Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Angry Birds er godt nok sure på Android

Angry Birds er godt nok sure på Android

Angry Birds er et MONSTER-hit! Og nu er der gode nyheder til spillere med Android-mobiler.

Måske har du allerede gennemført spillet med de vrede fugle; Angry Birds. I så fald er der godt nyt.

Rovio, som står bag spillet, har netop opdateret til version 1.4.2. Det betyder over 40 nye levels, så der nu er hele 195 levels i Android-versionen.

Brugere med mindre mobilskærme end dem der sidder på topmodellerne, kan nu også være med på denne spil-succes, da flere af de små displays end tidligere, er understøttet.

Angry Birds kan gratis hentes via Android Marked.

Læs også:
 - Flere artikler om Angry Birds

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Kim Rieneck 11-11-2010 08:26:31

Til alle bruger af Wildfire spillet virker nu jeg spiller det nu og det begyndt første gang jeg åbnet det.

0 0
Sigvardt 15-11-2010 10:56:51

Hej Kim,

Var det så ventetiden værd???

0 0
Kim Rieneck 15-11-2010 13:18:06

Ja hvis man kan kommen igennem bane 20 der sidder jeg fast ligenu suk suk griner.

0 0
Ottomand 10-11-2010 09:59:20

Håber at det snart bliver muligt at købe spillet, så vi kan blive fri for de irriterende reklamer.

I den nye version er reklamen flyttet fra nederste højre hjørne til øverste højre hjørne, som er blevet mere irriterende.

0 0
Lenny87 10-11-2010 10:52:01

Ottomand:
Håber at det snart bliver muligt at købe spillet, så vi kan blive fri for de irriterende reklamer.

I den nye version er reklamen flyttet fra nederste højre hjørne til øverste højre hjørne, som er blevet mere irriterende.


Slå dit internet fra når du spiller det så er der ingen reklamer mere.;)

0 0
Ottomand 10-11-2010 12:02:42

Den er snedig, tak for tippet ;-)

0 0
CerB 09-11-2010 20:36:09

super lækkert med nye baner, når man nu har gennemført de andre med 3 stjerner og alle æg fundet

:-D

dejligt med tidsfordriv igen når man er ude og sk...

0 0
Halby 10-11-2010 07:03:08

Så tror pokker at de fugle er så sure, når du bare sk.... på dem

0 0
Lenny87 09-11-2010 19:31:20

Hey.

Nogen der har prøvet den nye version på en tattoo? :)

Jeg har prøvet at hente den på min kæreste Tattoo, men det virker overhovedet ikke, der sker intet på skærmen andet end en mere eller mindre blå skærm med nogle bobler i højreside.

Der står at ændringerne understøtter enheder der kører: 240x320 QVGA resolution som HTC Tattoo køre med.

0 0
Kim Rieneck 09-11-2010 20:07:12

Det sammen sker på min Wildfire det er en ommer igen.

Jeg kan slet ikke begynd at spille det.

0 0
Bobo 09-11-2010 19:19:45

Var vidt lige hurtig nok selv :)

*Sensationalistisk

0 0
Bobo 09-11-2010 19:17:56

Der var lige lovlig meget sensasionnalistisk / ekstra bladet over det, i overskriften synes du ikke...? :)

Indhold og overkrift hænger ikke for godt sammen synes jeg - og personligt blev jeg lidt skuffet over at læse indholdet? :)))

- det en ommer..!

0 0
Mobilsiden.dk 09-11-2010 20:43:22

Hej Bobo :) Jo du har ret. Men jeg har skrevet så meget om Angry Birds, at inspirationen var lidt tilfældig :)

0 0