Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Androidify dig selv

Androidify dig selv

Applikationen til den rigtige Android fanboy

Foto: Google

Android hvad for noget? Androidify!

Nu kan du selv blive en del af Android universet med en smart applikation - selvfølgelig kun til Android.

Androidify applikationen gør det muligt, at lave en tegneserie-udgave af sig selv i den klassiske Android tegnestil.

Men hvad skal man dog bruge denne applikation til, vil nogle måske spørge. Svaret kender kun Android fans, mens fans af iOS og Windows Phone nok ikke forstår pointen. Men der er jo også så meget iOS/Windows Phone fans ikke forstår...

Hent applikationen her.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Kokomo 06-02-2012 18:51:52

Gro op forhelvede!
Mobilsiden er objektive. Nu handler næsten alle artikler jo om Android eller iPhone, men de kan ikke poste nogen, uden at være fanboys! Så tag jer da forfanden sammen, eller find en ny side, i stedet for at klage over denne.
(og nu skal jeg til at have en masse mails, fordi folk skal til at svare på det..)

0 0
KimDotDK 07-02-2012 11:37:23

Gro op?? Er det en anden måde at sige "Så bliv dog voksen" ?
Forresten skal forhelvede og forfanden deles op i to ord. Altså "for helvede" og "for fanden".
I en sætning vil det se sådan ud. "Så se dog at blive voksen for helvede og lær så lige at stave for fanden".
Desuden skal du ikke frygte at få en masse mails, på baggrund af dit fejlfyldte vredesudbrud. Du har nemlig ikke oplyst en mailadresse.

0 0
Kokomo 07-02-2012 13:56:34

Ja, ja det er det?
Og når du nu er så skide klog, så fortæl mig lige, hvorfor jeg fik en mail om dit svar?
Jeg citere:
"Desuden skal du ikke frygte at få en masse mails, på baggrund af dit fejlfyldte vredesudbrud. Du har nemlig ikke oplyst en mailadresse."
Men jeg har fået en masse mails smarte.
Btw lær hvad komma er, og hvordan man bruger det..

0 0
Benjamin Jensen 07-02-2012 20:55:39

Rasmus>> Du kan jo bare slå notifikation fra i dine indstillinger her på siden. Det har jeg da gjort forlængst ;)

0 0
Henrik 06-02-2012 17:53:34

Da jeg så overskriften, tænkte jeg. Hvad har de nu opdateret i det program.
Og da jeg læste artikel, kunne jeg ikke se at der var kommet noget nyt.

Da jeg så, valgte at se video'en på YouTube var der en forklaring.

video'en er posted "11 Feb 2011"

0 0
Thomas Kristensen 06-02-2012 18:14:02

Har de ikke bragt denne nyhed en gang før ?

0 0
Johnny K. Olesen 06-02-2012 18:07:33

Hej Henrik

Ikke alle artikler på Mobilsiden.dk omhandler noget der er sket i går eller for 10 minutter siden.

Vi tillader også at skrive artikler omkring emner, der måske ikke en nyhed for alle vores læsere. Hvis vi falder over spændende applikationer eller andet, som vi mener kunne have vores læsers interesse, så skiver vi artikler om det.

0 0
Henrik 06-02-2012 19:26:12

Siden anden sætning i artiklen starter med

Nu kan du selv blive en del af ....


Så lagde jeg mærke til "Nu" delen, som virker som om at det er nu, som i noget nyt, og ikke noget som i.
Du har i et års tid kunne blive en del af....

0 0
Benjamin Jensen 05-02-2012 17:12:12

Rene>> Haha...der fik jeg lige dagens grin. Åbenbart ikke så mange, der fattede din sarkasme ;)

N>> Har du hørt om Photoshop, eller fås det heller ikke til Android? Ellers kunne du prøve det på din PC.

E2X>> En MAC har ALDRIG været en PC. Alene frasen "MAC PC" kan du ikke finde nogen steder på nettet. Den sidste nye iPhone hedder ikke 4G, men 4S. Kun naive fjolser tror, at HTC, Samsung og andre østasiatiske firmaer ikke bruger børnearbejde. I øvrigt er børnearbejde blevet accepteret af børne organisationer, da det er en del af en families livsgrundlag. Men lev du bare i din bobble og tro, at det kun er Apple der benytter sig af børnearbejde. Du virker i det hele taget lidt en kende uvidende, når du kan komme med en udtalelse om, at der sker mange dårlige ting for Apple, mens det ikke gør for Android. I sidste uge var Apple igen verdens største firma. Det er nok ikke pga dårlig presseomtale at de blev det.

0 0
Dick Taid 06-02-2012 18:40:10

http://www.photoshop.com/products/mobile/photoshoptouch

Det findes sjovt nok ikke til Apple...

0 0
06-02-2012 12:44:01

Hmmm tjah desværre var min første besvarelse åbenbart lidt for hård til mobil siden, da den er blevet slettet. Men så kan du jo nok forestille dig hvordan den lød. Men jo jeg kender godt photoshop, og har leget med i meget lang tid, fra tid til anden.

Men nu kan du jo lige kigge lidt her, og så fortælle mig hvordan det ser ud i forhold til på iOS.

https://market.android.com/developer?pub=Adobe+Systems#?t=W251bGwsbnVsbCxudWxsLDEsImNvbS5hZG9iZS5yZWFkZXIiXQ..

Nej hov der var da godt nok mange apps der hva ? ;D

0 0
Benjamin Jensen 06-02-2012 15:07:31

Er du komplet debil N? Hvorfor skal jeg se udvalget af Apps fra Adobe? Var det fordi jeg sagde, om du havde hørt om Photoshop?

Prøv nu at læs mit indlæg igen.

Du skriver:

N - HHmm ja hvad skal man bruge den til?????
Lidt ligesom den der app til iPhonen, hvor man kan trække i folks ansigt..... Hvad kan man bruge den til???

Det kan man sådan set også med Photoshop, og derfor skrev jeg det. Der er nok mange der vil mene, at man godt kan bruge Photoshop.

At du får et indlæg slettet, kan på ingen måde overraske nogen. At det ikke er sket noget før, er nok den største overraskelse.

0 0
06-02-2012 19:12:20

Jeg er simpelthen så træt af dig og din tilsvining af folk.. Du er fandme den største når jeg har set på et online forum. Tillykke med det klaphat.

0 0
06-02-2012 10:59:02

Er Mac en PC eller ej, teknisk set er den en personlig computer. Men jeg kan da samitidgt se fordelene i ikke at kalde en mac en pc, eftersom det er en simpel måde at skille m$ computere og æblecomputere fra hinanden.

Og ja mobilsiden har været Apple venlige, problemet er at de nu er gået over i den anden grøft og har overset nogle meget kritiske nyheder om Android. Så ja de er blevet Android venlige fra den ene dag til den anden.

Det bedste ville være hvis de hverken var venlige ved den ene eller den anden, men det er måske svært.

0 0
David 06-02-2012 11:07:24

Spot on.. De skal ikke være venlige noget som helst, de skal være neutrale, og skrive gode og dårlige nyheder om begge platforme.

0 0
David 05-02-2012 20:16:53

Første linje på wiki om Mac ;)

"The Macintosh (play /ˈmækɨntɒʃ/ mak-in-tosh),[1] or Mac, is a series of personal computers (PC) designed, developed, and marketed by Apple Inc."

http://en.wikipedia.org/wiki/Macintosh

0 0
Benjamin Jensen 06-02-2012 15:11:30

David>> Jeg tager lige Apples hjemmeside, som vist beskriver det meget godt ;)

http://www.apple.com/dk/why-mac/

Hvorfor få en ny pc for at
opgradere til Windows 7, når du
kan få en ny Mac og opgradere
hele din computeroplevelse? Læs, hvorfor du kommer til at
elske en Mac.

Jeg har aldrig hørt MAC været omtalt som en PC før. PC var noget IBM opfandt i sin tid. At man kan opfatte det som en personal computer er jo lidt noget andet, men at kalde en MAC for en PC, vil Apples markedsføringsafd. godt nok blive kede af. ;)

0 0
David 06-02-2012 19:25:31

Det er stadig forkert, og PC begrebet er ikke opfundet af IBM. Det er rigtigt at PC begrebet langsomt mistede sin tekniske betydning og blev lig med en IBM PC, dengang da IBM fuldstændigt dominerede markedet. Og vi ved jo allesammen godt i dag hvad vi mener med Mac og PC. Men det ændrer ikke ved at Mac "teknisk" er en PC.

0 0
Benjamin Jensen 06-02-2012 23:55:00

David>> Det er ordkløveri det der. Apple sælger ikke deres personlige computere som PC'er. Ergo kan det ikke være en PC. Men at du kalder det en personlig computer kan du sådan set godt.

Jeg prøver lige med et link mere, for at tilfredsstille dig ;)

http://it.toolbox.com/wiki/index.php/Personal_Computer

The term, "Personal Computer" or "PC" has been coined as a term for an IBM "clone" computer and in fact, many early Windows machines were IBM "clones," due to a unique licensing agreement that Microsoft had with IBM for the use of the MS-DOS operating system, which eventually led to the Microsoft Windows computer systems. The term, "PC", came into its own with the "IBM PC Junior," released in 1984 in competition with the Apple Computer Corporation's Apple IIe machine.

The Apple II was the first true "personal computer" it was factory built, inexpensive and easy to learn and use.

Læg mærke til citationstegnene, før du siger det er en PC ;)

Prøv evt også at søge på Apple PC på google. Du finder intet der knytter Apple med PC ;)

0 0
Daniel Jørgensen 09-02-2012 14:34:49

Jeg giver nu David ret.. Der er intet i en Apple computer der adskiller sig fra en alm computer.. De bruger samme hardware osv ergo må de begge være under begrebet PC

0 0
04-02-2012 22:49:36

Lidt ligesom den der app til iPhonen, hvor man kan trække i folks ansigt..... Hvad kan man bruge den til???

0 0
Rene 04-02-2012 11:26:23

I skriver kun om Android, I elsker jo android så MEGET at i sover med jeres Android telefon om natten vil jeg væde med.
TYPISK MOBILSIDEN!

0 0
Bjarne R. 04-02-2012 19:13:26

Ahh, vil nu nok tro at folk på Mobilsiden stort set alle må have iPhones. For alle disse artikler om Android bæger præg af at De ikke ved en skid om Android og de er oftes mangelfulde, fyldt med faktuelle fejl, out-datede eller bare skrevet af efter andre websites. Tag f.eks. er denne artikel som er en NYHED, men det er over et år siden Google lancerede Androidify!

0 0
David 05-02-2012 09:53:18

Hvis I er så dygtige og altvidende, hvorfor laver I så ikke jeres egen side?

0 0
Bjarne R. 05-02-2012 15:36:22

Nu findes Mobilsiden altså! Og når De skriver offentlige artikler, agerer som om De har en vis forstand inde for området og har annonce indtægter på bekostning af mine besøg - så synes jeg også godt at jeg kan forlange en vis standart og ikke mindst korrekthed fra Deres side.

Men jeg forstår godt at I Apple fans er sure - udviklingen af iOS platformen er jo gået helt i står og når der endelig kommer noget nyt har det eksisteret længe på Android. Mens Android platformen hele tiden udvikler sig - nåh, nej, jeg glemte jo den nye SiRi funktionalitet, som I sikkert alle bruger hele tiden.

0 0
David 05-02-2012 19:52:06

De fleste features er på en eller anden måde en videreudvikling af tidligere ideer, det gælder for både Android og iOS. Jeg er ikke Apple fan, og jeg ejer ikke en iPhone, men jeg vil gerne have en neutral side, som repræsenterer alle platforme med samme indgangsvinkel.

0 0
Bjarne R. 06-02-2012 12:50:47

Jeg vil tro at det er meget svært at være neutral. Først og fremmest kræver det indgående kendskab til begge platforme. Der næst er det meget forskelligt hvad den typiske Android bruge vs. den typiske iPhone bruger lægger vægt på. F.eks. vil de fleste iPhone brugere ikke accepterer at noget hakker, mens mange Android bruger gerne tager lidt hakken med, hvis de til gengæld får noget mere fleksibilitet eller funktionalitet.

0 0
E2X 05-02-2012 00:21:53

Tror du har ret Bjarne.

0 0
gert 04-02-2012 11:54:24

LOL syntes de bliver beskyldt både for at være android venlige og iphone venlige men aldrig ms venlige :)

0 0
David 04-02-2012 13:12:33

iPhone venlige? det er stort set kun negative nyheder om iPhone. Det her er blevet en Android lorteside.

0 0
Tbm2 04-02-2012 14:48:22

det er nok fordi at når de skriver noget godt om iphone bliver de propfyldt med dumme kommentare om at de er apple-fans

0 0
SaL^ 04-02-2012 18:10:40

Mac og PC er IKKE det samme.

0 0
E2X 05-02-2012 00:19:48

#SaL
Ok så det du siger er at Mac ikke er en personlig computer?
Kan du så fortælle mig hvad en Mac så er?

0 0
David 05-02-2012 09:52:28

E2X, du har ret i at Mac er en personlig computer (PC), men du ved jo godt hvad der menes :) PC betegnelsen hentyder oftest en computer, der ikke er lavet af Apple, med en x86 arkitektur og Windows. Man kan jo sagtens tage en Mac og boote på en windows dvd og installere windows på den, fordi den i dag også har en x86 arkitektur og der er lavet windows drivere til alt hardwaren. Men folk vil stadig sige at det er en Mac med windows og ikke en PC :)

0 0
E2X 05-02-2012 16:58:23

#David
En Mac PC indeholder fuldkommen den samme hardware som flere andre PC´er. Den eneste forskel er OS´et og jeg kunne jo bare køre Mac OS eller linux på min PC hvis jeg ville og stadig kalde den for en PC.

Det svare lidt til at en person kommer over til dig og siger "Hej David jeg har lige købt en købt en Blendtec" hvor du siger "Fedt, de laver nogle rigtig gode blendere" hvor du så får svare tilbage "Det er ikke en blender men en Blendtec".

Lige som at en blender er en blender lige meget hvem der har lavet den så er en computer som du bruger personligt også en pc lige meget hvem der har samlet den for dig.

At Apples salgsafdeling ikke er ening i at Apple sælger personlige computere er sagen uvedkommende.


PS.: Hvis du ikke har hørt om blendtec før så se denne her video: http://www.youtube.com/watch?v=ZWP8OUytprE

0 0
GTG 05-02-2012 19:51:02

En Mac hedder en Mac, og ikke en Mac PC. Grunden til dette er at Apple, tog patent på dette navn (Mac) så deres produkt i tidernes morgen fremstod som unikt i forhold til de andre producenters, dem der lavede PC'er, produkter.
Derfor er en Mac ikke en PC, fordi Apple siger det, og har patent på det. Derfor kaldes alt computer hardware som samles under Apples navn kaldt Mac, og det er derfor ligegyldigt hvilket styresystem du har, eller hvilken arkitektur Mac'en kør med. Da det er Apple selv der har afsagt navnet PC til fordel for Mac. Just sayin'

0 0
David 05-02-2012 19:56:38

Det er noget vrøvl :) en PC er en klassificering af computer, og ikke et brand som Mac f.eks. er, og VAIO f.eks. er for Sony.


http://en.wikipedia.org/wiki/Personal_computer

0 0
E2X 04-02-2012 15:04:58

#Gert
Nej ms venlige bliver de nok aldrig. Der står stadig "skift til Mac/PC version" på deres mobilside. Er der ikke nogen der kan fortælle mig hvornår en MAC ikke har været en PC?


#David
Jov det tror jeg vist nok de er. Der kommer stadig flere nyheder om apple end om android hvis man ser på antallet af firmaer der sælger android iforhold til apple som kun er et firma.
Og det er klart at der kommer dårlige nyheder om iphone når den bliver lavet af bla. børnearbejdere der arbejder på den forkerte side af 70 timer om ugen i et arbejdsmiljø stop fyldt med farlige kemikalier, giftigt støv, dårligt psykisk arbejdsmiljø og ekslotionsfare. Samt når apple lige har fået fjernet sine produkter fra nogle butikker i tyskland fordi de ikke har betalt royaltys for brug af 3G petentet i deres iphones og ipads (på nær iphone 4g)

0 0
David 04-02-2012 15:28:47

Ja, og Siri koster data, og iMessage KAN lave fejl osv osv.. Fint nok, men det giver et skævt billede, når det KUN er negative artikler om iPhone og positive om Android. Det burde hedde Androidsiden.dk

0 0
SaL^ 04-02-2012 18:10:25

Hvis du har et problem med siden, så gå et andet sted hen..

0 0
David 05-02-2012 09:33:12

Jeg synes bare det er latterligt, jeg ved godt at det er meget populært blandt Fandroids, at rakke ned på alt Apple laver, og deres brugere. Men at mobilsiden.dk også gør det, synes jeg er grimt. Senest undskyldte de at deres iPhone App kom ud før Android app'en, og gav i øvrigt iPhonen appen skylden for at android app'en blev udskudt. Hvis de hader iPhone så meget, hvorfor dropper de så ikke gare Apple helt, og kalder den androidsiden? :/

0 0
GTG 05-02-2012 19:35:28

Elsker alle de navne du kan for folk der bruger android ^^ Synes personligt godt om begge systemer, men forstår godt at der bliver skrevet mere om android end iOS enheder.. da der kommer nye android enheder hver uge, mens iOS enhederne kun opdateres med ca. 1 års interval.. ligegyldigt hvor godt noget er er der vel en grænse for hvor meget der kan skrives om det, og selvfølgelig vil det negative dukke op hvis man har skrevet om alt det gode (:

0 0
David 05-02-2012 22:12:14

Jeg er ikke specielt interesseret i at der lige mange nyheder, jeg læser også Android nyheder med stor interesse. Jeg vil bare gerne have en bedre balance i mellem positiv og negativ, sådan at mobilsiden ikke lader deres personlige modstand mod iPhone, skinne igennem i artiktlerne.

0 0
E2X 05-02-2012 00:17:36

Har intet imod siden overhoved. Jeg påpejer bare at den stadig er apple minded.
Grunden til at der er mange nyheder om android er at der sker rigtig meget med andrid lige nu samtig med at der kommer rigtig mange dårlige ting frem om apple.

0 0