :)

0 0
Michael Knudsen 22-02-2011 17:25:16

Host host... Chrome.... host host

0 0
MGApcPro 22-02-2011 19:19:56

Internet Explore.. the most popular browser.. for downloading, another browser xD

0 0
Michael Knudsen 22-02-2011 16:53:37

Godtnok er den stor, men harddisk tror jeg ikke den har...;-)

http://www.mobilsiden.dk/?aId=14433

0 0
Jesper 22-02-2011 16:05:34

Er der nogen som ved hvor stor harddisk der ligger i den nye Samsung Galaxy S 2? har ikke kunne finde det nogen steder... ;-)

0 0
Vinkel 22-02-2011 15:47:52

Hvor dælen er Motorola Atrix ?!? Ved godt det ikke er sikkert at den kommer på det danske marked, men det er da klart den mest interessante mobil der blev vist på MWC med alle de muligheder der ligger gemt i den med tilslutning af Laptop- samt Desktop/media-dock..

0 0
Mobilsiden 22-02-2011 17:47:23

Som vi skriver under NB: ovenstående, så er Motorola Atrix ikke med, da den umiddelbart ikke kommer på det danske marked. Vi har pt. ikke fået at vide fra noget selskab, at de tager den ind i hvert fald.

0 0
Jax 22-02-2011 15:23:13

- det må være en åbenlys fejl at den ikke er med på listen ...

0 0
Mobilsiden 22-02-2011 17:46:23

Arc er ikke med på listen, da den reelt set var præsenteret inden MWC.

Derfor er den ikke kommet med på listen.

0 0