Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Afstemning: Hvor vigtigt er det at være blandt de første, der får en ny mobil?

Afstemning: Hvor vigtigt er det at være blandt de første, der får en ny mobil?

iPhone kan, som ingen andre telefoner, skabe kø op til salgsstart. Hvor vigtigt er det for dig at være én af dem, der først kan vise det nye vidunder frem?

Apple starter fredag den 28. oktober salget af iPhone 4S i Danmark, og traditionen tro er der masser af hype om den nye model, kø foran forretningerne der holder natåbent, og alenlange ventelister.

Men hvor mange mener egentlig, at det er vigtigt at være blandt de første, der har en ny model? Dét vil vi gerne vide.

Derfor spørger vi nu, hvor vigtigt det er for dig, at være én af de første, der render rundt med den nye model. Uanset om du er til HTC, Samsung, LG, Apple – eller måske bare skal have det smarteste, uanset mærke.



Afstemning

Hvor vigtigt er det at være blandt de første, der får en ny mobil?
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Tommy 28-10-2011 12:25:13

Jeg er sgu glad for at arbejde i marketing-branchen! Vi mennesker tror vi er så kloge, men vi er stadig slaver af brands :P

0 0
Jesper 31-10-2011 18:43:43

Jeg tror snarere at mange er slaver af andres anerkendelse, og at nogle tror (eller synes) at de får den anerkendelse ved at vise de har penge eller ved at gøre som de andre gør :-).

0 0
Tommy 31-10-2011 19:14:32

og hvorfor får man anerkendelse? Fordi de andre kender brandet, men du har da ret ;)

0 0
Jim Flower 28-10-2011 10:50:13

Nu tror jeg kun det er iPhone-købere der har et (skjult) behov for at vise deres nye iPhone frem. Jeg stod på venteliste hos 4 TDC forhandlere, da SGS II blev revet væk, gang på gang, i flere uger - men endelig fik jeg den og jeg var SÅ glad for den :-) Men havde intet behov for at vise den frem og jeg har aldrig i en samtale sagt noget a lá "hey har I set min nye fede telefon?" Det er som regel folk selv der nævner det, når de ser mig med en ny telefon. Jeg kunne ikke drømme om at ligge i kø... men jeg kan overkomme at ringe og skrive mig på en venteliste ;) For min egen skyld, fordi min tålmodighed er lig nul når jeg først har læst om et nyt produkt i måneder op til udgivelsen. iPhone freaks giver mig kvalme... :-)

0 0
28-10-2011 14:33:58

Gruppen af iPhonebrugere er meget stor og meget bred, så at generalisere dem på den måde er ikke rimelig.

Dog er jeg enig i at dem der ligger i telt en uge eller/og befinder sig i en kø som strækker sig fra Hamborg til Flensborg for at få den nyeste iPhone er skøre.

0 0
Mads Laursen Vig 28-10-2011 11:48:05

Synes godt om!

0 0
Claus Jul Larsen 28-10-2011 10:38:56

Så kort kan det beskrives. Jeg kan ikke se andre grund end at folk vil blære sig, når de kommer ud af butikken med en i'er i hånden som en af de første. Ret sygt.

0 0
28-10-2011 08:23:34

Kom nu ud af teenagetøjet og lav nogle ordentlige afstemninger!

Prøv mulighederne:
1. I høj grad
2. I nogen grad
3. Hverken eller
4. I mindre grad
5. Slet ikke

0 0
Jesper 31-10-2011 18:39:12

Enig!

0 0
Kristian 28-10-2011 11:34:44

Præcis

0 0
Jim Flower 28-10-2011 10:51:01

Hørt.

0 0
David K 28-10-2011 08:15:11

Der burde være en mulighed i mellem de 2 øverste:

Jeg vil gerne have den nyeste telefon, men jeg kan godt vente til den kommer på lager uden at ligge i kø som en kegle...


:)

0 0
28-10-2011 09:46:45

Den første svarmulighed kunne eventuelt være:

"Jeg taber tilfældigvis altid min nuværende iPhone i havnen hver gang der kommer en ny iPhone"

(i kan selv substituere iPhone med et andet mærke hvis i foretrækker)

0 0
BallonPedro 28-10-2011 08:20:29

Er det ikke også dem uden job som har tid til at ligge i en kø?

Almindelige mennesker har da ikke tid til at ligge flere dage og campe foran en butik, som man ser nogle steder.

Vil også gerne have det nyeste, som regel, men venter også til de enten er i butikkerne eller på en webshop.

0 0