Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   'Alt inklusiv' og 'pak-selv' - nye TDC-abonnementer

'Alt inklusiv' og 'pak-selv' - nye TDC-abonnementer

TDC har sendt en række nye abonnementer på gaden. 'Alt inklusiv' og 'Pak-selv' er de nye overskrifter.

TDC følger nu efter de andre teleselskaber, og ændrer abonnementerne, så kunderne kan få pakker med alt inklusive eller pak-selv løsninger, hvor man selv er med til at sammesætte ens eget abonnement.

Når TDC siger 'alt inklusiv' menes der et inkluderet antal minutter, fri MMS/SMS og en mængde datatrafik. Derudover er TDC til TDC, hvor der ringes gratis til TDC-kunder, samt musiktjenesten TDC Play med i pakken.

En pakke med fire timers tale, 5 GB data og fri SMS/MMS koster således 299 kroner pr. måned.

I pak-selv løsningen kan man få fire timers tale til 149 kroner. Derudover koster fri SMS/MMS 50 kroner/md , og 1 GB data kan ligeledes tilkøbes for 50 kroner ekstra om måneden.

De fleste af pak-selv typerne er uden opkaldsafgifter. 

Eksternt link:
- Læs mere om de nye TDC-abonnementer 

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Stig 27-07-2011 09:08:47

Ja efter hvad jeg kan læse så er TDC da nævnt rigtigt mange gange gennem alle kommentarene, så nu står den snart lige da man jo ikke ved at nævne TDC får på puklen, men her er det måske kun TDC man kan skrive om.

0 0
Carsten 27-07-2011 15:22:56

Øhh, nu omhandler artiklen TDC, så det er vel ikke så underligt, deres navn er nævnt flere gange i kommentarerne? :s

Desuden undrede det mig mere, du flere dage efter sidste indlæg kommer ind og laver et helt nyt, hvor du igen fremhæver et specifikt selskabs produkt og pris. Det er jo ikke fordi, de samme oplysninger, som du har skrevet længere oppe, er blevet slettet, vel?

0 0
Peder Alipio Thurøe 27-07-2011 10:26:18

Jeg syntes nu også at Oister fortjener at blive nævnt igen,da jeg ikke har set nogen billigere,ellers lad mig det endelig høre...Oister Oister Oister!!!

0 0
Hotpop 27-07-2011 14:05:20

Ja de er da billige, men kundeservicen følger prisen... :(

0 0
Stig 26-07-2011 08:18:53

Ja jeg har heller ikke brug for TDC til TDC da ingen af alle mine venner har TDC det er for dyrt og jeg har heller ikke brug for den musik de tilbyder for er det ikke en telefon man har og den er jo til at tale i så jeg og mange andre bruger Oister 10 timers tale, 10 GB data gratis sms/mms for 179 kr pr mdr, angående hastigheden ja så har man vel tid til at vente de 2 sec det tager at få siderne op eller kortet downloadet.

0 0
Carsten 27-07-2011 02:32:27

Du syntes alligevel lige, du skulle reklamere for Oisters produkt og pris 2 gange i samme tråd? ;o)

0 0
Stone 13-07-2011 18:29:07

5 timer, fri sms/mms, 3 gb surf. 230 kr. Stik den TDC

(og for at trumfe det, så er opkaldsafgiften på 0 kr., Ved dog ikke om det var includeret i TDC.)

0 0
15-07-2011 14:41:02

Gå nu ind og læs lidt højere oppe. Hvis du så skal have WIMP til dit abb koster 100 om måneden, så er vi på 330? Så ligger TDC på 299 for 4 timer, sms/mms, 5 gb og gratis til 1,8 mio TDC kunder? :)

0 0
Per 22-07-2011 11:32:46

men ikke alle har brug for play/winp, så hvorfor skal en TDC kunde som ikke bruger play, betale for at fx Du bruger play? dér er Telenors løsning da meget federe = betal for det du bruger..

0 0
13-07-2011 16:45:44

Så vidt jeg kan se, kan jeg vælge et abb hvor de markere et lille 3 tal.. Ved det 3 tal står der at de efter de aftalte timer taksere dig 0,69 i minuttet?

0 0
MICH 13-07-2011 17:05:17

Tror de har ændret deres hjemmeside flere gange

0 0
13-07-2011 14:28:53

endnu en gang uvidende folk som mener du får samme hastighed på nettet ved at bruge Telmore, Onfone, M1 og you name it. De små selskaber får samme dækning, men langt fra samme hastighed på nettet.

0 0
Mike 26-07-2011 00:49:35

Hørt!

0 0
MICH 13-07-2011 14:57:48

Sorry, men bruger ikke data :-)
Men det ændrer ikke ved, at TDC enten
1. burde sige op til antal minutter
2. elller tage noget mere, og gøre antallet
sekundtakseret indenfor pakken

Og hvis ikke, i hvert fald ikke gemme oplysningen om minuttakseringen inde i vilkår på side 21

0 0
12-07-2011 19:45:03

Hold nu op hvor er der mange uvidende folk, som vil spille kloge på ting de absolut intet ved omkring.

"TDC vil være dyrest" Nej? TDC skal være dyrest!
Grundet deres tidligere monopol har EU-lovgivning sørget for at TDC skal være dyrest mht. listepriser. (ellers kunne de dræbe alt konkurrence på 1-2 dage).

Derfor har TDC den opgave at de skal inkludere diverse ekstra ting i deres abbonementer.
Kigger du på 2 timers tale, 3gb, fri sms/mms er priserne:
Telenor: 180
TDC: 229

Downloader du musik på dine smartphones koster WIMP hos Telenor mens TDC play er gratis. På den måde er TDC pludselig billigere.

Samtidig har de DK's bredeste dækning og kører nu med 15 mbit på de nyeste smartphones. Jeg er stolt TDC bruger som med disse abbonementer er helt på linierne med konkurrenterne (samtidig ringer du gratis til 1,8 mio, hvilket er størt i DK) Den anden dag målte jeg 12 mbit internet i KBH, mens min kammerat hos Telenor målte 5,6!

Alt i alt er der alt for mange svagpissere, der gerne vil bruge 4.000-5.000 på en telefon, men ikke vil betale for at få det optimale ud af telefonen (her mener jeg dækning, hastighed osv) Det er så dobbeltmoralsk og næsten pinligt!

Men jeg synes i hvertfald at man får danmarks bedste og hurtigste dækning, ubegrænset musik og nu til en helt fair pris!

0 0
Mike 13-07-2011 22:22:22

Nu glemmer du lige at TDC aldrig har vundet nogen tests i Bedste Dækning, men derimod er 3 den ubestride sejrsherre hvor du procentvis osse får den højeste hastighed :)

Goodbye TDC.

0 0
Sibix 13-07-2011 09:04:43

Synes også det er fair priser. Men for mig er telefoni heller ikke en homogen vare, jeg betaler gerne det ekstra for at være på TDC's netværk, op til 15mbit, TDC play og TDC til TDC (selvom jeg kun har 1 kontakt med TDC lige pt.) :p
Derimod står jeg gerne i kø i længere tid i Netto for at få ting billigere, istedet for at gå i Brugsen :)

0 0
MICH 13-07-2011 10:10:32

Nu er det jo så heldigt, at man ikke behøver at være TDC kunde for at køre på TDC´s netværk, og så kan man jo spare rigtigt mange penge, og være sekundtakseret alligevel, f.eks onfone (snart) happii, unotel, m1 osv :-)

0 0
Sibix 13-07-2011 11:40:18

Jamen det var da heldigt, hvis det var sådan at det at være på TDC's netværk var det eneste som havde værdi for mig, men mener bestemt jeg nævner Play og op til 15mbit som noget jeg gerne ville betale ekstra for.

0 0
Hotpop 13-07-2011 12:25:48

Fuld hastighed på mobildata, er TDC ikke alene om.

0 0
Sibix 13-07-2011 12:30:21

Telmore capper på 1mbit, ved ikke lige hvem der ellers er på TDC's net med op til 15...

0 0
Hotpop 13-07-2011 13:11:34

Der blev ikke skrevet at det var TDC

0 0
Hotpop 12-07-2011 13:53:34

Ja!
Du sidder hermed og siger at de fleste kunder er dumme...?!

Jeg har Telenor fordi det passer mig den måe JEG bruger telefonen.
Forholdsvis lange samtaler, og er det bare en kort besked, sender jeg en sms.

Du siger hermed at kunderne bare accepterer abb. betingelserne uden at vide hvad de skriver under på..???

Jeg har bedt om forklaring på hvordan du kommer frem til 1/3 af minutterne, men du kan ikke svare på det?

0 0
MICH 12-07-2011 14:32:20

Du sidder hermed og siger at de fleste kunder er dumme...?!



Jeg har Telenor fordi det passer mig den måe JEG bruger telefonen.
Forholdsvis lange samtaler, og er det bare en kort besked, sender jeg en sms.



Du siger hermed at kunderne bare accepterer abb. betingelserne uden at vide hvad de skriver under på..???



VENLIG HILSEN

0 0
Hotpop 12-07-2011 16:39:22

Hvorfor kopierer du mine spørgsmål til dig?

0 0
MICH 12-07-2011 17:17:23

Havde skrevet med store bogstaver, og < > omklamring, og det kom slet ikke med ??? men kun din tekst

0 0
MICH 12-07-2011 17:44:07

Iøvrigt mener jeg det er en klar overskridelse af reglerne, som siger du må ikke vildlede forbrugerne og lyve om produkterne.

De kan ikke kalde det 2, 4 timer osv. når man ikke får det.

Men lad os se, om Ekstrabladet, Kontant på DR og ikke mindst forbrugerombudsmanden tager det op, vi taler om DK´s største og næststørste selskaber

0 0
Hotpop 12-07-2011 16:43:14

Og der så jeg kommentarerne...

1. Selvfølgelig vil man spare penge, men "tilskudsmobiler" er ikke til at gennemskue.

2. Bruger ikke telefonsvarer, og afbrudte samtaler er sjældent.

3. ok, men tror ikke på at det er så stort et problem.

0 0
MICH 12-07-2011 14:38:52

Kommentarerne kom ikke med

1. Nej, men tror ikke mange tænker over det, især når de vil have en billigere telefon samtidig

2.Så er du formentlig ikke en standardkunde, som mange analyser har regnet sig til, har du ikke en tlf. svarer i den anden ende, eller afbrudte samtaler af en eller anden grund ?

3. De tænker nok ikke på, at de ikke får de lovede antal minutter, Telenor indførte det for et par mdr siden. Tror det er en god sag for forbrugerombudsmanden, som vidst nok kikker på proplemet i øjeblikket

Venlig hilsen

0 0
MICH 12-07-2011 14:23:10

http://ekstrabladet.dk/kup/dinepenge/article1502077.ece

"En del selskaber benytter en afregningsform, hvor kunden bliver trukket per påbegyndt minut. Hvis du så har en pakke med fri taletid - f. eks. ' Telias On 15 timer' - så får du aldrig det fulde antal timer, som pakken lover dig. I praksis får du kun 65-70 procent af de 15 timers taletid, som du betaler 399 kr. for om måneden"

0 0
Danni Hansen 12-07-2011 22:01:11

Hold da op. Den kører telia slet ikke med længere. Og det er altså sekund takstseret nu.

0 0
Hotpop 12-07-2011 23:17:17

Helt korrekt :)
Telia on er sekundtakseret.

0 0
Danni Hansen 12-07-2011 22:01:09

Hold da op. Den kører telia slet ikke med længere. Og det er altså sekund takstseret nu.

0 0
polle 11-07-2011 18:39:59

flok amatør tdc.....

0 0
Kim Jensen 11-07-2011 18:35:29

Jeg giver 399 for 6 timers tale (kam altid vælge mere hvis jeg skulle for.brug for det), fri SMS/MMS, 10 hvad data og fri 3 tol 3, med en Download hastighed på op til 32 mbit/s

0 0
Nikolaj 11-07-2011 22:08:14

Det er da dyrt når man ser på det telenor tilbyder, for 380 kr pr måned for du alt frit:

Fri tale
Fri data
Fri sms/mms
Ingen opkaldsagift
mulig for gratis mobiltv eller wimp resten af 2011
Muligheder for at komme i 220 butikker
mulighed for køb af telefon

http://www.telenor.dk/privat/mobilabonnementer/?icid=forside-topbanner-minimenu-telenor-fri

0 0
Danni Hansen 12-07-2011 09:23:26

Klikker du på det blå "I" og læser det igennem er det kun 50 timers tale og ikke "Fri tale"

0 0
Nikolaj 12-07-2011 10:08:10

Det er fordi det er en kampagne periode, det står i tilbudsavisen på side 3 og 6. Tror bare ikke de har rettet det derinde :-)

0 0
Nikolaj 12-07-2011 10:10:15

Glemte lige linket: http://ipaper.ipapercms.dk/SONOFON/Telenor/Telenorbutikken/Tilbudsavis1127/

0 0
dida 12-07-2011 16:27:16

Det er netop blevet ændret i sidste uge, så det nu er fri tale, og ikke 50 timer. Man behøver heller ikke længere at lægge på og ringe op igen efter en time. :)
Bruger man mere end 10 GB data, betaler man ikke for ekstra forbrug, hastigheden vil bare blive sat ned. :)

0 0
Hotpop 12-07-2011 17:08:13

Og langt de fleste har nok i 10 Gb data.
Ja faktisk kunne de sikkert nøjes med 3 :)

0 0
Hotpop 11-07-2011 23:51:06

Det er nu ikke fri data :)
Det er 10 Gb.

0 0
Hotpop 11-07-2011 19:27:01

Det er da dyrt.
Du betaler jo blot for hastigheden, som for øvrigt nok er mere teori end praksis.

0 0
Danni Hansen 11-07-2011 15:46:30

Alt i alt, så er det de dyre selskaber der gør at lavpris selskaberne kan kører rundt. Elllers havde de gået nedenom og hjem.

0 0
Robert 11-07-2011 15:39:13

Man kan sige det positive er jo at hvis man køber abonnement uden telefon, er der i det mindste ingen binding. Hvis du kigger hos Telenor så vil de stadig binde dig i 6 måneder uanset hvad.

0 0
Danni Hansen 11-07-2011 15:42:37

Som man altid har gjort :P Men man kan jo altid skifte indenfor bindingen hvis det er

0 0
hr_kegle 11-07-2011 14:51:07

Først vil jeg sige at det ikke koster noget at oprette abn. uden køb af mobil, det har de nu rettet på deres side kan jeg se.

Og så vil jeg sige at grunden til TDC koster det mere end alle lavpris selvskaber er at de jo også har butikker rundt om i landet der skal betales. Disse udgifter har lavprisselvskaberne jo ikke. En anden grund kunne jo også være at hvis man vil købe en ny tlf ja så får man et tilskud til mobilen i de fysiske butikker, hvorimod man skal betale kontant hos onlineselvskaberne.

Og så til sidst vil jeg give Danni Hansen ret, TDC skal ikke konkurrer mod onlineselvskaberne, kun med 3, Telenor og Telia. De er sjovt nok heller ikke i samme prisleje som onlineselvskaberne, de ar jo også butikker rudnt om i landet

0 0
Danni Hansen 11-07-2011 15:17:41

Lige præcis, når man skal have nye telefoner er det at man skal skifte over til et dyrt abn.

0 0
Hotpop 11-07-2011 15:28:19

Ja det er jo helt op til dig selv.
1. Dyrt abb. = bilig telefon
2. Billigt abb. = dyr telefon
3. 1 + 2 = samme pris.

Jeg hader tilskudsmobiler, for man får aldrig det man tror.

0 0
Danni Hansen 11-07-2011 15:44:02

Det har telia, telenor og tdc fjernet nu det med tilskud.

0 0
hr_kegle 11-07-2011 16:00:30

Nej TDC har ikke fjernet tilskud, hvis du går ind og vælger en mobil fx xperia play vil du kunne se at der er en telefonrabat på 899,- ved deres mindste abn. og 1619,- ved deres dyreste, så de har det da endnu, dog ikke så meget som før.

0 0
Hotpop 11-07-2011 16:16:38

Som jeg skrev 15:17:41

Samme pris, uanset abb.

0 0
Danni Hansen 11-07-2011 16:19:18

Ja, men hvad fanden kan man gører når man ikke har råd til at smide 4k efter ens drømme mobil.

0 0
Hotpop 11-07-2011 17:06:04

Du nøjes, eller sparer sammen :)

Simpelt ;)

0 0
Danni Hansen 11-07-2011 17:22:49

Men hvis du arbejder for en af de store selskaber, ved du godt at man ikke tjener de største basse ører :P

0 0
Hotpop 11-07-2011 19:00:21

jep :P

0 0
Danni Hansen 12-07-2011 09:21:50

Og dermed for mig er det den mest optimale løsning :)

0 0
Danni Hansen 11-07-2011 17:16:48

eller tage de første 6 måneder som en mand og derefter skifte til et andet selskab haha.

Hvad sp hvis den går istykker er det tough luck så?

0 0
Hotpop 11-07-2011 17:34:16

Forsikring :)

Enten kun telefon eller gennem forsikringsselskabet.

0 0
Danni Hansen 11-07-2011 16:14:52

Ahh ja okay. Telia kører også lidt med tilskud kan jeg se

0 0
Peder Alipio Thurøe 11-07-2011 15:13:30

Ja hvis man gidder at stå i kø i en times tid i TDC`s forretninger er det måske en god ide!!!MEN DET GIDDER JEG IKKE!!

0 0
Danni Hansen 11-07-2011 15:18:09

Og igen en klaphat kommentar. Man skulle ikke tro du var et voksent menneske

0 0
Peder Alipio Thurøe 11-07-2011 17:03:51

Tak for hatten Danni..det er jo godt at gå med hat i dette her solskind!!

0 0
Danni Hansen 11-07-2011 15:19:02

Arbejder selv som konsulent hos en af de 4 store selskaber, og der er altså en masse mennester der gerne vil betale det ekstra for at kunne komme i butikken og få hjælp.

0 0
Michael 11-07-2011 15:39:14

Jeg er nu meget enig med Peder, om end jeg ikke ville udtrykke mig helt på samme måde.

De gange jeg har besøgt en TDC-butik har det været en meget skuffende oplevelse. Kæmpe køer, hvor man skal vente på folk, der har problemer med printere, computere osv. og derefter en snak med medarbejdere, der ærligt talt ikke virker som om de har meget bedre kendskab til produkterne end kunderne har.

Når man skal have ordnet noget med et abonnement, er løsningen som regel, at TDC-medarbejderen i butikken skal ringe ind til deres kundecenter, ligesom alle andre, og tilsyneladende uden at det ekspederes hurtigere end alle andre - så kan man stå og spilde sin tid med at kigge på en TDC-medarbejder, som venter i en telefonkø.

Det er da fint, hvis der er nogen, som er villige til at betale det dobbelte af markedsprisen for deres abonnement for at få den oplevelse, men det må vist være kunder med en høj gennemsnitsalder eller et meget lavt IT-niveau.

0 0
Danni Hansen 11-07-2011 15:42:02

Det var sgu da rart at få en til at forklarer det ordenligt :P haha

Ej spøg til side. Det lyder som en mærkelig betjening da jeg gik til telenor i butikken kiggede gutten det igennem og ændrede det med det samme. Og det samme gælder da vist og for Telia.

0 0
Hotpop 11-07-2011 15:25:46

Det skriver jeg lige under på.
Arbejder også for et af de store selskaber.

0 0
Danni Hansen 11-07-2011 14:19:49

Er lidt rystet over folk, der ikke gennemgår lidt læsning på nettet.

Disse "lavpris" selskaber kører jo med drønende underskud, se på onfone f.eks. Og de tiltrækker så mange kunder at de store selskaber bliver nød til at opkøbe dem for at have dem til at bruge deres netværk. Og for at holde de lavpris selskaber kørende, så skal de store selskaber tjene penge.

http://www.mobilsiden.dk/nyheder/million-underskud-i-onfone,lid.13922/

Så hvis der ikke var nogle store selskaber til at opkøbe de billige, ville det da være noget lort hva'?

0 0
Hotpop 11-07-2011 15:24:25

Onfone har underskud ja, men det er pga. massiv markedsføring.

Den er nu skruet ned, så overskuddet skal nok komme.

0 0
Danni Hansen 11-07-2011 15:27:45

Det siger de, men lad os nu se.

Der er jo flere grunde til at de storeselskaber er dyre.

1. Langt flere konsulenter hos kundeservice
2. Fysiske butikker
3. Salg af telefoner

0 0
Peder Alipio Thurøe 11-07-2011 15:06:37

Jeg og mange andre er da rystende ligeglad med om de køre med underskud.!!!

0 0
Danni Hansen 11-07-2011 15:14:33

Ja, det er godt at du har råd til købe en ny telefon til 5000 kr hvert år

0 0
Danni Hansen 11-07-2011 14:20:34

Og dermed disse priser, telefonselskaberne er der ikke for jeres blå øjne's skyld. Men fandme for tjene penge

0 0
Peder Alipio Thurøe 11-07-2011 13:47:01

TDC må da tro at den med "kongens nye klæder"kan bruges endnu!!

0 0
Gabry 11-07-2011 13:36:26

Folk glemmer at pakkerne indeholder TDC til TDC hvilket indebærer fri tale til 2.000.000 danske telefoner. Udover dette er der inkluderet TDC Play med 10.000.000 sange.. TDC vil aldrig have som mål at konkurrere på prisen men derimod gør de det på produktet, det har de M1, Telmore og Onfone til..

0 0
Hotpop 11-07-2011 15:23:00

Jeg kan forstå de ikke vil gøre det på produktet, men prisen er stadig for høj.

Forbrugerne er jo vænnet til lavere priser, takket være discount selskaberne.

TDC til TDC og TDC Play er bare ikke nok til at jeg ville skifte:
1. Jeg aner ikke hvilken udbyder de fleste af dem jeg kender har.
2. TDC Play er endnu for dårligt på telefonen.

0 0
Henning Mortensen 11-07-2011 13:11:58

Fatter ikke at TDC kan sælge sine abonnementer i dagens Danmark. 4 timers tale + 5G + fri sms/mms til 299 kr. Hos Oister får jeg 5 timers tale, 5G samt fri sms/mms, fri Oister til Oister og ingen opkaldsafgifter til 129 kr/måned. Hvad får folk til i dette tilfælde at vælge TDC?

0 0
Stig 11-07-2011 12:26:32

10 timers tale
10gb data
fri mms og sms
fri Oister til Oister

Den kan TDC ikke slå, og de bruger 3´s netwærk.

0 0
brian jensen 13-07-2011 06:18:00

ja det er rigtigt, men tjek så lige data hastighederne hos de forskellige selskaber. !!!! måske det også hænger sammen med bla prisen.

0 0
Stig 11-07-2011 12:27:20

Glemte at skrive det koster 179 kr pr mdr.

0 0
Danni Hansen 11-07-2011 15:52:19

Regner også med at det er der jeg skifter over til med mindre at telenor har noget fastholdelses abn.

0 0
Hotpop 11-07-2011 16:15:04

De har de nye abonnementer.

0 0
Danni Hansen 11-07-2011 16:22:36

Hvis du arbejder for en af de andre selskaber, så har de vel et fastholdelses produkt. Ligesom 3 har det

0 0
Michael 11-07-2011 10:19:55

Igen er TDC meget kreative.

I det skema, som der linkes til fra artiklen, er det ved alle pakker anført, at oprettelse koster 0 kr.

MEN der er så lige en lille fodnote ved alle abonnementerne i skemaet, hvor det oplyses, at oprettelse koster 99 kr. uden ny mobil og 199 kr. med ny mobil. Men skal altså mindst betale 99 kr. i oprettelse, men alligevel skriver de 0 kr. i skemaet!

Når det gælder mindsteprisen, er det direkte fusk, for her har de heller ikke indregnet oprettelsen, selv om den altså ifølge fodnoten mindst koster 99 kr.

Så ikke alene er deres pakker dyre - de fusker også med mindsteprisen.

0 0
Carsten 12-07-2011 00:28:10

Nu har jeg ledt og ledt, men jeg kan godt nok ikke finde det, du skriver. Enten har de rettet det siden du skrev, eller også har du simpelthen læst forkert - såvidt jeg kan se er det kun 0-kr abonnementet, der koster 99 kr i oprettelse?

0 0
Hotpop 11-07-2011 12:08:33

Jep.
De laver lige en "Telia" ....

0 0
Danni Hansen 11-07-2011 10:09:15

Man kan få 6t, Frisms/mms, 1gb data for 240 hos telia.

0 0
Hotpop 11-07-2011 12:07:25

Telenor: 5 timer, fri sms/mms og 3 gb data kr. 230
Eller M1: 6 timer, fri sms/mms og 1 gb data kr. 149

Telia er også stadig for dyre.

0 0
Danni Hansen 11-07-2011 14:38:13

Tjoo, men som en helt alm. smartphone bruger til face mail osv. Er 1gb da mere end rigeligt

0 0
Danni Hansen 11-07-2011 14:38:56

Og så får man 1t tale mere om måneden

0 0
11-07-2011 10:05:43

Her kommer et nyt spændende abonnement fra tdc, som er kopi fra andre selskaber lige bortset fra at de er dyrest.

Elgiganten har et slogan om at de altid vil være billigst

TDC kunne kopiere det slogan med en enkelt ændring således at det blev "vi vil altid være dyrest".

0 0
Klintø 11-07-2011 10:00:26

Hvad sker der for det, 299......! Tror de stadig de sidder på et monopol...

Det der er mest imponerende er, at der stadig findes nogen som vil betale 299 for noget, som de kan få til halvpris andre steder....

0 0