Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Android leverer mange kunder til Apple

Android leverer mange kunder til Apple

Apple henter fortsat flere kunder fra Android-platformen end Samsung henter fra iOS.

Endnu en undersøgelse viser at Apples fortsat henter en del nye kunder fra Android, viser en rapport fra CIRP ifølge Macrumors.

Mellem juli 2012 og juli 2013 kom 20 procent af Apples kunder fra Android-operativsystemet. Til sammenligning fik Samsung kun 7 procent af kunderne fra iOS-systemet.

Samsung høstede omkring 43 procent af sine kunder internt fra Android-systemet. 42 procent skiftede internt på iOS-platformen i perioden.

Når man ser på de kunder der skiftede mobilproducent, fremfor system, fik Apple 33 procent af sine nye kunder fra Samsung mens Samsung hentede 11 procent fra Apple-brandet.

Samsung har i perioden fisket flere kunder fra HTC og LG, end fra Apple.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Niels H. 25-08-2013 01:18:37

Også jeg er gået over til Apple.. og det skyldes alene Androids tåbelige synkronisering, som enten nægter synkronisering eller besværliggør samme med Apple produkter.

For mig er det essentielt, at min telefon og min edb-løsning kan samarbejde. Min edb-løsninger altså iMac og derved er samarbejde mellem telefon og edb-løsning umuliggjort.

Ja, ja - men så kan du bare oprette en Google konto o.s.v., men nej tak, mine data skal ikke ligge tilgængelige hos (og for) Google. Og diverse konverteringsprogrammer medfører i længden ikke andet end dobbelt bogholderi, med megen spildtid som tak.

Jeg har kontaktet både SONY & Motorola for at spørge efter synkroniserings programmer mellem iMac og Android, men fra begge sider fået samme negative svar - de er er ikke beregnet til at samarbejde/synkronisere og vil heller ikke komme til det i fremtiden.

Med andre ord, farvel til Android (som jeg faktisk finder langt bedre end iPhone) og så må jeg tage til takke med en Iphone.

Niels H.

0 0
Onkel_Per 25-08-2013 09:19:34

Og lige for at det så skal være lidt "lige for lige"

Hvad svarede Apple så da du (selvfølgelig også) kontaktede dem og spurgte efter synkroniseringsprogrammer mellem iMac og Android. Var det så et positiv svar der kom der?

0 0
Niels H. 25-08-2013 10:29:33

Ja - Apple kan godt synkronisere med edb-løsninger af andet fabrikat end Apple - altså div. PC´s mail og kontaktsystemer.

Og for mig at se, så er det vel telefonen, som tilbyder konverteringsprogrmmer.

0 0
Onkel_Per 25-08-2013 12:21:20

1. Er det så Apple's svar, eller din egen konklusion?

2. Og når det så forholder sig sådan, at man sagtens kan synkroniserer. Hvad var så egentlig dit problem i dit forrige indlæg?

0 0
Thomas Larsen 25-08-2013 11:26:59

Kan du ikke komme med en god udførlig guide om hvordan man synkroniserer sine kontaktpersoner fra ens Linux-maskine? :)

0 0
Onkel_Per 24-08-2013 17:32:41

Når man i nyhedsoversigten
- rykker gamle nyheder frem?
- og bare ændre oprettelsesdatoen?

0 0
Morten Jensen 25-08-2013 07:48:04

Det sker ganske ofte. Det er ret forvirrende/misvisende hvis man ikke er klar over det.
Jeg ved så ikke, om det automatisk sker, hvis én af redaktørerne bare redigerer en artikel. I så fald kunne det være rigtig rart med både en oprettelsesdato, samt en senest redigeret dato.

0 0
Fidoble 21-08-2013 08:50:38

at en ekspert som John G. ikke kan kende forskel på Android og Samsung. Godt nok er Samsung en stor spiller mht. Android, men i denne sammenligning syntes jeg det er væsentligt at skille dem ad. I overskriften står der "Android leverer mange kunder til Apple" når artiklen handler om hvor mange Samsung kunder der ryger over til Apple. Burde overskriften ikke være "Samsung leverer mange kunder til Apple"?

0 0
serpent 21-08-2013 09:11:25

I og med at android er mere end 6 gange større (ca.80%)end ios (ca.13%) skulle man mene det er endog meget vigtigt for sammenligningen.

Kære john, dine små flamebait generer muligvis en lille smule trafik (penge) på sitet, men det er på bekostning af troværdighed og neutralitet. Nu er der ikke mange tilbage som mener du er neutral, og helt ærligt ville det da også være meget sjovere hvis du satte endnu mere kulør på og samtidig ansatte en fra den anden lejr. John vs. John doe artikler skal nok blive læst.

0 0
CJ 21-08-2013 12:28:04

Da der er flest Android brugere er der nok flest hits i at prikke til Android brugere. Synes dog det er lidt sjovt at John er villig til at udstille sin mangel på viden/kritisk sans for at generere hits. Spændende hvor langt han vil gå. Jeg tror det er meget langt så ser frem til masser af sjove skæve artikler i fremtiden :-)

0 0
Thomas Larsen 21-08-2013 12:41:34

Ja, jeg adblock installeret alene for at køre adblock på mobilsiden (og ekstrabladet), underholdende usaglig trolleri fra begge sider, men de skal helst ikke tjene på det.

0 0
Shawn 22-08-2013 10:05:35

Ja på med adblock så kan det være at den manglende reklameindtægt får mobilsiden ind på et lødigt spor igen.

0 0
TF 25-08-2013 19:24:43

Jeg tror ærligtalt at mobilsiden er ligeglade med en lille flok brokrøve og deres få manglende reklame kroner, de ikke får fordi i nasset og ikke støtter.

0 0
25-08-2013 19:43:49

Nårh så du støtter mobilsiden.dk ved at klikke på deres reklamebannere? Troede ellers dem der smed om sig med reklamer bare var nogle spammere .

0 0
TF 25-08-2013 21:21:26

Jeg går ikke i så små sko at jeg vil til at jagte en micro spammer som mobilsiden, jeg går kun efter de store problemer hvoraf google er den største, vis du vil svine mig til for det som du plejer er det fint med mig, jeg kan godt klare lidt ævl fra dig.

0 0
Shawn 26-08-2013 10:45:29

Thomas F mikro er nok ikke hvad man kalde Mobilsiden.. 215 stk. reklamer eller salg af oplysninger til anden udbyder på 2 dage.

Alene at åbne denne side gav 12 stk. og det uden at komme via forsiden. Problemet er at der klart benyttes flamebait og useriøse baits for at opnå trafik og dermed penge i lommen.

0 0
TF 26-08-2013 12:54:56

Vis du nu sammenligner med googles spam maskine så er micro nok for stort et ord ;-) og vis man ikke kan lide lugten i bagereriet......

0 0
26-08-2013 06:30:20

Nårh så det er mængden og ikke om de gør det eller ej? Og hvor mange sider fra Google er den øverste halvdel af en side 1 stor reklame ? Derudover så svarede du ikke på hvor ofte du klikker på bannerne for at støtte mobilsiden.dk?

0 0
Thomas Larsen 21-08-2013 12:44:22

jeg har*

0 0
hxgni 20-08-2013 20:32:10

Jeg er en af dem der er gået fra Android til iPhone. Købte min første iPhone for bare 3 uger siden.
Betyder ikke jeg er helt færdig med android.. blev bare lidt træt af android og havde en trang til at prøve noget nyt. Selvom jeg har været en stor fan af Androids åbenhed, og de mange muligheder i forhold til iOS, har jeg ikke rigtig følt det har givet mig det store gavn. I bund og grund vil jeg bare have en telefon der virker som den skal og selvfølgelig kvalitet ;)

0 0
Jesper 21-08-2013 08:37:18

Jeg tror, at du bliver hurtigt træt af den. Jeg har både iPhone5 og div. Androids (NoteII, HTC osv.), og jeg bliver lynhurtigt træt af iOS! Det er simpelthen for kedeligt!

Alle mine Android (og også WP8, for den sags skyld!) virker som de skal, så det argument forstår jeg ikke!
At du gerne vil prøve noget nyt, er helt fair! Dét kan jeg godt følge dig i, men at skifte til iOS fordi du vil have en telefon, der virker som den skal, er helt ude i hampen!
iPhone er hverken værre eller bedre end div. Android- eller WP8 enheder! Blot dyrere!

0 0
Christoffer_FM 22-08-2013 01:49:34

Man kan få iPhones fra 3000 kr. op til 6800 kr. Så er de dyrere? Det kommer helt an på hvad du går efter.

0 0
Robert 25-08-2013 00:05:02

Når du siger 3000 kr så snakker du garanteret om en model fra 2010 med 8 gb hukommelse. Jeg lader den lige stå et øjeblik.

0 0
Christoffer_FM 25-08-2013 19:44:58

Ja, hvis det er det folk vil have er det jo fint. Desuden går den nok snart ud af produktion, og så ser vi nok iPhone 5C overtage dens plads.

0 0
TF 25-08-2013 18:01:04

Vis den dækker folks behov er det vel fint nok.

0 0
hellas7 21-08-2013 00:41:58

det er sjovt, jeg er gået den anden vej, og selvom jeg er glad for min telefon, så savner jeg at man ved det bare virker hver gang. Eksempelvis var der to uger her i august, hvor jeg ikke kunne downloade fra google play, android 4.3-opdateringen kunne kun installeres ved sideload osv.

0 0
DX 20-08-2013 18:32:28

Apple kan vel ikke levere så mange "afhoppere" med en markeds andel på ca 13%

0 0
TF 20-08-2013 18:54:10

De sidste tal jeg så var 13,9 og 14,2 og prøv at tænke på hvor mange millioner det blir til, så der er masser der kunne "hoppe" vis de ville.

0 0
Thomas Larsen 20-08-2013 21:10:22

Pointen er at der flere Android brugere der kan skifte til iOS, end der er iOS brugere der kan skifte til Android.

Samsung er samtidig også den største Android fabrikant, så selvfølgelig er det Samsung som er største synder.

Det eneste denne statistik/rundspørge kan bruges til er at bekræfte der stadigvæk er en sund konkurrence mellem de forskellige økosystemer :)

0 0
TF 20-08-2013 21:56:16

Ja og vi må håbe at WP henter en del mere andel fra android, for med 3 store konkurrenter burde der komme endnu mere gang i udviklingen, til gavn for alle os forbrugere :-)

0 0
20-08-2013 14:53:04

Det var en ide at skrive at denne "meget" grundige undersøgelse formentlig kun gælder USA, hvor vi jo allerede ved at apple står stærkt.

http://cirpllc.com/investment-community.html

0 0
Shawn 22-08-2013 09:53:24

Faktisk er Danmark et af de lande hvor Iphone står stærkest

0 0
22-08-2013 15:41:20

Det er jeg godt klar over, men artiklen giver jo indtryk af at det er et generelt billede. Hvilket man jo ikke kan sige noget om ud fra en undersøgelse i USA.

0 0
Shawn 24-08-2013 10:09:58

Man kan ikke bruge disse undersøgelser til noget som helst og at Mobilsiden gengiver den kan kun være endnu et tegn på at der ikke er en kritisk tilgang til mediet.

0 0
TF 20-08-2013 17:38:08

Ja du har ret det kunne være mere spændende at se tal fra danmark.

0 0
Villiam 20-08-2013 14:36:02

det er jo fordi at verdenens befolkning idag kun går efter design og ikke tør styre sine egne ting. men det kan være at folk nu kommer tilbage hvor apple pludselig har sagt god for at plastik er godt ;)

når jeg vinder i lotto, så skal samsung lave mig en mobil i sgs2 størrelsen, sgs4 eller 5 til den tids kræfter. nokia n8 tykkelsen så der kan komme et monster batteri i den :) og skærmen kan fint være samme skærm som sgs2, for det er ikke det jeg går mest op i. og jeg er ligeglad med om det skal komme til at koster mig 500k eller 1kk.

0 0
Christoffer_FM 22-08-2013 01:44:18

Du må indse at størstedelen af folk ikke er "nørder", og bare vil have en telefon med mange anvendelige features, som er nemme at bruge og forstå. Nogle synes Android er det bedste for dem, andre synes Windows Phone eller iOS er det bedste for dem. Og du ved godt at design ikke kun betyder udseende, men også funktionalitet? Så selvfølgelig går man efter det design, der fungerer bedst for en selv.
Og siden hvornår har Apple sagt at plastik er skidt? De har både haft Macbooks, iMacs, iPods, iPhones osv. der var lavet i plastik.

0 0
Villiam 25-08-2013 16:03:00

siden deres kritik gik mod samsung "plastik" mobiler. og siden de har hjernevasket folk til at tro at fordi mobilen var af plastik og ikke af samme materiale som iphone, så var samsung det værste lort som fandtes. kig dig rundt omkring og se forandringen blandt folks meninger, når 5c har været ude i en tid. så vil du se at plastik pludselig ikke er en grund til at se ondt på samsung mere, for apple har det jo ;) apple kritiserer og ødelægger alt som de ikke fandt på, og så senere hen laver de selv samme produkter bare med et æble på og et andet os.

dengang ipad udkom, var 7" tablets til grin og kun "tabere" lavede den slags. apples 9.7" ipad var det eneste som virkede og så godt ud. og pludse efter nogle års succes blandt de mange andre mærker, begyndte apple at lave mindre ipads. ipone fik pludselig også større skærm fordi de så at de store skærme var populære blandt de andre mærker.

problemet med apple er at de ødelægger mere end de gør godt. de hjernevasker folk så de ikke kan kende forskel, eller tør have noget som de selv kan styre. folk bliver bange for udviklingen og tør kun købe apple fordi der skal de ikke tænke på noget, for det hele styrer apple.

0 0
Christoffer_FM 25-08-2013 19:34:53

Som skrevet før var både iPhone 3G og 3GS i plastik. Så hvor ser du at Apple har "hjernevasket" folk, mhp. at Samsungs telefoner, er lavet i plastik? Link tak...

Apple prøver mange forskellige løsninger af, så mht. størrelsen på iPad skiftede de mening. Jeg vil så også lige påpege at iPad mini er 7,9", dvs. tættere på 8".
Jeg vil ikke mene at man kan kalde iPhone 5's 4" skærm for stor, men jo de gjorde den større. Det er da fint at de gjorde det, eftersom mange kunder efterspurgte det.
Hvad er problemet?

Bliver folk bange for udviklingen? Det er da ikke på grund af Apple. De fleste almindelige folk er naturligt bange for udviklingen, fordi at de ikke er specielt teknologi kyndige. Der er mange der eks. stadig kører Windows XP, fordi de er bange for at tingene ændrer sig.
Apple er gode til at lave telefoner, som de fleste kan finde ud af at bruge. Og for de fleste, virker det bare. Det vil selvfølgelig ikke sige at andre firmaer ikke gør det.
Men det er det jeg vil mene at Apple er gode til. Jeg tror ikke på at folk køber det pga. logoet bagpå. Det gør jeg ihvertfald ikke selv. Der er selvfølgelig undtagelser, og det er da sørgeligt.

Køb hvad du selv vil have og lad ikke andre fortælle dig, hvad du har brug for.

0 0
TF 25-08-2013 21:28:23

Det store problem med hattere er at de lever i en osteklokke og aldrig sætter spørgsmåtegnl ved det de mener er rigtigt og så sviner de bare derud af med hovedet under armen.

Villiam har feks aldrig overvejet om det er ham selv der er hjernevasket :-)

0 0
Villiam 25-08-2013 21:59:25

jeg har selv sgs4, lumia 920 og bb z10 :) så nej jeg har mulighederne stort set alle steder :) iphone er kun udseende og et utroligt meget begrænset os. jeg kan godt lide at lege med det nye :) men apple bliver bare aldrig mit nye.

0 0
Villiam 25-08-2013 22:01:21

lumia ville også være bedre med lidt bedre hardware :) glæder mig til at se hvornår 1030 kommer til dk :) den skulle have lovende hardware :) med mindre den først kommer i 2015 eller 2016 :/

0 0
Christoffer_FM 25-08-2013 22:57:35

Hvad mener du med at iPhone kun er udseende? Min iPhone gør alt det, jeg har brug for. Mail, Beskeder, Twitter, YouTube, Internet (generelt), Netflix, Videoer, Musik osv. Jeg har personligt ikke brug for at "customize" min telefon. Den gør bare hvad jeg har brug for. Jeg kan bedst finde ud af iOS, så det er det jeg har valgt.
Det er direkte forkert at sige at iPhone kun er udseende. Bare fordi den ikke gør hvad du har brug for, betydrr det ikke at den er dårlig. Kom med nogle argumenter, hvis du mener andet, Villiam.

Mht. bedre hardware. Bedre hardware er altid godt, men specs er ikke alt.
Hvis de programmer man bruger, ikke udnytter hardwaren, er det jo fuldstændig ligegyldigt, hvor godt det er. Det gælder både smartphones og computere.

0 0
Villiam 25-08-2013 23:37:03

ca 60% af dem som har iphone vælger den pga hvordan den ser ud. ca 20% vælger den pga alle andre har den og de sidste 20% vælger den fordi de er bange for det som ikke er 100% styret og hvor man kan komme galt afsted ved at lege lidt med tingene.

de tal har jeg fra at have arbejdet i en telebutik og ud fra hvad jeg har hørt og hører folk sige om deres valg.

den eneste grund til at samsungs nye mobiler har deres design idag, er lige netop pga de ikke ville have mere ballade med ban osv fra apple pga designet lignede iphone. steve jobs gik i døden med kommentaren at han ville smadre de andre mærker fuldstændigt. og nej det var ikke kun android han var ude efter, men alle dem som ikke var apple.

den eneste grund til at htc one er mere populær end sgs4 idag, er pga de har betalt sig til at lave et design som minder om apple, og det har samsung sagt nej tak til. hvis du nu prøvede at sætte dig ind i tingene i dagligdagen, gik ofte i telebutikker og lyttede til folk snakke. og fulgte med i hvordan apple rent faktisk påvirker markedet, så ville du finde ud af at der er en del sandhed i det jeg siger.

og det med specs, så vil jeg altid fortrække at koge 3 kartofler for meget end 3 for lidt. tøj køber jeg også lidt større end det jeg bruger, for pludselig kan man forandre sig. specs har meget at sige hvis du ser på fremtiden og ikke kun idag. lumia klarer sig med de specs den har, men på længere sigt og ved hæftigt brug så bliver den rent faktisk langsom og nogle gange hænger sig fast så den må genstartes. z10 er lidt langsom i det, men den klarer sagtens at arbejde med mange ting pga dens 2gb ram kontra den dualcore cpu som sidder i.

det nye ios og også blevet kaldt for apples android, pga det ligner så meget android og næsten kan ligeså meget.

jeg synes det er synd at se at folk hellere vil holde sig i bedstforældre sporet end at bevæge sig ud i den åbne verden og opleve tingene i fuld styrke.

rigtig mange giver f.eks. sgs4 utrolig meget kritik pga de ikke kan lide at holde noget let plastik og derfor lukker øjnene totalt for hvilke muligheder den rent faktisk har og hvor god den er. de fleste burde læse hele bogen og ikke kun sige at den ser dårlig ud og derfor kun nøjes med at læse resume om bogen.

0 0
Christoffer_FM 26-08-2013 00:15:16

Okay, det er så ikke særlig konkret, men det er da et argument af en slags. Har du undersøgelser, der bakker dine påstande op? Det kan ikke være fordi iPhone er en god telefon? Den er bare ikke for dig?

Og det er da bestemt ikke godt, hvis folk kommer galt afsted med tingene. For mange er en telefon en utrolig vigtig del af deres hverdag, så det kan da være lidt mere end bare irriterende, hvis den ikke virker som den skal.

Så vidt jeg ved var det Google, som Jobs ville gå "thermonuclear on".

Hvorfor skulle jeg gå i telebutikker, når jeg kan høre folks gode og saglige argumenter på internettet?

Mht. specs. Man kan aldrig fremtidssikre sig. Der kommer altid nyt hardware og mere krævende software.
Siger du at en dualcore cpu er dårlig? Det kommer da helt an på, hvad man skal bruge den til. Og 2GB RAM er rigeligt til en telefon. Det er bare få år siden at det var standard i computere.

Jeg synes ikke at iOS 7 rent visuelt ligner Android ret meget. Men det er jo subjektivt. Det er som sådan også ligegyldigt.

Opleve tingene i fuld styrke? Hvad mener du? Hvis iPhones fungerer for folk, så lad dem dog bruge dem. Det er da ikke synd for folk. Hvad er det der så meget bedre på WP, Android og BB?

Det er da Samsungs skyld, hvis deres produkter ikke tiltaler forbrugerne. Hvis folk ikke bryder sig om byggekvaliteten, så må de gøre det bedre. Folk har forskellige værdisæt og derfor må Samsung prøve at nå så bredt ud, som det kan lade sig gøre. Nogle går meget op i byggekvalitet, andre går op i software og nogle går op i begge dele, eller andet.

0 0
Villiam 26-08-2013 01:33:02

livet er sjovere med lidt udfordringer ;) og alligevel fuld frihed :) google var nr 1 på listen, men de andre skulle også med. ifølge ham skulle der kun være apple ( og fri lsd ). du ville få et klarere indtryk af det jeg siger hvis du tog ud og så og hørte tingene med dine egne øjne og ører :) nettet kan jo sige alt og intet, i forhold til oplevelser :) jeg synes også 2gb er fint og burde være mindste krav for en ordentlig smartphone :) der halter apple stadig, og nokia er også lidt bagud. men de snakker om at det nok skal komme. selv apple har snakket om 2gb ram og quad core cpu. men når mobilerne idag kan mere eller mindre lave rent multitask, så har ram og cpu også en del at sige.

jeg ved ikke om du kan huske sgs2 ? den havde et fedt design og var lidt ala apple design. og så gik apple nordkorea mod usa på samsung og derfor var samsung nødt til at lave lidt om på stilen for at kunne levere produkter istedet for at blive forsinket gang på gang pga patent sager med apple.

som apple selv har sagt til de andre producenter: jamen i kan jo bare lavede kluntede og klodsede modeller. du kan selv prøve at google lidt om det. det var på samtlige mobil sider og gadget sider dengang. og det var vidst efter ipad udkom og krigen kørte på samsungs 7" tablet dengang.

0 0
Christoffer_FM 26-08-2013 01:57:55

Lidt sjovere med udfordringer? Også for folk der ikke er teknisk kyndige? Det kan være et mareridt for almindelige mennesker, hvis deres telefon ikke virker som den skal, og de ikke ved hvad de skal gøre ved det.

Okay, endnu en antagelse, vedr. Steve Jobs.

Jeg snakker da også med folk om telefoner, teknologi osv. Men hvis folk eks. har en Android telefon og jeg spørger hvorfor de har valgt det, er svaret for det meste bare, at det var den de syntes om. Og det samme ved iPhone og WP.

Det kan da også sagtens være, at den næste iPhone får mere RAM. Men jeg mærker ikke noget til det, på min nuværende telefon, selvom den "kun" har 1GB RAM. Det bliver nok snart standard, i løbet af et års tid, men lige nu er det ret ligegyldigt. Det handler vel egentlig om at optimere hardwaren, så meget som muligt til softwaren.

Det var da ikke S2? Det var Galaxy S.
Og selvfølgelig vil de beskytte deres patenter. Det vil et hvilket som helst firma.

0 0
TF 25-08-2013 17:59:00

Kritikken af samsungs plastik er da helt fair for de er da lavet af billigt tyndt plastik, hvilket giver en føelse af at stå med en billig BR legetøjs mobil når man har den i hånden, havde de derimod valgt atbygge den som nokia 920 så havde folk nok intet sagt for jeg har da ikke hørt nogen brokke sig over nokia 920 er lavet i plastik, om apples måske kommende "lavpris" model så er i ringe kvalitet som samsung eller super kvalitet som L920/L820 det bliver spændende at se.
En ting er dog sikkert og det er at du vil brokke dig og svine den til som du gør med alt fra apple, men det siger jo mere om dig ;-)

0 0
Villiam 25-08-2013 18:58:00

nu har du faktisk kunne købe ipads i toysrus i mange år ;) bare for at sige at en legetøjs butik faktisk kan have noget som ikke kun er billigt ;)

jeg kan høre at du aldrig har haft en samsung smartphone og kun dømmer efter det du har mærket i en telebutik. selvom mobilen er lavet af tynd plastik, så er den sgu robust. og så gør den heller ikke sig selv skæv ;) og de folk som kommer galt afsted med at deres mobiler går i stykker, ja de fortjener sgu ikke at eje den. uanset mærke, så er en smartphone altså ikke legetøj og derfor heller ikke noget som går i stykker ved normalt og menneskeligt brug.

ja jeg er apple hater for life. jeg er for længst flyttet ud hjemmefra og har lært at leve på egen hånd. jeg har ikke brug for et dyrt firma til at bestemme hvad jeg må og ikke må. men jeg håber at firmaet går samme vej som narkovraget røg ;) jeg kan heller ikke udstå folk som kun går efter det ydre og er totalt ligeglad med det indre.

0 0
Christoffer_FM 25-08-2013 19:49:27

Hvad mener du med det indre? Det er da både pga. design og OS folk vælger iPhone. Og sikkert også det samme for Android og WP. Folk køber hvad de kan lide at bruge.

0 0
TF 25-08-2013 19:20:51

Livet er for kort til at spilde på at diskutere med en hater.

0 0
Thomas Andersen 20-08-2013 14:21:05

At den ene artikel efter hinanden modsiger hvad de andre artikler skriver.

0 0
jonasbh 20-08-2013 15:03:50

Jeg har hørt, at denne undersøgelse viser, at Apple henter væsentlig flere rødhårede kunder fra Central Europa, der tidligere brugte Blackberry end Samsung henter brunetter fra Canada, der tidligere brugte Windows Phone.

I guder.... Søren D's indlæg er mere interessant end artiklen

0 0
Søren D 20-08-2013 14:37:12

Naaaa, nu kan man jo skrive og sammenligne som man vil. Samme undersøgelse viser også at androidbrugerne er mest tro deres styresystem når de køber ny smartphone: 43% imod 42% hos Apple og at Samsung kaprer størstedelen af de kunder der køber deres første smartphone...37% mod 25 til Apple.
Samsung henter bare ikke så mange af deres kunder fra Apple, men fra andre android producenter. Statistik er marketingsafdelingens bedste værktøj!

0 0