Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Alarm problemer med din iPhone? Så skal du opdatere

Alarm problemer med din iPhone? Så skal du opdatere

Har du haft problemer med alarmen i din iPhone, så husk få softwaren opdateret.

Overgangen til 2011 var ikke fejlfri for iPhone-ejerne, men i år vakte skiftet til 2012 ingen alarmproblemer for iPhones. Har du haft problemer, så er det fordi du har en gammel softwareversion.

Så har du på din iPhone softwareversionen 4.2.1 vil du igen i år have oplevet samme problem. Derfor er det på tide at opdaterere telefonen, hvis du ikke allerede har det.

Den aktuelle version er iOS 5.0.1. Har du en iPhone 3G så kan du dog desværre max få versionen 4.2.1.

Du kan læse nærmere om problemet sidste år her.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Tbm2 02-01-2012 21:54:16

og hvad er problemet med æble produkter?

0 0
Zeb 03-01-2012 11:50:49

Tilsyneladende er problemet at alarmen ikke virker? ;) I øvrigt er det da katastrofalt ringe af Apple at de ikke frigiver en patch til iPhone 3G der fixer problemet når nu den åbenbart ikke kan opdateres til iOS 5. Og det her ikke noget at gøre med mit forhold til Apple eller iPhone. Men når de ikke frigiver iOS 5 til 3G'eren bør de da som det mindste sende en lille opdatering ud der fixer problemet med alarmen.

0 0
ihk 02-01-2012 16:54:56

hvorfor har du brugt tid på at læse og kommentere denne artikel når du er Apple / iPhone-hader?
det samme kan siges til @mokka.

0 0
Jeppe Andersen 02-01-2012 17:46:14

Tænker jeg også.

Til Thomas kan jeg sige at HTC også har haft problemer.
Lidt som at tage problemet op med at nogle iPhones havde problemer med batteriet og meget få (maks 10 i Frankrig) var eksploderet.

Det har Nokia, Sony & HTC, ja alle der leger med litium batterier også haft. Så en dårlig konklusion du giver.

Så næste gang, ser jeg personligt fri for at se en så ligegyldig kommentar.

0 0
02-01-2012 18:32:38

Kommentaren er fair nok, iPhone blive solgt og beskrevet som den fuldkomne og nærmest guddommeligt fejlfri mobiltelefon(modsat fx HTC). Men at noget så funddamentalt som alarmen ikke virker før version 5 af styresystemet er da i den grad til grin, især for et firma som udgiver så få mobiltelefoner, alle med mere eller mindre samme software.

0 0
David 02-01-2012 19:58:05

gaaaab

0 0
Blank 02-01-2012 19:15:00

PeterL:
Ta' nu en slapper..
ALLE produkter kan fejle i ny og næ..
nogle gange sker det bare at en fejl eller 2 ikke bliver opdaget i "monkey testen" inden produktet (softwaren) sendes ud..
Det sker for microsoft, google, apple, Sonos (For nyligt), B&O og jeg kan blive ved..
ligegyldigt hvilken telefon du har, så tør jeg næsten garantere for at der er en software fejl et eller andet sted..
det er ikke sikkert at du har set den, eller vil komme til at se den, men fejlen er der..
Da jeg var lærling testede jeg nogle produkter som firmaet havde kørt med i over 10 år..
og der opdagede jeg en fejl som aldrig var blevet set før.. ingen kunder havde meldt ind om fejlen, og fejlen var aldrig blevet opdaget i de test's der nu bliver udført.
nogle gange sker det bare at man laver en kombination, og så fejler "lortet".
og selvfølgelig kan det også ske for apple..
Jeg er selv til android, og jeg hader apples metoder, og synes ikke så godt om iOS..
men der er ingen grund til at være hater..

0 0
03-01-2012 08:41:03

Præcist for iPhone er bare et produkt som alle andre inden for sin kategori, ikke et eller andet guddommeligt produkt som pga Jobs velsignelse er perfekt.

Hvis bare medier, herunder mobilsiden gad begynde at se Apples produkter på den måde, så kunne det være en langt bedre side.

Dog vil jeg stadigt mene, uanset producent, at sådan noget som alarmen skal virke fejlfrit efter meget få opdateringer og ikke først efter flere år, her simpelthen tale om en så fundamental funktion at den ikke kan bliver overset år efter år, til dels fordi de er blevet gjort opmærksom på den år efter år.

0 0
Benjamin Jensen 08-01-2012 10:37:47

Du er, og bliver mobilsidens pauseklovn PeterL.

Hvor dum kan man da være!?!

0 0
02-01-2012 15:35:11

titlen burde næsten ændres til " Alarm problemer med din iPhone? Så er det tid til at opgradere"

0 0