Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Android 2.1 opgraderinger til X10'erne på vej

Android 2.1 opgraderinger til X10'erne på vej

Sony Ericsson udsender efter sommer opdateringer til modellerne i X10-serien.

Både Xperia X10, X10 mini og X10 mini pro bliver opdateret til Android 2.1 i løbet af tredje kvartal i år. Det oplyser Sony Ericsson i en pressemeddelelse.

Producenten skriver, at de med opdateringen vil gøre X10 til den bedste Android multimedie smartphone på markedet, samt at der kommer HD-videooptagelse med til X10 i opdateringen.

I fjerde kvartal kommer der desuden en opdatering af Timescape og Mediascape til Xperia X10.

Læs også
 - Mobiltest: Sony Ericsson Xperia X10
 - Mobiltest: Sony Ericsson Xperia X10 mini
 - Web-TV: Oplev X10 mini
 - Android - Hvad er Google Android?

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Samantha 25-10-2010 21:51:45

Hej igen :D

Så har jeg da fået min telefon, men vil høe hvornår i tror at opdateringen kommer på den?

0 0
Per 26-10-2010 07:46:26

Den skulle være på trapperne. Har spurgt Sony Ericssons support og fik dette svar for lige over en uge siden:

Tak for at du kontaktede Sony Ericsson Contact Center.

The software update to Android 2.1 is expected at the end of october.


Så der er forhåbentlig noget at glæde sig til snart, også selvom det fremgår af svaret, at de "kun" opgraderer til 2,1 og ikke 2,2.

:-) Per

0 0
mike_wendelin 06-08-2010 17:36:45

er der nogen der ved om Froyo(android 2.2) kommer til x10'erne???

0 0
22-09-2010 22:43:13

Hej. . .

Ja Froyo skulle komme til x10'erne men bliver nok først efter jul :( det er "nedern"

Har selv en x10i og jeg venter vildt meget på opdatering (2.1) ;)

Mvh. Christian

0 0
TechnoSmølf 03-08-2010 09:15:53

Det er egentlig meget sjovt at det første folk brokker sig over når de lige har fået deres nye mobi i hånden er batteriet. Men folk burde da efterhånden have lært at der går lidt tid inden et helt nyt, er oppe på max kappasitet...

0 0
Samantha 12-07-2010 05:29:36

Jeg får min x10 mini pro idag :D glæder mig helt vildt.
Men jeg tænkte skal man finde Android 2.1 opgraderingen online eller bliver den sendt til din mobil når den er ude?

0 0
Mobilsiden.dk 12-07-2010 11:15:45

Hej Samantha,

Sandsynligvis vil den komme direkte til din mobiltelefon.

0 0
Amira 07-07-2010 21:18:14

Koster opdateringen noget?
Hvis ja, så hvor meget?
Eller er det klogest at vente med at købe x10 mini pro til om et par måneder...

0 0
Mobilsiden.dk 08-07-2010 08:23:18

Det forventes ikke at denne opdatering vil koste penge.

0 0
Michael K 03-07-2010 09:31:39

Så sidder jeg bare stadig tilbage og tænker ''hva med batteri tiden'' min X10, selv med task killer og auto killer, syns jeg ikke jeg kan presse den på mere en maks elleve timer før den skal lades igen.. det er virkelig for svagt syntes jeg.. hva har i andre af erfaringer.?? :D

Mvh Michael

0 0
Per 11-07-2010 11:35:45

Jeg har lige fået denne nødoplader med posten. Men 3400 mAh batteri forventer jeg, at der er til i hvert fald et par genopladninger, når jeg er på farten. Den er lidt tykkere end SE Xperia men ikke helt så lang.

http://www.proporta.com/search?q=Proporta+USB+Turbocharger+3400

Mvh Per

0 0
Per 04-07-2010 10:36:06

Har også samme oplevelse. Ikke verdens bedste batteritid, men med skærm og processor størrelse havde jeg nok ikke ventet andet. Kan dog godt have fornemmelsen af at et mini Barsebäck i baglommen ville være skønt ind imellem.

Jeg bruger dog ikke selv task killer aps, da jeg ikke synes det giver mening at have en telefon med alle de muligheder, for blot at lukke dem ned.

0 0
Per 30-06-2010 15:59:13

Hej
Er der nogen, der har erfaring med selv at opgradere til 2,1 eller 2,2? Det må da være muligt selv at opgradere telefonen, også selvom man så ikke får SE's egenudviklede ting med. Information om opgraderingsmuligheder modtages gerne.
Men selv med 1,6 er det en fantastisk telefon.
Mvh Per

0 0
Claudia 17-06-2010 17:06:07

Det lyder rigtigt godt. Mange tak.

0 0
Claudia 17-06-2010 16:38:57

Anbefales det så at vente med at investere i en x10 mini til næste kvartal, eller kan man sagtens gøre det nu?

0 0
Mobilsiden.dk 17-06-2010 17:02:28

Det kan du sagtens gøre nu. Opgraderingen af softwaren, kan brugerne selv udføre :)

0 0
Torben 16-06-2010 14:57:45

Så kan det være jeg kan få mit google sync til at virke igen :)
Nej, fedt med 2.1 til den i forvejen dødeligt labre X10 Mini!

0 0