Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Android 2.3.5 nu klar til Samsung Galaxy S II

Android 2.3.5 nu klar til Samsung Galaxy S II

Endnu en Android-opdatering kan nu hentes til Samsung Galaxy S II.

Samsung Galaxy S II (Foto: Mobilsiden.dk)
Samsung Galaxy S II (Foto: Mobilsiden.dk)
Foto: Mobilsiden.dk

Der kommer jævnligt opdateringer til topmodellen Samsung Galaxy S II. Senest er Android 2.3.5 nu klar til download til de enheder, som er solgt uden operatør-binding.

Opdateringen skulle blandt andet forbedre batteritiden og lydkvaliteten. Der rapporteres også om hastighedsforbedringer i internet-delen samt bedre fotos.

På udviklersiden XDA Developers.com er der samlet flere detaljer om indholdet i den hidtil nyeste opdatering, der installeres på mobilen via computer-programmet Samsung Kies.

Det er en lille uge siden, at Google begyndte udrulningen af Android 2.3.6 til deres egen smartphone Nexus S.


Læs også:
- Web-TV: Se testen af Galaxy S II
- Sådan er Galaxy S II i sollys

Web-TV: Galaxy S II i hvid


Samsung Galaxy S II - billigste pris fra -kr.
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

NB 06-12-2011 17:14:46

Hej,

Jeg har en galaxy s 2 (uden abonnement)
med android 2.3.4 og vil gerne ha' den opdateret til 2.3.5.
Dens sales code hedder DBT og vil gå ud fra at det er derfor den ikke finder 2.3.5 opdateringen som skrevet længere oppe.

Så jeg følger bare den guide der er linket til længere oppe i kommentarerne, Men
Kan jeg så godt opdatere senere til 2.3.6 og 4.x når vi kommer så langt via "Softwareopdateringer" på telefonen eller skal jeg ind og hente en ny Rom for at opdatere så ?

0 0
Amir 15-11-2011 01:40:36

Der har i flere artikler her på siden været nævnt at der med opdateringen ville være mulighed for at adskille de to, så at skærmen blev mørk efter fx 15 sek. men først låste efter 60 sek.
Nogen der har fundet ud af hvordan det gøres??? :)

0 0
13-11-2011 10:29:38

Har aldrig haft problemer med min Galaxy S 2,men har hørt så meget positivt om CyanogenMod at jeg nu vil prøve at smække det på min SGS-2.
Men hvor finder jeg en udførlig trin-for-trin guide (helst på dansk) der både gælder rooting og flash til cyanogenMod 7.1
Skal også bruge et link til en nordisk stock Android 2.3.5 som der ligger på mobilen nu,i tilfælde af at CyanogenMod ikke er noget for mig alligevel.Så kan jeg altid flashe tilbage :-)

0 0
Kaare Hedegaard 08-11-2011 10:54:36

Efter at jeg har opdateret til 2.3.5 bugger min Swype når jeg skal skrive mails. Når jeg skriver et ord, og vil efterfølgende slette det, så bliver det ikke slettet, men derimod tilføjet efter. Eksempelvis hvis jeg skriver "test", og prøver at slette den, så skriver den i stedet "testest". Den eneste måde at slette den på, er ved at vælge ord, også klip det væk. Den gør det ikke, når jeg skriver en besked.

Er der andre, som har oplevet lignende problem? hvis ja. Er der nogen, som har fundet en løsning på det?

0 0
JD 20-10-2011 13:33:05

Efter opdatering til 2.3.5, oplever folk jeg taler med, at de kan høre sig selv som ekko, hvilket er yderst irriterende. Har andre oplevet det samme, og har I en løsning på problemet?

0 0
hotpop 17-01-2012 22:02:42

Fandt du en løsning?

0 0
JD 18-01-2012 17:05:10

Ja - Under opkald (altså når du snakker med nogen) skal du trykke på menuknappen og slå støjreduktion fra. Det har i hvert fald løst problemet for mig.

0 0
Jim Flower 19-10-2011 16:32:29

Som der står tidligere i tråden, kan man godt opdatere uden at bruge KIES!!! Brug guiden her: http://smartdroid.dk/sadan-opdaterer-du-samsung-galaxy-s-ii-uden-brug-af-kies/

0 0
BH Fanaticos 14-10-2011 16:20:33

MIn telefon er købt hos 3 og den vil ikke opdateres der står at jeg har den nyeste version.

PDA:FK4/PHONE:FK2/CSC:FK2(HTD)

Nogen der kan hjælpe hvordan jeg opgraderer min mobil til 2.3.5???? =(

0 0
William 17-10-2011 08:32:30

Din telefon er branded med 3 firmware (HTD). 3 har ikke lavet en 2.3.5 firmware endnu, derfor kan du ikke opdatere. Du kan installere en standart firmware som ikke er branded (NEE). Se eventuelt min indlæg d. 12-10-2011, og følg guiden. Du skal være opmærksom på at din garenti måske kan ryge på telefonen (tror nu ikke at det er et problem da du bare kan installere 3' firmware igen)

0 0
pkztar 13-10-2011 20:55:07

Nogle der ved hvad DBT salescode er?

0 0
William 14-10-2011 13:17:33

Det er Generic German. Det er ikke sikkert at version 2.3.5 til denne firmware.

0 0
Kim Jensen 13-10-2011 15:15:00

Min skriver HTD hvad betyder det? Og hvordan. Ændre man det?

0 0
William 13-10-2011 16:10:22

Hej Kim,

HTD er 3's branded firmware. hvis du vil have den sidste firmware skal du følge det link jeg skrev tidligere, for at installere en stock rom (NEE generisk Nordisk)

0 0
William 12-10-2011 13:46:57

Dem som ikke kan finde opdateringen til 2.3.5 via KIES kan være fordi jeres telefon ikke er med Sales Code NEE (Nordisk generisk). Prøv eventuelt at tjek hvilken Sales Code jeres telefon er med. Dette gøres ved at trykke *#272*IMEI#. Hvis I ikke har NEE, kan i eventuelt prøve at vælge NEE (dette vil nulstille jeres telefon til fabriksindstillingen) Hvis I slet ikke kan vælge NEE er jeres telefon branded. Hvis dette er tilfældet kan I installere en stock rom på jeres telefon via Odin http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1075278
Dette kan eventuelt fjerne jeres garanti på telefonen. Men så kan man jo bare installere den branded rom igen, hvis telefonen senere skulle til rep: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1113928

0 0
Kim 13-10-2011 12:32:16

Hvordan taster man koden ind ???
Hvis det er på telefontastaturet kan man jo ikke tastet IMEI koden ind, da der er dette tegn "/" i IMEI koden.

0 0
Kim Jensen 13-10-2011 15:14:13

Du skriver bare tallene, uden tegn

0 0
Per 12-10-2011 15:34:46

Hej har et NEE code. men i kies siger den: At denne version af enheden kan ikke opdateres.

0 0
William 13-10-2011 10:41:01

Hvilken version siger KIES at du har?

0 0
Per 13-10-2011 15:18:23

Hej William..
den siger: PDA:KI3/PHONE:KI3/csc:KI3(KOR)

0 0
William 13-10-2011 18:01:29

Mit gæt er at din telefon er sat til det Koreanske marked. Prøv eventelt at indstil den på NEE. Du skal bare huske at telefonen bliver nulstillet og alt date på telefonen bliver slettet. Men du kan bare flytte tingene over på Sd-kortet eller tage en backup gennem KIES

0 0
Per 13-10-2011 20:32:59

Du har nok ret der det er dan der er dansk på din ingen dansk ordbog øv øv... kan bedst bruge 3x4 tastetur som et alm tasteratur nemlig.. :-)

0 0
William 13-10-2011 20:44:24

Men hvor har du da købt den henne? men så må du jo som jeg har skrevet til tandfeen bare igang med at installere stock rom'en (NEE) så får du både dansk tastatur og alle de nye opdatereinger med det samme.

0 0
Per 14-10-2011 20:13:57

Hej William...
Vil du smide et link til den nordiske firmware 2.3.5 savner dansk T9 ordbog og 3X4 tastetatur..
på forhånd tak.. :-)

0 0
tandfeen 12-10-2011 14:55:16

nåh kunne kopiere det ind fra en sms.. men den siger tilslutningsproblem eller ugyldig MMI-kode?

0 0
William 13-10-2011 10:43:50

Du kan få dit IMEI nummer fra ved at trykke *#06# på telefontastaturet. Skriv det ned på en seddel og tast derefter *#272*(dit IMIE nummer)#
Så bør den gå direkte ind i Sales code menuen

0 0
tandfeen 13-10-2011 13:46:49

Ah ok.. ja den er XEN.. im screwed?

0 0
William 13-10-2011 18:04:01

du er ikke mere screwed end at du bare kan indstille den til NEE. (telefonen bliver godt nok nulstillet)

0 0
tandfeen 13-10-2011 18:48:13

Men kan ikke vælge NEE.. skod! Sikkert derfor telebazar er kommet af listen over priser.

0 0
William 13-10-2011 20:42:34

Okay, så har du muligheden for at installere en stock rom: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1075278
Det tager et stykke tid, og kan i værste tilfælde kræve at du nulstiller telefonen et par gange. Dette blev jeg selv nød til da min tlf. var branded af 3. Men jeg har bestemt ikke fortrudt det!

0 0
tandfeen 13-10-2011 21:43:21

Har også kigget meget på det, men er bare for at "bricke" den :S

0 0
tandfeen 12-10-2011 14:52:34

Er det på telefontastaturet eller hvor skal man trykke det? kan ikke finde IMEI derpå

0 0
12-10-2011 02:10:17

Jeg overvejer nu selv at bruge Odin til at få 2.3.5

Guide findes her :

http://smartdroid.dk/sadan-opdaterer-du-samsung-galaxy-s-ii-uden-brug-af-kies/

0 0
Per 12-10-2011 18:15:25

denne guide virker ikke....

0 0
13-10-2011 12:10:25

Jeg har fået liv i "skidtet"

Fjernede kies i sys tray - Åbnede odin som administrator og installerede kun pda fildelen.

Prøvede først med begge (Altså inclusive modem filen) det virkede ikke.

Så lige nu har jeg igen kontakt med omverden :)

0 0
Per 13-10-2011 21:00:45

brug min link den virker med odin

0 0
12-10-2011 12:30:10

Brug ikke dette link - Det virkede ikke for mig :(
Sidder nu med en død sgs2.

0 0
12-10-2011 01:55:55

Jeg har nu prøvet at installere kies på 6 forskellige computere, spændende fra netbooks til pc og de tre nyeste styresystemer, xp, vista og win 7 (starter og premium)

JEG ER DESPERAT efter at få opdateret til 2.3.5 men KIES VIL IKKE.

Xp står hos en kammerat og er den som kører kies bedst,men det er miles away from here.

0 0
12-10-2011 02:06:23

Den skar så halvdelen af mit indlæg væk, siden her.

Jeg har rodet med computere siden ca 1981 og har aldrig nogensinde mødt så dårlig software som Samsung Kies.

Jeg havde læst noget om at Samsung havde dårlige udviklere af software, men jeg sad jo med ikonet SGS2 og smågrinede i skægget.Det gør jeg ikke mere !

Kies er DYBT til grin og er en total amatøragtig software.

0 0
Rolfiboy 12-10-2011 07:50:49

Punkt 1.

Sluk din tlf og tænd den igen.

Punkt 2.

Når tlf er tændt så sæt den på flightmode. Hvis du modtager en besked eller opkald eller andet inden du har sat den på flightmode så sluk og tænd den igen...

Punkt 3.

Tilslut den til din computer og start kies op, og håb på det bedste.



Til dels er det ikke samsungs skyld, men selve ARM arkitekturen som er et værre rod med interupts prioritering mm...

Men hvis min hjælp, hjælper dig. så var sød og hjælp mig med om din tlf kan huske hotspot opsætning eller den defaulter hver gang du går ud af settings og ind igen.

0 0
12-10-2011 12:31:39

Den husker hotspot, men er nede lige nu. Odin virkede ikke :(

0 0
Aleksander 11-10-2011 23:18:58

Jeg kan ikk opdatere min samsung galaxy s2!?

0 0
pkztar 11-10-2011 21:06:37

Kan heller ikke opdatere på KIES.. er os på TDC og WIN 64bit

0 0
Per 11-10-2011 17:33:49

Hey kan heller ikke opdaterer til 2.3.5 har win 7 64 bit og TDC netværk

0 0
Rolfiboy 11-10-2011 12:26:25

Efter opdateringen virker en fon fantastisk dog kan den ikke huske min wifi hotspot opsætning.

Hver gang jeg går ud af settings og går ind i menuen igenså har den sat opsætningen til default, både navn og nøgle.

Nogen der har samme problem?

0 0
Emil 11-10-2011 09:41:58

Har købt Samsung galaxy s 2 u abonnement og det hele. Jeg har fjernet samsung kies og geninstalleret det 4 gange på computeren, men den bliver ved med at sige at denne enhed ikke kan opdateres. HJÆLP :D

0 0
tandfeen 11-10-2011 14:00:30

Jeg har 2.3.4 nu her, og bibob.. hvad med dig?

0 0
Emil 11-10-2011 14:13:38

2.3.4 nu og M1 (TDC netværk)

0 0
tandfeen 11-10-2011 13:57:13

samme her.. det er weird!

0 0
Jonas 10-10-2011 21:47:33

Min SGSII er ca. dobbelt så hurtig efter jeg har flashet den nye kernel samt rom.

Jeg får ved 3. forsøg 4254 i quadrant.

I øvrigt har jeg købt den ved 3, så jeg har været nødt til at flashe den via Odin.

0 0
Carsten 11-10-2011 14:31:34

Hej Jonas.
Hvordan flasher du med Odin og hvad er det?
Sletter man alle sine programmer når man flsher.

0 0
Ravn 10-10-2011 01:01:51

Jeg har klart mærke en stor forskel mellem batteritiden på min Samsung Galaxy S II.. Før ville den gå ud efter 1 dag, nu kan den holde sig næsten 2 dage! (i brug.) - Det fandeme godt gjort af Samsung, super opdatering, lækker telefon... Den har det hele :).

0 0
Jonas_a 10-10-2011 16:51:46

jeg synes også at min holder lidt længere på strømmen efter opdateringen, havde ellers overvejet at købe et større batteri.
Håber dog de har gjort noget i Icecream-sandwich, så android telefoner bruger mindre strøm når de engang får den.

0 0
prp 09-10-2011 20:31:49

Efter jeg startede med opdateringen 2.3.3 genstarter den hele tiden, troede det hjalp med 2.3.5 men nej :(...

0 0
MentalCare 10-10-2011 05:29:52

Min kan også finde på at genstarte helt umotiveret. Desuden er opstarten længere: låser simkort op og klargør SD-kort. Hvis jeg trykker min kode for hurtigt, går der lort i den og jeg bliver nødt til at genstarte på den hårde måde.

0 0
UKR 14-10-2011 22:07:02

Har også oplevet med min SGS 2 at den genstarter umotiveret. endda op til flere gange.

0 0
Henrik 09-10-2011 17:53:52

Jeg har lige købt mig en SGS 2 og er meget tilfreds med mit køb indtil videre. Jeg har pt. version 2.3.4 på mobilen og det køre fint. Jeg syntes måske at den suger strøm lidt for hurtigt, men jeg har kun min gamle iPhone 3GS og sammenligne med.

Jeg har så læst at 2.3.5 skulle kunne hjælpe lidt med strømforbruget og har derfor installeret Kies på min pc. Men når programmet skriver "Denne version af enheden kan ikke opdateres"
Er det noget jeg kan gøre noget ved eller skal jeg bare vente indtil der kommer en ny opdate?

Lige et andet spørgsmål til skærmen på SGS 2.

Hvis jeg skruer helt ned for lysstyrken så er det som om at der fremkommer noget sort grums på skærmen når jeg har en hvid bagrund på feks en hjemmeside. Er dette normalt eller er det en fejl?
Grunden til at jeg så det var da jeg til at starte med havde den sat på auto lysstyke, der hoppede den helt ned og så kunne jeg se at det var som om at der var lidt sort grums på skærmen.
Skruer jeg lysstyrken bare en tand op fra min så er billedet helt fint.

0 0
Rallerbabz 09-10-2011 22:29:34

Ang. pletterne så har jeg samme problem.

Lægger dog kun mærke til det når jeg er i et 100% mørkt rum og som sagt lysstyrke på det laveste.
Om det er en fejl for få telefoner, eller en generel en ved jeg ikke, men har ignoreret det da det ikke genere mig det mindste. (ved heller ikke om dit er værre end mit self)

0 0
Rolfiboy 12-10-2011 18:28:28

Det er fordi hver enkel pixel kan variere lidt i lysstyrke, og det lægger man mest mærke til hvis lystyrken er sat lavt og man er i et mørkt rum. Det er ikke en fejl

0 0
Lasse Olsen 09-10-2011 15:17:13

Har også min fra 3... Men flashede med Odin1.85 til den nye version.

Det forløb fint og nu er der 2.3.5 på telefutten, så til mine glædelige overraskelse at strømbesparelsewidget'en er blevet udvidet. Så man ikke skal klikke mellem de forskellige genveje, og den stadig kun fylder 1x4 felter..
Hardresettede telefonen, fordi jeg gerne starte forfra og have en helt ren installation på.. Nu fylder strømbesparelsen 2x4 felter og er stor og klodset?? Hvordan får jeg den lille tilbage?? Eller har jeg bare været heldig, fordi den kun fyldte 1x4 før og der ikke var plads til den fyldte 2x4??

0 0
Lasse Olsen 09-10-2011 17:46:25

Nåh, hul i det... Fandt "Widgetsoid" som gør opgaven meget bedre!!

Kære Samsung er I ikke søde at lave "logger" om så man kan vælge det kun er -opkald- der bliver vist og ikke alle ens sms blandet sammen!!

0 0
Rallerbabz 09-10-2011 22:27:30

Havde samme problem, det er dog 2.3.4 der ændre strømbesparelse widgetten.

Anyway, min teori er at den side du har widgetten på var fyldt helt op, så der ikke var plads til at den kunne udvide sig. Hvis du fx. prøvede at fjerne den og putte en ny ind så vil du opdage at den ikke kunne være der.

Men ja, troede det samme som dig i første omgang, og 1x4 er faktisk stort nok imo - havde ihvertfald ingen problemer med at ramme de rigtige :)

0 0
Hamza 09-10-2011 14:53:26

når jeg tilslutter mobilen til pc'en og starter kies så går den igang med at downloade firmwire men det tager en evighed at hente det og når den er halvvejs så siger den servertimeout?????? nogen der ved hvad der er galt jeg har endda genstartet pc og mobilen og geninstalleret kies

0 0
Mads Dahl 09-10-2011 14:43:14

Min kører nu smooth med 2.3.5. Det gjorde den ikke med 2.3.4. Mystisk. Quadrant siger 4137 i første hug, det er 800 mere end før. :-) Måtte dog installere Kies flere gange før det virkede, utroligt så skidt det program er. Men alt i alt en glad mand her!!

0 0
Jonas Jakobsen 08-10-2011 17:04:29

Min SGS 2 kører android 2.3.3, men når jeg tilslutter den til min PC, oplyser den at der ikke er nogen ny opdatering. Jeg har Telmore, hvis det har nogen betydning.

Er der nogen som kan hjælpe, så jeg kan få android 2.3.5?

0 0
Glenn C 08-10-2011 20:13:42

Hej Jonas
Der kan muligvis være noget galt med KIES, hvis du bruger 64 bit windows. Eller så mangler du at opdatere KIES (Kies, hjælp, søg efter opdateringer)

0 0
Jonas Jakobsen 09-10-2011 12:56:46

Jeg har vista 32 bit, og jeg har prøvet at søge efter opdatering i Kies, men den oplyser, at jeg har den nyeste version installeret.

0 0
GusseG 10-10-2011 12:53:24

Jeg havde samme problem og efter at have af- og geninstalleret KIES, så kunne jeg opdatere.

Håber det også hjælper dig:-)

0 0
Zeb 08-10-2011 20:37:15

Prøv at hente nyeste Kies ja - jeg fandt i hvert fald en ny version og med den nyeste Kies har jeg ikke haft nogen problemer med at opdatere til 2.3.5 på win7x64. Jeg prøvede dog end ikke at starte kies inden jeg opdaterede det (fresh windows install - troede ikke jeg havde lagt kies ind endnu så hentede det bare fra ny) så ved ikke om der ville have været problemer med den gamle version.

Har ikke testet telefonen i kvadrant, men to ting der virkelig er lækre er at den lige flasher en gradient når man har scrollet til enden af en menu eller website så man kan se man har nået slutningen af menuen / kanten af siden og så at man kan scrolle fra homescreen 3(elelr 4,5,6,7 efter hvor mange man har) og så direkte til 1 på samme måde som i app drawer. Det savnede jeg.

0 0
UKR 08-10-2011 16:16:29

Har lige fået Samsung Galaxy S II det er da den fedste mobil jeg har haft i hænderne til nu :P Og har absolut opgraderet den til v.2.3.5 :D Savner absolut ikke min gammel HTC Desire HD efter jeg har fået den her dejlig mobil der bare køre med klatten. Samt så har den også en bedre brugerflade i forhold til min gammel mobil. samt det er fedt at man kan navngive de mapper man laver og det er så total dejlig nem at flytte sine app over i den mapper man evt. laver :D Det eneste minus jeg har til min Samsung Galaxy S II er at de ikke fik lavet et HDMI indgang til den.

0 0
MentalCare 08-10-2011 23:16:46

Køb en kabel/adapter hos f.eks. http://www.mytrendyphone.dk
Virker uden problemer, husk bare at laderen skal give strøm til adapteren.

0 0
UKR 09-10-2011 10:14:52

Takker har bestilt et ved mytrendyphone.dk det koste så 225 kr. og kunne se at der er et stik ved siden af til laderen ;) men google først og kunne kun finde det der og et andet sted hvor det var lidt dyr.

0 0
Kim Jørgensen 08-10-2011 11:04:23

Min Xperia Ray har lige fået 2.3.4 og så er der allerede ny opdatering til S2.. :-(

Har også mistet min fjernsynseffekt på Ray når jeg slukker skærmen :( :(

0 0
08-10-2011 12:33:12

Tror nu ikke der er det store i de sidste GB updates...

0 0
Morten 08-10-2011 09:22:25

Min SGS2 er fra TDC med csc NEE.

Den opdatere uden problemer. gjorde den også ved 2.3.4,. efter jeg har fået ny pc virker kies hver eneste gang. min gamle pc drillede total vildt og volsomt. dog var det med sgs1.

0 0
Jonas_a 08-10-2011 01:25:19

Jeg ved ikke hvad I mener med operatør binding, jeg har købt min hos telia for ca. to måneder siden og har lige opdateret den til 2.3.5 uden problem.
Den er blevet lidt hurtigere.
Mht. kvadrant har jeg testet den 3 gang i træk og fik lige under 4000 alle tre gange.
Mht. internettet kan jeg ikke mærke nogen forskel, og batteritiden kan jeg ikke udtaler mig om endnu.

0 0
Rallerbabz 07-10-2011 21:23:49

lækkert.

0 0
zerocool 07-10-2011 20:50:51

Ja, endnu engang hænger 3 i bremsen - utilfredsstillende :(

Som 3 kunde kan man endnu ikke opdatere hverken via Kies eller OTA.

0 0
Kim Jensen 08-10-2011 00:48:44

Det virker bare underligt når der ikke er operatør binding,

0 0
tomyota 08-10-2011 14:56:14

Yep.... en noget sælsom måde at forsøge at stavnbinde kunder/ folk på..... som jeg skrev på 3's væg..... stof til eftertanke for dem som leder efter mobil abn.

0 0
UKR 08-10-2011 18:31:06

Har abonoment ved callme. Har også købt min Galaxy S II med abonnoment der. Der hænger de ikke i bremsen med opdateringer :D Da jeg have installeret kias på min pc fik jeg allerede den første android opdatering v.2.3.4 og i dag fredag den 08-10 hente jeg så v.2.3.5 via kias. Har også haft abonnoment ved 3. skal absolut eller aldrig have det mere ved dem. Dårlig service osv man for ved dem. Samt de forsinker nyer opdateringer.

0 0
tomyota 08-10-2011 00:00:43

Nej..... og netop derfor har jeg en livlig debat igang på 3's facebog væg..... godt nok noget env ejs.... de er ikke meget for at komme op af hullet.... men kan røbe det handler om deres brand i deres telefoner..... og hvor meget de forsinker opdateringer.

0 0
07-10-2011 23:15:51

Zero jeg har også tre. Men har været inde på XDA og fundet den nordiske none brandede firmware. Det er en relativ smal sag, og så får du også updates hurtigt :D

0 0
zerocool 08-10-2011 00:22:39

Tak for tippet. Har du evt. et link til download og til en walkthrough?

0 0
08-10-2011 12:31:15

Her er en walkthrough:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1075278

Men husk, at det er et indgreb der fjerner din garanti...

Brug de firmware versioner der hedder: generic NEE. Det er den nordiske unbrandede firmware.

Tror nok jeg startede med den der hedder: XWKE2...

0 0
zerocool 08-10-2011 15:03:40

Mange tak :)Det ser ud som noget selv jeg kan finde ud af.

Indebærer flash med ny firmware, at jeg mister alle mine indstillinger, installerede apps m.v.?

Er XWKE2 Generic NEE ikke en gammel firmwareversion - så vidt jeg kan læse mig til bør jeg vel anvende XWKI8 NEE, hvis jeg vil have dansksproget stock firmware med android 2.3.5?

0 0
Michael Knudsen 07-10-2011 19:17:14

Her opdateres der uden problemer!! Men er jeg den eneste der nu har et vibrator icon i toppen hele tiden? Nogen der ved om det kan fjernes??

0 0
lasse 08-10-2011 15:52:25

Samme problem, selv efter nulstill fabriksindstillinger

0 0
Kent Jakobsen 10-10-2011 12:57:45

Hvis jeg forstår det rigtigt, så tror jeg ikke det er en fejl. Det er bare en ændring som fortæller at der konstant er vibrator til på mobilen, hvad end den er på lyd eller lydløs. Du kan vælge under indstillinger > lyd > vibrator at ændre dette. F.eks. kun at have vibrator til, når den er på lydløs. Så vil man også opleve at ikonet forsvinder, så snart den ikke længere er på lydløs. hvis jeg tager fejl, må i endelig modsige mig

0 0
Anders 07-10-2011 19:44:24

Hej michael.

Jeg havde også det issue. du skal gå ind under indstillinger -> lyd -> vibrator

og så ændre lidt frem og tilbage.

0 0
Michael Knudsen 07-10-2011 20:38:02

Hmmmm.... synes ikke helt jeg kan andet end at slå det til og fra, ikke fjerne ikonet....

0 0
Anders 08-10-2011 16:11:15

Har i forsøgt med at ændre indstillinger -> lyd -> vibrator -> "Kun når lydløs er slået til"

Det virkede for mig.

0 0
Kim Jensen 07-10-2011 17:48:17

Mit KIES fortæller jeg har den nyeste. men den er hverken opdateret til 2.3.4 eller 2.3.5

0 0
Robert 07-10-2011 15:49:19

Hold da op min fon den kører godt nu. Har ikke opdateret siden 2.3.3 og det er mildest talt blevet en helt ny telefon! Menuerne ser også lidt mere fancy ud nu, kommer sådan et blåt glimt når du scroller og du kan scrolle hele vejen gennem de 7 forsider og komme til side 1 igen...

Quadrant viser 3400 nu ved mig det er en forbedring på 400 point...

0 0
07-10-2011 17:04:32

Jeg har kørt testen 3 gange nu

Første gang gav det 3200
Anden gang 3600
Tredje gang 4000
Fjerde gang 3600

Tidligere har jeg typisk fået knap 3000, så det er ca. 20% ekstra, godt gået Samsung

0 0
Frederik 07-10-2011 16:25:13

Min Galaxy S2 med revoultion ROM har 5465 i quadrant:D

0 0
Per 09-10-2011 19:54:40

Hey hvad hedder dette program du bruger evt et link vis du har.. ;-)

0 0
Schimmell 07-10-2011 16:27:24

Mon ikke den så er overclocket? Lyder vildt :-) Men er det noget du kan mærke generelt, eller er det bare 'liret'?

0 0
Frederik 07-10-2011 17:52:19

Jeg har ihvertfald ikke overclocket den;) men jeg har slettet standard programmer og sådan;) og jeg kan klart mærke det, det som at få en ny telefon at slette bloatwaren fra Samsung;)

0 0
BE 17-10-2011 20:55:24

Slettet standardsprogrammer, udvid lige dette emne, og gerne meget, både hvilke og hvordan?

- Jo, det er da godt med opdateringen 2.3.5 til SGS II, men den hænger altså stadig lidt her og der omkring programmerne, så manskal ind og afslutte dem for endelig, at få frigjort programmerne fra oversigten.

Der er stadig lidt problemer her og der, men generelt har Samsung fået styr på både dataflowet og softwaren, så det er en vældig god telefon - og meget mere end blot en telefon.

0 0
Robert 07-10-2011 16:00:56

Faktisk uden juice defender viser quadrant 3600 hvad sker der?

0 0
Schimmell 07-10-2011 15:59:53

Ang Quadrant. Så prøv at køre den en to - tre gange i rap... Den cacher skidtet og din score stiger. Min endte på 4000+ Den virker MEGET mere speedy efter opdatering, meget kærkomment, absolut toppen af poppen en SGSII.

0 0
Robert 07-10-2011 16:03:59

hov ja det er rigtigt 4000 score nu.

0 0
Bjarke Hansen 07-10-2011 15:46:14

.. Sørme dejligt med en opdatering, håber snart de har fået ryttet børnesygdommene af vejen hmm...

Men har nu den sidste time prøvede at opdatere, men det KIES driller hver eneste gang

0 0