Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Amerikansk nyhedskanal snydt af iPhone 5 konceptvideo

Amerikansk nyhedskanal snydt af iPhone 5 konceptvideo

Amerikansk TV-station er blevet snydt af en iPhone 5 konceptvideo med hologram og vildt tastatur.

Skærmbillede fra YouTube video af TV-indslaget
Skærmbillede fra YouTube video af TV-indslaget

En video viser en ultra tynd iPhone 5 med lasertastatur og hologram-projekter, ville du tro på den?

Det spørgsmål glemte en amerikansk journalist at spørge sig selv om inden vedkommende lavede sit indslag til nyhederne.

TV-stationen Fox 5 News har nemlig bragt et indslag om de første personer, der har lagt sig i kø til iPhone 5 lanceringen, og undervejs i indslaget kommer et kort overblik af iPhone 5, skriver Ekstrabladet.dk.

Det eneste problem er bare at det ikke er iPhone 5 de viser billeder af, men en konceptvideo der viser, at telefonen er ultra tynd, og med meget fantastiske features.

Se indslaget i videoen herunder.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Morten 20-09-2012 11:22:22

Troll

0 0
Morten 20-09-2012 11:22:36

Troll .... igen igen

0 0
Tommy 20-09-2012 12:24:08

Bare rolig Morten, NFC, wireless charging og andet skal nok komme til iPhone på et tidspunkt :) Måske næste gang?

0 0
Morten 20-09-2012 13:16:01

Hvis bare den så får lov til at blive lige så stor, firkantet og tung som Lumia 920, så bliver jeg glad!!! ... så kan jeg nemlig også købe en "mandetaske" til at have den i, nu når den (læs: Lumia 920) ikke kan være i bukselommen. :)

0 0
Morten 20-09-2012 13:17:54

Laver Nokia en lille trækvogn "accessory"? Så er det helt klart en favorit?

0 0
Tommy 20-09-2012 14:28:36

Ja, jeg må sige at jeg er usædvanlig glad over at mine forældre for mange år siden gav mig muligheden for at komme på en mega dyr idrætsefterskole og jeg sidenhen har styrketrænet i over 10år. Uden de endeløse træningsdage hvor jeg har løftet 180kg dødløft og ditto squat ville jeg aldrig kunne løfte en smartphone der er hele 40gram tungere end en iPhone.

Lidt seriøst, så er det selvfølgelig fedt at den er gjort lettere og tyndere og samtidig længere, men når det så er på bekostning af alle de andre muligheder der med telefoner (bedre kamera/video, trådløs opladning, fremtidens betalings-, overførsels-, informations- og underholdningssystem) ja så blegner det lidt at blot at være tyndere og lettere.
Hver sin smag selvfølgelig (uden ironi), men grundet min fantastiske fysik, så er jeg bare glad for at kunne være i det ekslusive selvskab(primært tællende Heman, Chuck Norris og Arnold Schwarzenegger) der har mulighed for at løfte en smartphone, der rent faktisk er smart, innotativ og nyskabende.

;)

0 0
Morten 20-09-2012 09:07:42

Fail

0 0