Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Android Jelly Bean kommer i løbet af sommeren

Android Jelly Bean kommer i løbet af sommeren

Næste version af Google Android forventes klar allerede til sommer, ifølge Wall Street Journal.

Google er på vej med "rigtige" Android tablets, hvor det er det ”rene” styresystem, uden f.eks. HTC Sense, Touchwiz m.m., ligesom det kendes fra deres Nexus-smartphones, skriver The Wall Street Journal.

Det forventes den første tablet, hvor det formentlig er Asus der har produceret hardwaren, vil komme med Android 5.0 (Jelly Bean). Der efter sigende skulle komme i midten af året.

Tabletten vil sælges fra Googles egen webshop, ligesom de også gjorde da de kom med den første Nexus-smartphone, hvor HTC var hardware producenten.


Læs også:
 - Google bekræfter Android 5.0 - Jelly Bean vises frem

Kommentar

x

Opret bruger
Ulrich Panduro 31-03-2012 10:37:40

Den med, at en google mobil får opdateringerne hurtigere, holder ikke. Jeg har endnu ikke fået min nexus s opdateret, hvilket er svært utilfredsstillende, da jeg købte den pga. de hurtige opdateringer.

0 0
Daniel Jørgensen 01-04-2012 23:22:42

Blev du da lovet opdateringer langt ud i fremtiden da du købte telefonen ?

0 0
Lars Nielsen 31-03-2012 18:38:18

Har i været inde i indstillinger og "kontrollere opdateringer"? Den skulle gerne være der.

0 0
Lars Nielsen 31-03-2012 18:38:35

under "om telefon"

0 0
Tobias Fischer 31-03-2012 10:47:38

faktisk så skulle nexus s og galaxy nexus (har selv en galaxy nexus) have blevet opdateret til 4.0.5 for en uges tid siden, men den update er sjovt nok heller ikke kommet endnu.

0 0
Felorati 31-03-2012 17:32:24

Hej Tobias,

Det lyder sjovt, fordi at den seneste udgave af Android er 4.0.4 og den blev udgivet d. 28 marts, altså for 3 dage siden. Se mere på: https://plus.google.com/u/0/104629412415657030658/posts

0 0
Rene 30-03-2012 21:11:35

Jeg tror det er meget ødelæggende for Android at man hele tiden høre om nye bedre opdateringer som man ikke kan få!!!
Jeg har kun ICS fordi jeg bruger en anden rom end der er på originalt, hvornår den originale kommer har jeg ingen idee om og nu er der allerede en ny, man er bare aldrig opdateret med android.
Med Apple kommer der en opdatering på en dato som man så kan hente og så spiller det bare indtil der kommer en ny på en bestemt dato som så har få men gode ændringer.
Lær det nu Android..

0 0
Lars Nielsen 31-03-2012 06:01:38

vil du ha opdateringer med det samme, som køb en google mobil. Den holder det samme koncept som alle iPhones med at få opdateringer de næste 18 måneder fra frigivelsen.
Vil du have en billig telefon, så må du leve med konsekvenserne. Synes dog stadig mange billigere Androids er bedre end en ældre Nokia eller SE.
Kan du finde ud af at smide en custom ROM på, så er der ikke rigtig nogen problemer.
Selvom iPhones får deres opdateringer med det samme, synes jeg stadig der er så mange ting der taler imod dem. Har lige haft en 4S'er i en måneds tid igen for at prøve om det var blevet mere interessant siden jeg havde en 3GS, men synes nu stadig Android er toppen uanset hvad. Det er kun godt de udvikler, så konkurrencen bliver øget.
Køber du en ny computer, skal du ikke forvente den er state of the art et halvt år efter heller.

0 0
Robert 31-03-2012 03:22:21

Ja det er træls, nu har man ventet hele vinteren på at få sin 'fon opdateret til ICS og så er det næste allerede på vej som producenterne så skal bruge 4-5 måneder på at tilpasse igen.. :(

For hardware nørder som mig der kan lide et åbent system da er der bare ikke nogle alternativer til android lige nu. Lad os håbe nokia får udviklet på hardwaren så vi ikke skal se single-core windows telefoner landt inde i fremtiden, så kunne jeg meget vel hoppe over.

0 0
BallonPedro 31-03-2012 10:13:18

Jeg forstår ikke helt din kommentar. Vil du have Nokia til at lave Android mobiler eller Nokia til at lancere WindowsPhone mobiler med dual/quadcore?

I så fald kan jeg sige at den singlecore 1,4 (clocket op fra 1,0) der sidder i eks. Lumia 800 får systemet til at køre langt mere flydende end det er tilfældet med f.eks. den Dualcore som sidder i SGS2.

Så det er hele systemet der er bygget anderledes op. Android er nødt til at gå helt i front med specs, ellers kører det bare ikke ordentligt.

Har endnu ikke kunnet få min Lumia 800 til at hakke eller gå ned. Det tog ikke mange minutter med min SE Arc :)

0 0
Bo 30-03-2012 11:24:48

Jeg venter nu nok alligevel til Windows 8 kommer. Jeg tror det bliver ret banebrydende for tablets, og det jeg har set indtil videre ser rigtig lækkert ud.

0 0
Kim Harder 31-03-2012 12:08:02

Ja tablet er det eneste windows 8 er god til. Spil på windows 8, der kommer menu bar pludselig farende ud fra venstre side og lukker spillet ned, så til gamer pc egner Windows 8 sig ikke. Endvider kan det kun kører optimalt med de grafikdriver, som Microsoft har født det med.

0 0
SørenB 01-04-2012 17:07:49

Ja.. Windows 8 _Consumer_preview_. Skal vi nu ikke se den færdige vare inde vi begynder at save den?

0 0
Lars Nielsen 30-03-2012 16:34:52

Ja, er også meget i tvivl om valg af tablet. Skal man bruge office-programmer, synes jeg windows8 tablets er det oplagte valg, da Microsoft trods alt er mestre i office programmer.

På den anden side, så kan jeg stadig godt lide Android, og forventer en del af Android 5.0.

Det kommer helt sikkert til at være de office apps der kommer til at gøre forskellen. Og er det så ved at være slut med bærbare?

0 0

Sony Xperia Z3

KONKURRENCE - deltag her
Årets smukkeste mobil ?

Tidligere vindere...

x