Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Allan-fadæsen fortsætter - får nu egen applikation

Allan-fadæsen fortsætter - får nu egen applikation

Hele fadæsen om Allan Simonsen og hans deltagelse i ”Vild med Dans” fortsætter - seneste påfund er en Android-applikation.

Først var der Allan-alarmen, som mindede fans om at stemme på den legendariske fodboldspiller. Men det nyeste påfund er en applikation, som altså har samme formål - nemlig at høste stemmer til den gamle pensionerede landsholdsspiller. Det skriver eb.dk.

Den nye applikationen er til Android-enheder og den hedder ”Vild med Dans”. Bag applikationen er Kristian Langborg-Hansen.

Applikationen er programmeret, så lige meget om TV 2 atter ændre koden for, at stemme Allan Simonsen og hans dansepartner Sofie Kruuse videre, så finder applikationen frem til den rigtige. Alt man skal gøre er, at trykke på telefonen og så er stemmen sendt afsted.

 - ”Jeg har lavet app’en som modtræk til TV 2’s ændring af sms-koderne. Med app’en skal man ikke selv sidde og holde øje med den kode, som Allan får. Et tryk på app’en og så sender man en sms af sted og stemmer på ham,” siger Kristian Langborg-Hansen, der er partner i App Academy, til Ekstra Bladet.

Så er du en af de, som gerne vil have Allan Simonsen skal blive i Vild med Dans, så er denne applikation måske løsningen for dig. Alt du skal gøre er, at trykke på en knap - og applikationen sørger for telefonnummeret og teksten er den rigtige.

Du kan downloade applikationen gratis via Google Play Store.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Rene 13-11-2013 23:29:45

Kunne være lidt sjovt hvis appen stemte på et andet par man ser jo ikke smsen så måske...

0 0
Svend Ole Nielsen 13-11-2013 16:02:18

Huske Allan som god fodboldspiller, end en danseklovn der ikke ejer et gram rytme i kroppen. Mere stiv end en 4" rundstok, men sådan skulle det nu ikke gå.

0 0
CJ 17-11-2013 14:55:52

Det er tv. Der er 100 programmer om ugen med amatører der giver den gas udi i ting.. de kun er amatører i. Jeg vil hellere se Allan Simonsen danse end ham den sure Hackenbusch (kan ikke huske hvad han hedder) i popstar (kan heller ikke huske hvad programmet hedder) der bare sviner andre til. Andre som faktisk bare gør det de brænder for. Selv om de ikke har talent. Hvis tv vælger at profitere på de håbefulde men talentløse så har de ramt plet med Allan.. og ham den sure og alle de andre.

Jeg så en fodboldkamp med Danmark hvor de tabte 4-0 til et elendigt østeuropæisk hold i år. Det var fandeme dårlig underholdning og alle de medvirkende burde være fyret..

Men verden er ikke altid fornuftig. Nogle gange er der nogen der bryder og det er da meget sjovt. Jeg så vild med dans for første (og sidste) gang for et par uger siden bare for at se Allan Simonsen. Synes Allans præstation er langt større end programmets som helhed :-)

0 0
17-11-2013 15:07:09

Og at du og andre har den mening, retfærdiggør så at i ødelægger oplevelsen for andre? Jeg mener er vi nået dertil, hvor man kan tillade sig at sige. JEG syntes det her er noget lort, så kan jeg godt ødelægge det for andre. For JEG er ligeglad med andre. Det handler kun om MIG. Måske jeg skulle begynde at bruge det synspunkt i biffen. Tage i biffen og se lortefilm og så ødelægge det for de andre.... Det kunne da være sjovt, sådan at tage lidt Pis på det hele. Og det er jo bare for sjov :-)

0 0
CJ 17-11-2013 17:24:11

Jeg ødelægger det sq ikke for nogen. Jeg stemmer ikke og kunne aldrig finde på det. Har ikke så meget forstand på dans så det blander jeg mig udenom. Jeg så bare det enkelte afsnit for at se Allan Simonsen. Ser ellers aldrig det eller nogen af de andre talent(løse) programmer. Det gør vel ikke at jeg ødelægger det for andre. Kender mange der ser danseprogrammet og det må de gerne for mig :-)

0 0
18-11-2013 11:15:43

Sorry, men jeg reagere bare på det positive omkring folk der stemmer på Allan, uden at se programmet. Det er sq da at ødelægge det for andre.

0 0
18-11-2013 08:54:32

Cj
nej, selvfølgelig ødelægger du ikke noget for andre og din holdning er helt legtimt..
den her debat deler virkelig Danmark på godt og ondt.
faktum er jo at ingen af os gør noget forkert uanset hvilken side vi er på..
jeg føler min overbevisning om hvem jeg vil se som vinder af programmet
vore meddebatører har deres holdning og sådan er det..

0 0
18-11-2013 10:58:43

For mit vedkommende, så NEJ. Når man ikke ser programmet, er den eneste grund at ødelægge oplevelsen for andre. Hvilket jeg finder dybt uanstændigt. Programmet er bygget op om seer stemmer, altså folk der faktisk ser det. Resten er bare en flok FB alkoholikere der har fundet endnu en dille at "like".... Bare for man kan stemme er jo ikke ensbetydende med at man skal. Fint at mange er fans, men de skal vel ikke ødelægge det for dem der sidder og ser programmet? Eller syntes du også det er sjovt, når der sidder et fjols og snakker i mobil under hele filmen i biffen?

0 0
18-11-2013 12:12:06

Men der er jo forskel på det..
jeg følger reglerne og mit ønske og stemmer på ALS.
det er lovligt, hvilket en mobil i biffen ikke er og derfor er samligning lidt bum bum

N.
vi bliver nok næppe enig om det her men tak for snakken alligevel;-)

ps jeg er ikke på Facebook eller sociale medier og kommer det næppe...

0 0
13-11-2013 16:53:06

Nej det har alle de "smarte/hippe" sørget godt og grundigt for :-) Men det er da godt at hans eftermæle bliver sådan her:

http://youtu.be/fMXqt7VME28

Takket være hans fans.

0 0
15-11-2013 15:52:13

Det her er Allan Simonsen arv og alle os hans rigtige fans glemmer ALDRIG det..
INTET vil nogensinde lave om på det...

http://m.youtube.com/watch?v=1Fok9GewlLk

0 0
TF 15-11-2013 23:08:17

Ej nep for en gangsskyld må jeg holde med N, allan Simonsen er en joke nu og det eftermæle kan han takke folk som dig for nep.

0 0
16-11-2013 01:02:26

Thomas f
det er da vist aldrig sket før med dig og N...
endnu en sejr i hus, smukt...

0 0
jeppe rasmussen 12-11-2013 18:09:00

Hvis han er så fantastisk så skulle de da lade folk mindes ham som en god fodboldspiller og ikke en klovn der gjorde sig selv til grin på et dansegulv.

0 0
12-11-2013 21:13:46

Nu hedder programmet jo vild med dans og ikke god til dans. Og det er til grin at i ikke ankender at HR Simonsen gør sit bedste og det må være i ånden af programmet.
HR Simonsen talent på fodboldbanen er uopnåelig for det fleste.
og det ændre vild med dans på ingen måde på....

0 0
FrkLarsen 13-11-2013 02:42:54

Jeg har aldrig set vild med dans. Men jeg har stor sans for Simonsen. Det er ustyrlig morsomt at følge med i denne lille danske krig, sådan lidt fra udsiden. Jeg håber han vinder. Fordi et uskyldigt underholdningsprogram ikke bør blive så alvorligt at det ikke har plads til det.

0 0
Mokka 13-11-2013 07:56:38

Det der er latterligt er da at der er så mange der stemmer på Allan Simonsen uden overhovedet at have set programmet og set hvad de forskellige dansere kan præstere.

I stedet er det blevet til en "dille" at man absolut skal have TV2 ned med nakken!

Man tænker ikke over at de andre deltagere også lægger blod, sved og tårer i træningslokalet hver uge for derefter fredag efter fredag at blive latterligjort i sms-afstemningen.

Bare fordi at der er blevet smart at stemme på Allan Simonsen.

En anden ting er at man måske skal tage i betragtning: Hvordan mon der føles for Allan S. at stå der uge efter uge og se andre blive stemt ud fordi han er blevet "in". Allan er sportsmand og det må sgu svie lidt at se andre ryge ud på den baggrund. Det vil jo svare til at den danske fodbolddommerstab besluttede sig for at det kunne være hyggeligt at Sønderjyske skulle blive danske mestre og konsekvent ned-dømte alle de andre hold således at Sønderjyske vandt alle kampe.

Det skal så lige siges at jeg ikke ser programmet - har vist set en fredag - og ikke har noget begreb om Allan er blevet bedre til at danse. Det jeg så i et af de første programmer var dog helt miserabelt!

0 0
13-11-2013 11:59:23

Det er absolut ikke latterlig at stemme uden at se udsendelsen. Det her handler om at vi her har en person der er blevet bedt om at deltager og så sviner tv2 manden til efterfølgende live, i aviser og sociale medier.
jeg indrømmer gerne at jeg ikke ser det program, men derfor kan jeg se uretfærdighed i det her. Han prøver det bedste han kan og i ånd med programmet bruger han ligeså meget blod og sved, og når det kommer til stykket er det sikkert ham der har forbedret sig mest samlet set. Jeg forstår ikke folk ikke kan se det...

0 0
Svend Ole Nielsen 13-11-2013 16:00:55

Hmm, hvordan kan du sige at han har forbedret sig uden at du har set programmet? Er du synsk eller har du hørt en kammerats mening og den må være rigtig?

0 0
15-11-2013 15:48:10

Svend ole nielsen
nu skrev jeg sikkert.. Ordet antyder en visse usikkerhed netop fordi jeg ikke se programmet..
men i aften ryger mine 15 stemmer afsted igen igen og hold op jeg nyder det...

0 0
TF 16-11-2013 00:21:36

Nep du skrev "Han prøver det bedste han kan og i ånd med programmet bruger han ligeså meget blod og sved" hvor ved du det fra når du ikke ser programmet ?

0 0
16-11-2013 01:06:17

En sports mand af hans karakterer ville ikke andet end det bedste han kan..
derudover læser jeg aviser og hans point er steget og det må alt andet lige betyde fremgang.

0 0
TF 16-11-2013 02:19:30

Du skulle måske overveje at se programmet før du udtaler dig :-)

0 0
16-11-2013 11:59:53

Understøtter lige mit indlæg med det her link hvor det bliver nævnt at ALS er blevet bedre og bedre...

http://m.jyllands-posten.dk/kultur/film/ECE6246190/allan-simonsen-glad-for-semifinaleplads/

0 0
16-11-2013 14:22:40

Og? Han er gået fra kæmpefjols til fjols, en forbedring, ja, men han ligner stadig noget der aldrig burde have sat sine ben på et danse gulv.....

0 0
16-11-2013 08:49:50

Thomas f
nej, jeg kommer aldrig til at se det program, ALDRIG.

0 0
TF 18-11-2013 22:49:50

Hvorfor kommer du aldrig til at se programmet ?

Hvorfor syntes du det er ok ikke at ville se et program men samtidig smadre du det for andre ?

Hvorfor syntes du det er ok at ødelægge en mands eftermægle bare for at du kan have det sjovt ?

0 0
15-11-2013 16:34:50

Ja det må sq da være dejligt at brænde så mange penge af på noget man ikke ser :-)

0 0
16-11-2013 01:08:37

Som prisen på en tur i biffen, her er der bare glæde hele ugen lang...

0 0
12-11-2013 18:54:02

Ja det er det sjoveste, at fjolserne der stemmer på ham, skaber et minde om en mand der gør sig selv til grin. I stedet for den fodbold legende han egentlig er. Men thumbs up guys, i er for fede, hvis I selv skal sige det ;-)

0 0
jn 14-11-2013 16:12:18

..og det er netop pga den slags spydigheder fra typer som dig, der netop gør at folk fortsætter med at stemme AS videre i VMD. TV2 har selv gjort det til en popularitetskonkurrence ved at lade seerne stemme. Lev med det.

0 0
14-11-2013 16:33:44

Fint nok, det er jo bare ærgerligt den dag fænomenet rammer det du lader dig underholde af... Jeg har vanvittigt svært ved at se det "sjove"/retfærdige i at ødelægge andres folks oplevelse af et tv program uanset om man selv kan lide det eller ej.

0 0
12-11-2013 17:43:19

Fadæsen her er tv2s dobbelmoral og klamme forsøg på at omgå deres egne regler...
vi er nogle stykker der helt efter reglerne stemmer på HR. Simonsen, og forsætter til han har vundet..
selve udsendelsen er aldrig set og bliver det aldrig, det er helt sikkert. Glemmer aldrig at de kaldte Hr. Simonsen Røv........

0 0