Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Alligevel Netflix på Samsungs gamle Smart-TV modeller

Alligevel Netflix på Samsungs gamle Smart-TV modeller

Nu kommer der alligevel Netflix på nogle af Samsungs "gamle" Smart-TV. Se om du er heldig.

Alle TV-producenterne var tilsyneladende enige om at Netflix kun skulle lanceres i deres 2012 TV-modeller, men nu går Samsung solo.

Som vi tidligere i dag fortalte, så skal man hacke sit Samsung TV for at få Netflix på 2010 og 2011 modellerne fra Samsung. Men nu har Samsung ændret mening.

Overfor Flatpanels.dk bekræfter Samsung, at selskabet nu vil give adgang til Netflix, hvis man er den heldige ejer af et Samsung TV i D7000 eller D8000 serien fra 2011.

Lidt er som bekendt bedre end ingen ting, men som det ser ud lige nu, så må ejere af Samsung TV i D6000 serien samt ejere af 2010 modeller (C-modeller) stadigvæk kigge efter Netflix i vejviseren.

Hverken Sony, Philips, Panasonic eller LG tilbyder på nuværnede tidspunkt Netflix i deres tidligere TV-modeller, udover TV fra 2012.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Klaus 01-08-2013 21:46:59

Hej...
Nej det har jeg ikke...
Har haft en tekniker på besøg og der kunne vi se på SMART HUB, at netflix var på reklame og snart var på vej... Det er nu længe siden og ved ikke hvad jeg gør. Men jeg ser netflix fra computeren med HDMI til TVet

0 0
Klaus 27-10-2012 11:51:21

Hej.... Jeg har d. 3.1.2012 købt en samsung 40D7005... Burde den ikke kunne tage netflix? Eller skal mit TV bare opdateres som alle andre siger? Men hvordan ? Håber nogen vil hjælpe mig med svaret.

0 0
Bettina 01-08-2013 20:36:12

Hej Klaus

har du fundet en løsning på det, for jeg har samme problem

0 0
Martin 20-10-2012 13:39:54

Har et Samsung F-UE55D8005 købt 8/9-2011 men ser ikke nogen Netflix applikation til download. Er det noget der er undervejs eller har jeg misset noget?

3 0
Rasmus Larsen 22-10-2012 11:23:41

Prøv at opdaterer Smart TV-delen fuldt ud. Herefter kommer Netflix frem. Hvis den ikke finder nogen opdateringer direkte på tv'et, så kan du hente opdateringen fra Samsungs side og lægge den ned på en USB-nøgle (husk at udpak den).

0 0
Mads Knudsen 20-10-2012 13:14:26

Jeg sidder med et Samsung TV i 6000 serien som er købt i Februar og får åbentbart ikke en Netflix App.
Mon Netflix vil stille sig tilfreds med at deres samarbejde med Samsung giver begrænsninger på hvem der kan få og ikke kan få Netflix. Som udbyder ville jeg da kræve at de gjorde det tilgængeligt på alle modeller hvor det er muligt.

0 0
Flemming Lund Sørensen 30-10-2013 09:15:48

Hej Mads - Jeg er en af de uheldige der står med et Samsung 3d C7705 fra 2010. Og jeg har konktaktet Samsung - and guess what...de beskylder Netflix for ikke at ville tilpasse appen - Samsung siger, at de er bundet på hænder og fødder i denne sag! Så jeg kontaktede Netflix, da jeg syntes det lyder underligt...og Netflix står fuldstændig uforstående overfor Samsungs beskyldninger om at det er Netflix der står med "Aben".
Netflix siger, at de udvikler Appen til alle platforme, men at TV profucenterne jo skal putte det ind i deres softwareopdateringer. Men det gør de ikke, da de hellere vil "tvinge" folk til at købe nye TV, da salget af fladskærm er kraftigt faldende....men fakta er, at Netflix siger, at de har Apps klar - men at det er tvproducenterne der ikke vil samarbejde! Og det er noget svineri syntes jeg!!

0 0
NNN 20-10-2012 10:36:46

Ellers kan du bare købe denne her:

http://www.pcworld.dk/art/204389/test-wd-tv-live-giver-din-fladskaerm-nyt-liv

så kan alle TV med en hdmi-port se Netflix.

0 0
Erty 20-10-2012 20:34:31

Så er boxee boxen et bedre alternativ, har begge her i huset og boxee er bare gennemført :)

0 0
Rasmus Larsen 22-10-2012 11:22:28

Boxee Box har ikke dansk Netflix - kun amerikansk Netflix. Den amerikanske Netflix kræver desuden lidt tricks for at få til at virke her i Danmark

0 0
Erty 19-10-2012 14:39:03

Det passer jo ikke det i skriver, har et sony w4500 fra 2008 vel, dog købt i januar 2009, der er ikke apps på, dog har jeg en 2009 og 2012 sony model i huset også, og der er altså netflix, samt meget andet apps sjov på, så min erfaring siger mig at alle sony tv med internet adgang siden 2009 er der netflix på.

0 0
Johnny K. Olesen 19-10-2012 14:55:59

Hej Erty

Efter vores oplysninger (som er fra Flatpanels.dk), så er det kun 2012 modellerne fra Sony, som har Netflix.

Vi har dog afprøvet med et Sony KDL22-EX320 model i går (2011 model), og der var ingen Netflix i går.

Hvad hedder dine to Sony modeller og er der Netflix adgang på begge?

0 0
Erty 19-10-2012 15:33:16

40ex503 og kdl-60nx723

0 0
Johnny K. Olesen 23-10-2012 14:28:05

Hej Erty

Vores kollegaer hos Flatpanels.dk har gravet lidt dybere i sagen, og Sonys 2010/2011 modeller får IKKE Netflix.
Flatpanels.dk's artikel kan læses her:
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1350978744

Ifølge Sonys egen liste over kompatible enheder, så kan dine TV fra Sony IKKE modtage Netflix.
Læs mere på http://www.sony.dk/netflix eller her: http://issuu.com/sonynordic/docs/netflix_compatible_modelsdk?mode=window&viewMode=singlePage

0 0
Rasmus Larsen 22-10-2012 11:21:55

Så er du den eneste i det ganske land. Er du sikker på, at du ikke har apps via en separat boks?

0 0