Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Android 4.0 på vej til mange 'gamle' mobiler

Android 4.0 på vej til mange 'gamle' mobiler

De fleste af de nuværende modeller med Android 2.3 Gingerbread som styresystem vil kunne opdateres til det kommende 4.0 Ice Cream Sandwich.

Google og Samsung har netop præsenteret den nye Galaxy Nexus-smartphone, som bliver den første model med 4.0-versionen af Android-styresystemet - også kaldet Ice Cream Sandwich.

Android-brugere uden interesse for Galaxy Nexus behøver ikke nødvendigvis at ærgre sig over, at se det nye styresystem gå dem næsen forbi.

Ifølge Androidguys.com afslørede en Google-medarbejder til præsentationen, at de fleste af de nuværende modeller med Android 2.3 Gingerbread vil kunne opdateres til Ice Cream Sandwich.

Derudover forlyder det, at Google i øjeblikket arbejder på at frigive en opdatering til Nexus S-smartphonen.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

GTG 20-10-2011 23:16:49

Nu er jeg jo den heldige ejer af en Nexus One og spekulere meget på om 4.0 os kommer ud til denne efterhånden "aldrene" Google mobil?

0 0
21-10-2011 02:58:50

Eftersom den kører 2.3.6, så er det vel højst sansynligt..

0 0
Rena 20-10-2011 18:01:11

Gad vide om Desire HD også får 4.0

0 0
Andreas 20-10-2011 14:40:22

Nogen der ved om Sony Ericsson Xperia X10 også vil opdateres (ved godt at chancen er lille) og om Samsung Galaxy Tab 10.1 også får 4.0, jeg tror selv at chancen for det er ret stor.

0 0
Behnam Pariz 20-10-2011 18:23:28

Regn ikke med noget - X10 er endnu ikke opdateret til 2.3.4 endnu... Det er arc... Derudover er der en del 2011 produkter som endnu ikke er opdateret, selvom det er lovet! Men du kan altid roote den og installere et custom rom på ;-)! Sony Ericsson anbefaler det selv (til dem som har mod, eller bare gerne vil nørdle lidt) på deres egen blog, samt en vejledning til hvordan :-) (er ikke sikker på om det kun var 2011 modellerne eller alle med android ;-) )

0 0
Andreas 22-10-2011 18:49:38

jeg tænker tit på at prøve at roote min x10 så at installere en custom rom virker som en god ide,ska nok ha nogen til at hjælpe med det da jeg ikk er god til den slags, men ska lige vide noget, er det SE der lægger custom rom'men ud, og vil den ha alle de ting som SE lægger i deres versioner, eller blir det en helt ren ICS?

0 0
Andreas 20-10-2011 16:00:19

der står kun at det er produkterne fra 2011, og er det ikk SE der skal komme med opdateringen, eller kan jeg på et tidsspunkt finde den og installere den manuelt? men tak for hjælpen (:

0 0
20-10-2011 14:59:33

Eftersom Xperia X10 godt kan køre med 2.3, så burde den, ifølge udtalelsen, jo godt køre 4.0.

0 0
Thulemanden 20-10-2011 13:46:54

Ja LG kan jo ikke engang finde ud af at rulle Gingerbread ud til deres Optimus 2x, så jeg gør mig INGEN forhåbninger!

0 0
IMads 20-10-2011 13:22:49

Det er super at det kommer til nogle gamgle modeller, men hvis jeg kender htc, så kommer den først om laang tid. Det har Htc vist ved alle andre opdateringer.

Det er altid spændende at se nye opdateringer, Vil kun håbe på den kommer snart!

Jeg har en Htc incredible S og det ville være super hvis den kommer til den. Tror nok den ville kunne trække den for den har en 1GHz processer.

0 0
David K 20-10-2011 12:57:56

Håber Samsung melder ud at det kommer (og hvornår) til SGSII meget snart.

0 0
HrLaursen 20-10-2011 13:04:33

hæhæ... hvis de gør som de plejer, så går der nok 6 måneder. HTC opdatere måske de 2 nyeste mobile. Motorola den nyeste mobil. LG vil forsøge, men lortet genstarter og de trækker den tilbage.

Så hvis alt går som det plejer, så bliver det skidt. :-) Root the damn phone. hæhæ... der kommer garanteret snart en custom Ice Cream rom.

-M

0 0
20-10-2011 14:19:13

Altså de forskellige producenter har da virkelig oppet sig på de seneste. De har fundet ud af hvor vigtigt det er for forbrugerne. SE har meldt ud(dog ikke klokke klart, men dog meldt ud):

http://www.engadget.com/2011/10/20/sony-ericsson-bringing-ice-cream-sandwich-to-xperia-handsets/

Og Asus har helt sikkert meldt klart ud til deres transformer eeepad:

http://phandroid.com/2011/10/19/asus-reveals-asus-transformer-prime-live-onstage-and-padfone-availability-during-asiad/

0 0
BallonPedro 21-10-2011 08:44:49

Men, når de skriver at de vil opdatere 2011 serien af Xperia når den næste Android platform er klar tilgængelig for dem, kan det så ikke læses lidt som om de bare mener f.eks. 2.3.5?
Ville jo være fesent hvis det bare var det og ikke en 4.0

0 0
21-10-2011 14:37:25

Man ved jo aldrig, men tror at SE har lært lektien. Så når de siger næste android version, så tror jeg altså de mener ICS :D

0 0
BallonPedro 22-10-2011 14:05:59

Uhh.. sidder og klapper i mine små tykke hænder :)

0 0
BallonPedro 21-10-2011 08:42:40

Uhh.. Håber på en snarlig ICS på min SE Arc.
Tidligere opdateringer har de godtnok været sløve med.
2.3.3 tog evigheder at få, men så kom der lige kort tid efter en opdatering fra dem selv og så 2.3.4 lige efter.
Så det er begyndt at blive bedre :)

0 0