Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Alle teleselskaber får Samsung Galaxy S II

Alle teleselskaber får Samsung Galaxy S II

Selvom TDC stillede sig tvivlende over for Samsung Galaxy S II ved lanceringen, har de overgivet sig, og alle de større teleselskaber tager den nu ind i sortimentet.

Samsung Galaxy S II blev præsenteret under Mobile World Congress i Barcelona, hvor Mobilsiden.dk fik en snak med TDCs indkøbere om, hvad de tager ind i sortimentet i 2011.

Dengang stillede TDCs indkøbere sig afventende over for Samsung Galaxy S II, og ville ikke give et endeligt svar på, om man kunne forvente at se den på hylderne i TDC-butikkerne.

Men nu bekræfter TDCs indkøbschef Morten Steen Jensen overfor Mobilsiden.dk, at de tager Galaxy S II ind i sortimentet. Kundernes interesse for Samsung Galaxy S II har været overvældende, fortæller han.

-”Der er blevet filet lidt på prisen fra Samsungs side - det har gjort den endnu mere interessant,” siger Morten Steen Jensen.

Han er dog endnu ikke klar til at melde nogen pris ud på Samsung Galaxy S II.

Også teleselskaberne 3, TDC og Telia får Samsung Galaxy S II på hylderne, bekræfter de over for Mobilsiden.dk.

Samsung Galaxy S II kommer til Danmark i løbet af maj måned.

Læs også:
Eksklusivt: Samsung Galaxy S II - se de nye features
Se tilbehøret, du skal have til Samsung Galaxy S II

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Slaraffenland 10-04-2011 14:40:29

Hvad var det nu artiklen handlede om? Arhh...kan ikke huske det længere...nårh jow, den handlede da om den nye Samsung !!

Nej, vent lidt... nu bliver jeg i tvivl. Er det den nye iPhone vi snakker om, eller er det Samsung Galaxy S II ??

Jeg tjekker lige overskriften for at være sikker. Jow, det er sørme Samsung.

0 0
Benjamin Jensen 10-04-2011 02:16:14

Det er sørme svært for mange robotter at se det indlysende smarte ved Iphone 4.

Heldigvis kan flertallet stadig se det, så der er da lidt håb endnu for denne verden! ;)

0 0
Zeb 10-04-2011 10:29:51

aaaarh flertallet?

Der sælges mig bekendt væsentligt flere android telefoner end iPhones. Androids vækst har oveni været højere end iPhones har i forhold til tid på markedet. Der er naturligvis også flere android telefoner at vælge mellem, og i flere prisklasser, men det ændrer ikke på at det stadig ikke er flertallet der bruger iPhone.

0 0
08-04-2011 19:12:26

Hvis SGS II lever op til hypen og ikke er alt for plastikagtig, så er det vel ikke utænkeligt at den kunne end med at blive årets mobil.

Nu manler vi selvfølgeligt lige at se hvad father Jobs kommer med.

0 0
Rena 08-04-2011 20:03:49

Ligegyldig hvad iPhone 5 kan ved du at, Amerikaner vil købe den

0 0
Bjarke Hansen 09-04-2011 10:10:45

Ja alle køber bare iPhone´s.. På bare 2timer havde jeg solgt min brugte Iphone 4 på DBA.dk til den annoncerede pris.. godtnok utroligt. Sådan vil det nok aldrig blive med de andre, men ios5 bliver nok også kedeligt men folk vil stadig købe det

0 0
R.A. 09-04-2011 09:29:33

#Rena

Nu skal du ikke glemme at iPhone er blandt de bedste mobiler du pt kan få. Bare fordi du ikke kan lide iPhone, gør det den ikke til en ringere mobil ;)

Og nej, jeg har ikke og kunne aldrig drømme om at få en iPhone...

0 0
Rena 09-04-2011 12:05:21

Jeg har intet Imod Iphone andet end den ikke har UI custimizensen

0 0
09-04-2011 10:27:52

@Rena nu skal du huske at Android faktisk pt. er de mest solgte mobiltelefoner(/styresystem). Men udover iPhone5 og HTC Pyramid så har jeg svært ved at se hvem der skal konkurrere med SGS II. Jeg har stadigt ikke set noget spændende fra Nokia eller m$, men måske de to tilsammen kan levere en overraskelse inden årets afslutning.

Når jeg skriver årets mobil mener jeg desuden her på siden, på samme måde som HTC Desire vandt i 2010. Når vi når hen mod slutningen af 2011 kommer der mange af "årets mobiltelefon" priser alle mulige steder fra, hvoraf iPhone5 højest sandsynligt vil vinde prisen(erne) mange rigtigt mange gange.

0 0
Rena 08-04-2011 18:23:48

af TDC at, tag Galaxy S II ind.
Håber den bliver ligeså populær som Galaxy S var

0 0