Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Android 4.3 på vej til Samsung Galaxy S III

Android 4.3 på vej til Samsung Galaxy S III

Samsung har netop startet udrulningen af Android 4.3 til deres populære Samsung Galaxy S III.

Samsung Galaxy S III (Foto: Samsung)
Samsung Galaxy S III (Foto: Samsung)
Foto: Mobilsiden.dk

Vi skrev for nogle uger siden, at udrulningen af Android 4.3 til Samsung Galaxy S4 er i gang - nu er den også startet til forgængeren, Samsung Galaxy S III.

 - Android 4.3 på vej til Samsung Galaxy S4

Galaxy S III-ejere har ventet længe på opdateringen, da Samsung valgte ikke at opgradere Galaxy S III og Galaxy Note II til Android 4.2.

Den nye Android 4.3 firmware byder på en masse nyheder, så det vil næsten være som at få en ny telefon hvis du opgraderer din Galaxy S III. Samsung har ændret hele UI’et, så det nu ligner det på Galaxy S4 og Galaxy Note 3.

Med opdateringen understøtter Galaxy S III nu også Samsungs nye smartwatch Galaxy Gear.

Du kan læse nærmere om opdateringen på Sammobile.com.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Anders Kinnerup 31-12-2013 16:31:18

Jeg tror desværre at de har KVAJET sig igen... ...
Efter opdatering til android 4.3 er min SGSIII "mærkelig"

0 0
Michael Mølbach 18-11-2013 14:57:54

Sjovt at Samsung vælger at opdatere S3 før Note2. Nogen der har hørt om hvornår Note2 brugere får opgr.

0 0
Søren 07-11-2013 20:33:39

Hej Mobilsiden.

Jeg har ikke hørt om nogen endnu, som har modtaget opdateringen (fra Samsung selv), har I?

Forstår bare ikke jeres udmelding om at den er blevet frigivet, når den tilsyneladende ikke er?!

Ja ja, jeg tager måske fejl. Men det gør min telefon ikke.

Er det bare en EB artikel, for at få nogle clicks?

0 0
Søren 08-11-2013 16:14:25

Okay, men da jeg pt er bosiddende i Danmark, er det egentlig derfor jeg læser mine nyheder på en dansk side...
Må nok hellere få flyttet til Irland så, det er jo der nyheder som mobilsiden skriver om, sker...

0 0
Kim Jensen 08-11-2013 16:13:12

Da ikke i Danmark ifølge sammobile.com

0 0
Mads 04-11-2013 23:41:41

Jeg har hentet den og opdateret min S3 med denne, der er dog nogle fejl i denne test version. De fejl jeg har oplevet er at den er længe om at vågne fra sort skærm til låseskærm(3 sek) og at den bruger mere strøm en tidligere versioner. Håber da at de retter dette.

0 0
UKR 04-11-2013 20:52:15

Den kom i dag til S4. Har også en S3 der er den eller ikke dukket op enndu

0 0
Kurt Hansen 04-11-2013 19:35:15

er denne opdatering også til galaxy s3 4g ??

0 0
Søren 04-11-2013 18:47:33

Er der nogen som rent faktisk har opdateret?

0 0
05-11-2013 08:40:44

Det er kun en test version. Der er endnu ikke nogen officiel update....

0 0