Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Analytiker tror på stylus med iPad Pro

Analytiker tror på stylus med iPad Pro

De fleste regner med, at Apple vil sende en større iPad på gaden i år, men der kan være en stylus på vej med den

Apple er som regel ganske gode til at holde sine ting hemmelige, indtil de rent faktisk bliver afsløret, men analytikeren Ming-Chi Kuo har en god succesrate, når det kommer til at forudsige Apples kommende produkter. Han forventer en stylus sammen med iPad Pro.

Læs også: Lancering og dimensioner på ny iPad rygtet

Den kommende, større iPad Pro, der forventes at få en skærmstørrelse på 12,9”, vil have en stylus som tilvalg, så prisen ikke bliver kørt unødigt op, ifølge Kuos analyser.

Kuo baserer sine forudsigelser omkring denne stylus til iPad Pro på en række patenter fra Apple, som alle omhandler en pen. Nu skulle tiden så være inde til at sende den på gaden, da den vil gøre den store skærm ekstra brugbar i forretningsmæssig øjemed.

Læs også: iPad-app stoppede S-togstrafikken

Analytikeren forventer, at den første udgave af en elektronisk pen fra Apple vil være relativt simpel, indtil firmaet har fået mere feedback.

Den kommende stylus regner Kuo kommer på markedet i andet kvartal af i år, men det er ikke sikkert, den vil virke med tidligere versioner af iPads.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Emil Ardal 20-01-2015 22:42:57

Gode til at holde ting hemmelige ? *Host Host iPhone 6

0 0
Steffen M 20-01-2015 13:34:12

Ret morsomt at Apple nu kommer med en iPad med stylus, når man tænker på at Jobs hadede ideen om at bruge stylus. "If you see a stylus, they blew it...".
http://www.engadget.com/2010/04/08/jobs-if-you-see-a-stylus-or-a-task-manager-they-blew-it/
Men det er ligesom med, at man ikke havde brug for en større telefon - eller en mindre tablet. Igen kommer Apple haltende efter konkurrenterne. Der har ikke været meget nytænkning siden jobs døde.

3 1
TF 20-01-2015 15:49:16

Det er gået op for dig at der er intet officielt i nu ikk, det er bare en mand der gætter indtil videre, måske du skulle gemme de vrede udbrud til du ved om apple rent faktisk kommer med dette produkt.

1 8
Martin 19-01-2015 17:14:52

Skal vi nu ikke bare kalde den iPad Plus. Der er INTET pro over en forvokset iPad, med mindre de kommer med en Yosemite version, hvilker er usandsynligt.

4 1
Dan Molberg 19-01-2015 22:44:55

Den del kunne det også tænkes de havde stjålet så pro står for production og ikke professional.

9 3
TF 20-01-2015 00:43:31

Jeg tror nu ikke der er nogen der vil påstå at de har opfundet pro produktnavnet :-)

2 11
mbech 19-01-2015 12:07:03

Arggh hvis det er rigtigt så så ville det jo være en kopi af Microsoft Surface neeeej Apple er jo de innovative. :-)

1 9
TF 19-01-2015 15:21:05

Skal vi ikke bare blive enige om at pennen blev opfundet mange år før surface så dagens lys, så vis apple smider en pen med i en pakke er det ikke lige surface de "kopiere"

2 15
mbech 19-01-2015 16:03:35

Jo. Syntes bare det er morsomt at Microsoft laver noget eg. det første forsøg på en tablet her var styresystemet bare ikke godt http://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Tablet_PC og så kommer Apple og laver det så de fleste kan bruge det. Muligvis vil det samme ske her.

0 9
TF 19-01-2015 16:08:56

Mugligvis, jeg tror det når jeg ser det som man siger :-)

2 15
Dan Molberg 19-01-2015 15:55:36

Næææ, det er en Note 12.2.

15 3
TF 19-01-2015 16:06:46

Næææ pennen var såmænd også opfundet før den, enda en del år før.

1 18
Dan Molberg 19-01-2015 16:33:11

Der er ingen der sætter spørgsmåltegn ved pennen, bare hvilket produkt Apple kopiere, de er ikke selv kommet på ideen.

16 3
TF 19-01-2015 16:48:35

Vis samsung ikke har opfundet pennen kan det jo ikke være dem de "kopiere", faktum er jo at pennen har eksisteret i evigheder og alle og en hver han brugt den gennem tiden, så det er ikke rigtig nogens.

2 16
Dan Molberg 19-01-2015 17:06:19

Hvis en produkt kategori ikke har eksisteret før, så har man vel opfundet den. Så fordi motor og hjul er opfundet er det da ikke ensbetydende med at man har opfundet bilen... Før Note serien var stylus blevet erklæret død, så det er vel en nye kategori (ved godt der har været tablet ligende ting med stylus før).

Og lige en sidste ting inden du troller mere på hvem har opfundet hvad, så gik det stadig på hvem de har kopieret... Og som efter Samsung's Note serie er den mest succesdulle serie med en stylus, kan det vist ikke være andet end dem, når man så også tænker på de var også dem der kom frem med det i 2013 og i 14/15 snakker de fleste stadig om at lave en mens Samsung har flere på markedet. (næste bliver nok 4K/UHD, nu hvor Samsung er lige på trapperne med en)

12 3
TF 19-01-2015 19:09:00

Og dan man er ikke en troll bare fordi man ikke er enig med dig.

2 15
TF 19-01-2015 17:42:31

Der er nok en der har ædt samsungs markedsførring råt hva :-) faktum er at samsung har ikke opfundet pennen og derfor kan det ikke være dem de kopiere.
Vis vi følger din tankegang om at den mest succesfulde må være originalen og alle andre er kopier ja så er alle samsungs tablets en kopi af ipadden ;-)
Skal vi ikke sige at med mindre du kan dokumentere at samsung har opfundet pennen ja så er der ikke mere at snakke om.

1 15
Emil Ardal 20-01-2015 22:51:53

Der er vidst en der har ædt apples markedsføring råt tablet har eksisteret langt længere end den tavle plade til børn du snakker om. Et godt tip herfra hold dig til fakta

6 1
TF 20-01-2015 23:05:11

At de har opfundet tableten det har jeg aldrig sagt, du skulle muligvis overveje at læse hvad folk skriver ordenligt før du kommentere ;-)

1 7
Dan Molberg 19-01-2015 21:16:49

Jeg har intet ædt råt, jeg har en hjerne og kan tænke selv. Der er kun en her der ikke forstår hvad der skives til dig.

Min tankegang er at vi snakkede om hvem Apple havde kopieret, og hvem er det lige der har solgt flest og kommet først med en tablet på 12 tommer med en stylus???? Det er kun dig der har blandet en ligegyldig ting som hvem der har opfundet en skide pen. Men hvis du læste hvad jeg skrev så står der de netop IKKE har opfundet det der er følge produkt af tidligere produkter!

Så enten er du for dum til at følge en simpel diskaution eller en troll, Så hvad er det? Troll eller fjols? Da jeg har set dig gang på gang valgt at "overse" hvad folk skriver til dig og drage din egen horrible konklusion uden hold i virkeligheden eller den dokumentation du har fået.

Men nok om det, min tid er til mere end en troll, så se dette som mit sidste svar til dig nogensinde, med mindre du vælger at svare på et af mine indlæg, så får du lige en påmindelse om du er en troll.

15 3
TF 19-01-2015 22:10:39

Så du mener at fordi man tager noget som de andre laver og laver det et par tomme større så er det en ny opfindelse og vis de andre så hen af vejen lader deres produkter vokse til en større størrelse så er de kopister ?

Alt dit troll pjat og ævl om at være et fjols vælger jeg at ignorere da det må være lokkemad der bliver lagt ud for at starte et skænderi istedet for en sober debat.

1 16
Dan Molberg 19-01-2015 12:45:35

Hvilken Surface har en pen?

6 5