Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Android 2.2 lige om hjørnet

Android 2.2 lige om hjørnet

Nu er Googles styresystem version 2.2 frigivet i beta. Google lover verdens hurtigste mobil-browser i den nye version.

Den næste opdatering af Google-styresystemet til Android 2.2 er netop blevet frigivet i en beta-version til udviklere.

Google lover blandt andet en hurtigere og bedre browser, og en forbedring af Android Marked i den nye version.

Faktisk går Google så langt som til at sige, at der i Android 2.2 kommer verdens hurtigste mobil-browser. Browseren bliver to til tre gange hurtigere i den nye version, end i de nuværende Android-versioner. 

Android version 2.2 bliver i øvrigt også kaldt FroYo, som er en forkortelse for Frozen Yoghurt.

Læs mere på Googles blog for udviklere.

Se video-gennemgangen af Android 2.2 i videoen nedenfor.


Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

andreas 23-05-2010 12:29:28

da mobilsiden tidligere testede legend vs desire virkede det som om desire ikke var meget hurtigere selvom den på papiret burde være det, kan det være at Android 2.2 frgør desires gemte kræfter ?

0 0
thedane9 23-05-2010 12:14:44

I de seneste par dage har ejere af Nexus One modtaget enten modtaget Android 2.2 automatisk eller kan downloade og installere den selv.
Så den er faktisk allerede på gaden.

Noget tyder også på, at Desire ejere ikke skal vente længe.

Læs mere her: http://androidandme.com/2010/05/news/how-to-manually-install-android-2-2-on-your-nexus-one/

0 0
Visky83 24-05-2010 13:32:55

Tror du også det gælder Legend thedane9? Hvordan kan man ellers selv rode med en ROM opdatering - og mister man i givet fald garantien?

0 0
gielsgaard 23-05-2010 11:42:47

Tror de bare pumper nye tlf ud i en lind strøm,og egentlig er lidt kolde over for om vi gerne vil ha' opdateringer,der kommer nok en ny model med 2.2,så kan man købe den eller lade være,men opdatere Legend og Desire den tror jeg ikke på.

0 0
andreas 22-05-2010 23:00:34

Kan nogen fortælle mig om 2.2 markant øger hastigheden ved en 1 Ghz processor? jeg tænker Desire vs Legend...600 Mhz vs 1 Ghz??

0 0
BE 22-05-2010 12:00:48

Hvornår kommer denne opdatering til Desire det er det eneste der interesserer mig.

0 0
Nygaard 21-05-2010 19:46:34

Man kan jo næsten ikke gøre andet, end at sidde og klappe i sine små tykke hænder! :)

0 0
Rumko 21-05-2010 13:31:55

Sidder og drømmer om det er derfor HTC ikke har smidt opdateringen til HTC-hero ud endnu.. Men må nok knibe mig i armen og se realiteterne i øjnene.
Bare de så snart vil smide deres vers. 2.1 ud som de har gjort til sprint versionen af hero´en.
Suk.. suk...

0 0
daniel 21-05-2010 20:32:03

jeg håber sgu du har ret, det ville være skønt! Jeg vil selvfølgelig også helst have 2.2 end 2.1 på min Hero - vil bare gerne snart have der sker NOGET!!!

0 0
A 22-05-2010 02:05:39

I kan da bare gå i gang med noget custom rom flashing :O
Jeg har selv 2.1 på min g1 :)

0 0
Rumko 22-05-2010 09:39:08

Jeg har skam prøvet diverse custom ROM. Men syntes altid der er nogle ting som ikke fungere 100% Men ku godt være den nyeste SenseHero snart skal have en change.

0 0