Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Android 4.4 KitKat ruller ud til Nexus 4

Android 4.4 KitKat ruller ud til Nexus 4

Flere brugere beretter, at de har modtaget opdateringen til Android 4.4 KitKat på deres Nexus 4.

Brugere af Nexus 4 rapporterer, at de har modtaget opdateringen til Android 4.4. KitKat OTA. Opdateringen er formentlig blevet en smule forsinket, for at Google kunne når at rette mindre fejl, der blev fundet i forbindelse med opdateringen på Nexus 7 og Nexus 10.

Via Twitter og andre fora forlyder det, at opdateringen fylder 238 MB og har build nummer KRT16S, skriver AndroidAuthority.

For at opdatere er det nødvendigt med minimum 20 procent batterikapacitet og WiFi-forbindelse.

Det kan dog tage dage eller uger, før alle brugere modtager deres opdatering OTA, med mindre et direkte link til opdateringen snart bliver lækket, så brugerne selv kan sætte processen i gang.

Kilde: AndroidAuthority

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

jimmy 26-11-2013 21:11:04

Fik også 4.4 Kit Kat på min HTC ONE Google Edition

0 0
Søren H Thomsen 22-11-2013 14:41:46

Så kom Android 4.4 opdateringen til min Nexus 7 WIFI (2012)endelig. God fornøjelse i weekenden.

0 0
lasse 22-11-2013 17:58:10

Hmm

Min nexus 7 2013 model kører kun 4.3.1 :S

0 0
kasper 22-11-2013 13:40:16

Så kom der også en opdatering til min N4
Og de har endelig fikset dem irriterende bug, hvor indstillingen "Vis meddeleser" for apps i menulinjen blev deaktiveret efter genstart.

ART er slået til. Synes apps kører mere flydende ift. 4.3. Ved ikke hvordan forskellen er ift. 4.4 Dalvik, da jeg ikke har prøvet dette endnu.

0 0
20-11-2013 14:58:03

Så er der opdateret! Build KRT16S. Og har selvfølgelig slået "ART" til;-)

0 0
20-11-2013 17:53:10

Er der noget at bemærke omkring det eller?

0 0
hellas7 21-11-2013 02:01:09

hvis du spørger mig, så er bemærkningen at jeg venter spændt. Sidste gang jeg fik en stor opdatering (4.3) så blev min telefon så god som ny, så hvis dette sker igen kommer jeg nok ikke til at investere i nexus 5

0 0
21-11-2013 07:34:55

Den var nu minded på dsl4life :-) Ville bare hører om der var noget at mærke/bemærke omkring ART :-)

0 0
21-11-2013 14:28:11

Hej N,

Jeg er ret imponeret over ART. Telefonen virker langt mere smooth... generelt. Synes min Nexus 4 var rigtig smooth før(beklager for overforbrug af ordet smooth), men man kan stadig mærke skiftet. Det føles bare som om at tingene sker en tand hurtigere end før. Specielt når man skifter imellem apps.

0 0
21-11-2013 17:21:22

Ok, så må jeg glæde mig til at samsung får nosset sig sammen og smidt 4.4 på S4 :-)

0 0
22-11-2013 11:46:19

En gang til næste år:-)

0 0
hellas7 20-11-2013 16:37:50

hm. Har ikke modtaget min opdatering endnu, venter spændt.

0 0