Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Android opdatering til XPERIA-modeller forsinket

Android opdatering til XPERIA-modeller forsinket

Sony Ericsson har netop offentliggjort, at deres længe ventede Android 2.1 opdatering til Xperia-serien er forsinket.

Sony Ericsson har tidligere sagt, at opdateringen til Android 2.1 til deres Xperia-serie ville komme i slutningen af tredje kvartal. Men nu forlyder det, at de desværre har brug for et par uger mere, før de er klar til at sende den ud.

Det forlyder, at de er klar fra slutningen af oktober måned og fremefter. Sony Ericsson beklager forsinkelsen, men har besluttet at udskyde den lidt, for at blive helt tilfredse med den.

Det er ikke unormalt, at producenterne udskyder opdateringer. Tidligere har HTC haft store problemer med at leverer en opdatering som lovet.

Opdateringen vil bl.a. byde på følgende for Xperia X10, Xperia X10 mini og mini pro: ny back-up applikation, 5 hjemmeskærme, ny "social telefonbog", der automatisk vil opdaterer med billeder fra Facebook og viser når dine venner er online, ny forbedret bluetooth funktionalitet, nye måder at håndterer filer m.m. på.

Du kan følge med her, hvornår opdateringen kommer til netop din Sony Ericsson Xperia telefon.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Michael A 29-09-2010 21:17:08

Man kan sku da kun håbe at S.E snart indrømmer deres fejl, og giver dem af os, der har været så dumme, at tro på at deres top model, var fantastisk. en eller anden form for kompentation. evt. KÆMPE rebat på deres nyeste topmodel. :-)Har haft S.E telefoner flere gange, og har egentlig altid været tilfreds, men denne gang, er jeg sku egentlig blevet meget skuffet over deres telefon + håndtering af updateringen, eller mangel på samme! Håber I tager jer sammen, med fremtidige modeller. For ellers går der sku ikke mange år, før man kun se S.E telefoner på museer!!!

0 0
23-09-2010 16:14:03

Ikke nok med de først sige uge 38, så en af deres lands afd. siger den kommer ud før tid.

Så fandme så om de annoncere den er forsinket, de er bare en flot amatører som bare ikke har fået nok lussinger. det er simpelthen ikke til at fatte en stor koncern som SE laver så meget lort i den, og endda siger de vil være førende på android markedet ... my ass ...

Næ når mit abb. er færdigt, så kaster jeg tlf'en af helvedes til og anskaffe mig alt andet end noget fra SE

0 0
24-09-2010 15:50:18

Ja har selv en X10, og har i al den tid jeg har haft den prøvet at se the big picture fra SE's side. Og prøvet at "forsvare" deres handlinger. Men tror vi må se det i øjnene, X10 er blevet totalt dumpet pga af mange andre mobiler. Og rygterne vil vide at der formentlig snart bliver annonceret en form for nyt flagskib, og så kan vi sq godt vinke farvel til opdates, hvilket vi vel egentligt allerede har. Det er surt at en mobil med så dejlig hardware, aldrig kommer til at yde sit bedste.

Mit abb. er meget snart slut, og tror sq jeg vil springe på HTC vognen igen... Desire HD lyder ekstremt lækker :D

0 0
27-09-2010 15:57:35

Jeg har selv købt en X10 for 6 måneder siden. De første 3 måneder var et helvede, lige indtil de første 2 opdateringer var installeret. Nu virker den udemærket... er blot langsomt til tider og telefonbogen er helt hen i vejret og lyden i speakeren er ekstremt lav...kan ikke sidde i toget/bilen og tale i den uden at have headset på. Jeg er heller ikke den store fan af Mediascape.

2.1 opdateringen havde jeg virkelig set frem til, men må indrømme at min tålmodighed nu er røget. Ikke kun fordi at 2.1 er forsinket, men fordi jeg tvivler på at 2.2 kommer til X10... og slet ikke 3.0. Så nu er telefonen til salg og der skal nok købes HTC i stedet. Det er synd og det gør mig trist, for hardwaren og designet er fedt.

Jeg håber virkelig at SE strammer op på deres service på allerede udgivne modeller og ikke bare langer nye modeller ud i stedet - så forsvinder tilliden til firmaet da fuldstændig.

0 0
Jesper 23-09-2010 13:38:46

På den ene siden synes jeg at Sony Ericsson skal have ros for at holde opdaterignen tilbage til den er helt perfekt.

Der er ikke noget mere ulideligt end halvfærdige produkter. Og slet ikke hvis opdateringen gør mere skade end gavn, hvilket er hørt før.

Når det så er sagt, så er det amatøragtigt at de ikke kan overholde deres annoncerede deadlines. Det er bedre at komme med nogle mere konservative annonceringer, og så overraske positivt end denne form for evige udsættelser.

0 0
Mikkel 23-09-2010 13:22:28

Hvis man kigger på dette leak, er der ikke noget, som tyder på, at de har planer om 2.2

http://www.engadget.com/2010/09/17/sony-ericssons-xperia-roadmap-leaks-out-shows-720p-video-recor/

0 0
Jesper H 23-09-2010 12:39:05

Det er godtnok sølle. Som SE kunde føler man sig ikke godt behandlet, de måtte hellere frigive fejlrettelser og opdateringer hele tiden end at trække dem i langdrag og tjekke alt i sømmene.

0 0
Jens Sørensen 23-09-2010 12:16:23

Jeg synes sq egentlig det er fair nok. Jeg har selv X10 og har glædet mig som et barn til jule aften at få opdateringen til 2.1. Men fuld respekt for at de "denne gang" ikke sender noget på markedet som de senere vil rette til. Jeg har ikke noget imod at vente nogle uger ekstra og så få noget der virker forhåbentlig godt :)

Thumbs up :)

0 0
CerB 23-09-2010 12:04:44

ville godt nok føle mig snydt at købe deres top telefon og ikke engang få 2.2 når den nu er ude

0 0
mike_wendelin 23-09-2010 11:56:05

Det er sku alt for ringe hvad sker der lige for sony ericson der er alt for meget delay på de burde være klar med 2,2 nu!

0 0
CerB 23-09-2010 11:47:27

hvorfor får de ikke 2.2 istedet for ?

synes det er latterligt at de har 1.6 og går til 2.1

det giver da ingen mening

0 0