Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Alle elsker LG Optimus G

Alle elsker LG Optimus G

Pæne ord og store stjerner vælter ned over LGs nyeste topprodukt.

LG Optimus G. (Foto: John G. Pedersen)
LG Optimus G. (Foto: John G. Pedersen)

LG har tidligere fået mange grimme ord med på vejen, for nogle af deres seneste topprodukter, men i forhold til LG Optimus G, der blev sat til salg for tre måneder siden, er der sket et holdningsskift.

En optælling selskabet selv har lavet viser, at Optimus G er blevet tildelt 15 priser af den nordiske fagpresse samt af 30 teknologiinteresserede danskere, der har fungerer som testpiloter.

I de tests danske medier har udført, er der både rosende ord og topkarakter til produktet. Ekstra Bladet og Mobilsiden.dk var nogle af de medier, der sendte 6 ud af 6 stjerner i retning af Optimus G.

Berlingske Tidende skrev endda at ”Det er svært at finde på noget kritisk at sige om Optimus G”.

Ifølge Mobilpriser.dk kan Optimus G netop erhverves for omkring 3.400 kroner, uden abonnement.

Web-TV: Testen af Optimus G

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

buenso80 06-06-2013 23:51:18

Havde aldrig prøvet LG før da jeg købte den på release dagen. Er stadig super glad for den, da den kører super sprødt uden nogle problemer overhovedet. Køber helt klart F5´eren til konen når den udkommer om lidt.

0 0
Ole Christensen 05-06-2013 17:42:22

- man får en ny? Og det har jeg fået.
Har "altid" sagt at jeg aldrig skulle have en LG mobil, grundet deres stinkende support, tvivlsomme hardware kvalitet og gentagne brudte løfter om opdatering af software.
Jeg valgte dog at tro på det bedste, at de rent faktisk har bedret sig, da jeg rigtig gerne ville have en Nexus 4.
Det har jeg nu fået!
Jeg tog springet da det jo er Google der står for software og opdateringer, mens LG bidrager med hardwaren.
Indtil videre vil jeg glad sige at det lader til at være en ret god og velfungerende fordeling.
Jeg er virkelig glad for min LG Nexus 4! ;-)

0 0
Jesper 06-06-2013 09:21:36

Det må også være det bedste af alle verdener. LG hardware og pris uden deres forfærdelige software med tvivlsom opdateringsplan.

Ville ønske at deres Optimus G også kom ud i en ren Google version. Så hoppede jeg helt sikkert også med på vognen.

0 0
Lars 05-06-2013 16:53:41

Nu skal vi lige huske på, at GS3 fås ned til 2700 kr. Optimus G er et rigtig fint produkt, til en rimelig pris, men GS3 er også et rigtig fint produkt, som fungerer fantastisk, til blot 2700 kr.

0 0
mathiasdk 05-06-2013 19:45:22

det er 300 kr. mindre end man har kunne få Optimus G for uden abb. ved Telia, jeg ved ikke om man stadigt kan, men jeg synes de 300 kr. ekstra er givet godt ud!

0 0
Villiam 05-06-2013 17:29:41

det må være 3g udgaven ?

0 0
Villiam 05-06-2013 13:48:57

man nu igen minde jer på at det er uhøfligt at lyve ??????

det hedder MANGE og ikke ALLE!!!! jeg skal IKKE have lg igen...

0 0
gielsgaard 05-06-2013 16:02:22

Havde en men solgte den igen , den brugte strømmen hurtigt med facebook installeret fuldstængigt som min gnex, så ingen grund til at beholde den.

0 0
Per 05-06-2013 14:47:04

nej ALLE...

0 0
05-06-2013 23:11:18

Nej mange.... Vi er da i hvert fald to der ikke gør :-)

0 0
TF 05-06-2013 23:30:21

Selvfølgelig vil i ikke have den, for i er jo et par sammy sheep mæææhhh mæææhhhh ;-)

0 0
06-06-2013 07:54:46

Ja og wauw Thomas. Her viser du endnu engang dit utrolige intellekt, med denne meget indsigtsfulde kommentar.....

0 0
TF 06-06-2013 09:40:54

Nååhh du mener lidt i stil med din sidste "hater" kommentar, tænk over det næste gang du selv går igang igen næste gang ;-)

0 0
06-06-2013 12:34:59

Nårhhhh må man ikke sige grimme ting til drengen? Skal man så hævne sig med dumsmarte kommentarer? Så bliver det vidst heller ikke mere børnehave......

0 0
TF 06-06-2013 14:08:39

Jeg gjorde bare det samme som dig i håb om du så ville kunne se du havde dummet dig, men det lader til jeg overvurderede dig.

0 0
Balano 05-06-2013 14:43:32

Den indstilling er forkert at have med selskaber der ændrer sig konstant til det bedre.

Havde selv en LG Optimus 2X ved salgsstart. Ville aldrig købe LG igen. Købte en Galaxy S3 så snart den kom ud. Den gik så i stykker. Det var dens interne hukommelse den var gal med. Men den blev så konstateret vandskadet. (Good JOB!)Fik en ny da jeg havde forsikring på. Solgte den og købte en LG Optimus G. Elsker den og den er flere mil bedre end S3. Den virker, ingen problemer med software og så er den fandme snappy! Den åbner apps/almene programmer som SMS hurtigere end Galaxy S4.

Just sayin :i

0 0
Villiam 05-06-2013 16:24:08

jeg har testet dem :) self skal der kigges på alt det nyeste ;) dvs ikke iphone, for det er jo det samme som da det startede... formen er bare lige blevet lidt mere kantet.

havde du s3 i 3g eller 4g udgave ? jeg gik selv fra s3 til note2 og skal bestille s4 på søndag på en forlængelse :) jeg har selv haft 2x, optimus 3d og 4x :) men samsung er den mobil som tiltaler mig mest :) lumia 920 er nu også fin, men alt for lidt apps :/ gad godt have en mobil med s4 kræfterne men i bb z10 størrelsen :)

grunden til samsung tiltaler mig mest, er nok deres mange features og så kører jeg stort set alt andet i samsung her hjemme :)

0 0