Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Angry Birds er klar til Android - gratis

Angry Birds er klar til Android - gratis

Succes-spillet Angry Birds er nu tilgængelig i den fulde version til mobiltelefoner med systemet Google Android.

Nu kan Android-brugere få spillet Angry Birds på mobilen - endda gratis.

Det betyder, at ejere af f.eks. HTC Desire, Samsung Galaxy S eller tilsvarende mobiler, nu også kan få adgang til det populære spil, der i forvejen også findes til Nokia (Ovi Marked) samt på iPhone.

Producenten Rovio har gjort Angry Birds tilgængeligt via download-servicen Getjar men den vil også senere kunne hentes fra Android Marked.

Sådan får du spillet

Angry Birds kan hentes ved at åbne internet-browseren på mobilen og indtaste følgende adresse www.getjar.com/angry-birds

Derefter er det blot at følge instruktionen på skærmen

Efter releasen er Rovio's download-servere kommet under et alvorligt pres. Derfor kan det anbefales at have tålmodighed.

Bemærk: Det officielle downloadlink er aktuelt ikke tilgængelig. Se evt: http://www.getjar.com/mobile/43600/angry-birds/ eller http://www.rovio.com/

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Søren D 18-10-2010 10:08:46

Kunne ikke finde det på marked.

Hentet på http://www.getjar.com/ til computer og kopieret over på sd-kortet - installeret og kører fint.

Forstår dog ikke helt hypen,,,,det er jo bare et slingshot spil...

0 0
KasperBang 16-10-2010 15:59:46

Nej, ikke alle Htc mobiler, fx en Htc Smart, den har ikke Android. Det er tydeligvis kun Android 2.1 og 2.2 indtil videre der kan kører det. Og så vidt jeg husker. Så siger de at Hero og Wildfire har 1.6. Så den skal opdateres :D

0 0
Søren 16-10-2010 16:37:44

Wildfire er 2.1, lige for en god ordens skyld :)

0 0
Kim Rieneck 16-10-2010 17:19:50

Min er også 2,1

0 0
Sigvardt 18-10-2010 11:10:50

Kim, tag det helt roligt, du går ikke glip af noget.

Har installeret det og magen til endeløs gentagelse og ensformighed skal man godt nok lede længe efter.

Det er mig en gåde at dette kan få så mange downloads.

Gab og snork, vil hellere se maling tørre.

10 min så var det afinstalleret igen.

0 0
Jacob Pedersen 19-10-2010 16:34:53

Enig, jeg blev også temmelig skuffet, da jeg endelig havde kunnet hente det fra deres hjemmeside og installeret det.
Det ligner jo simpelthen så mange andre lignende simple spil, som i forvejen er på Android Market.

Det er totalt overhyppet.

0 0
Kim Rieneck 19-10-2010 19:10:49

jeg kan ikke får den til at virke på min Wildfire telefon og kan ikke åbne det program på marked men jeg er ikke gået glip af noget altså.

0 0
Kim Rieneck 16-10-2010 13:13:52

Det hjælper jo ikke noget med link peterl da spillet ikke virker på wildfire telefon.

0 0
Søren 16-10-2010 14:36:54

Det kan jo være der er nogle der har en anden telefon end lige DIN Wildfire!! ... Iøvrigt virker det fint på min kærestes Wildfire...

0 0
Kim Rieneck 16-10-2010 17:21:15

Og jeg kan ikke se spillet når jeg har fået.

Den åbner ikke siden på marked.

0 0
Per 16-10-2010 10:52:06

Endnu en ting som viser at ensartethed betaler sig.. (Ja, et skjult budskab)

0 0
Lecter 16-10-2010 13:43:04

I så fald er budskabet så skjult, så jeg ikke kan se det ?

0 0
Søren D 18-10-2010 11:10:51

He He mon ikke staklen hentyder til at visse telefonejere kun kan finde ud at hente software til deres telefon hvis det er godkendt, testet og renset og lagt til download og selv-installation ved tryk på et ikon - så kan vi andre jo glæde os over at vi har også har mulighed for hente software "uden om systemet", uden at give afkald på garantien - Det er der da ingen grund til at skjule :-)

0 0
16-10-2010 10:51:30

Toil alle der har problemer med at hente spillet, prøv mortens link længere oppe.

Det virker i øvrigt fint på Desire

0 0
Kim Rieneck 16-10-2010 06:29:16

Til Henrik

Jeg er ligeglad med andre telefoner,det spil virker ikke på Wldfire telefon.

Du kan ikke åbne siden på marked den findes ikke siger den.

Så alle kan altså ikke får det spil, som man skrver.

0 0
Henrikmand 17-10-2010 20:54:21

Det var til info til indehavere af Hero og Legend.

Jeg er ligeglad med om du har en Wildfire!

Men du KUNNE jo forsøge at åbne det link, som ligger i bunden af artiklen, og downloade her fra.

0 0
Kim Rieneck 17-10-2010 21:24:19

Det skal du fanden ikke være har prøvet det link men kan ikke se spillet når det er lagt ind i telefonen så virker det link ingenting.

0 0
Henrikmand 18-10-2010 08:23:01

Jo, jeg skal, Kim! Og specielt når du begynder at blive grov overfor mig.

Jeg prøver at hjælpe andre herinde, hvilket tilsyneladende ikke lykkes i dit tilfælde, for du bliver ved med at skrive om at du ikke kan finde det i Market.

Det findes IKKE i market på alle Android telefoner!

0 0
Kim Rieneck 18-10-2010 09:28:06

Du begynder jo ligefrem selv med at være grov overfor mig med at skrive ( du er ligeglad om jeg har en Wildfire) så giver jeg bare svar tilbage på det.

Det spil virker nemlig ikke på den telefon.

0 0
Henrikmand 18-10-2010 10:55:01

Jeg synes du skal starte med at læse dit eget svar på min venligt-mente information til Hero og Legend ejere.

Så tror jeg vist ikke, vi behøver skændes om den længere, vel?

0 0
Søren 18-10-2010 16:08:38

Jeg siger i hvert fald tak til Henrikmand...

Og Kim, det virker udemærket på Wildfire, så måske du bare skulle finde din gamle 3210 frem igen? den er ikke så svær at finde ud af ;)

0 0
Henrikmand 16-10-2010 03:06:16

Angry Birds er installeret på Legend og Hero.
På begge enheder kører det rigtig fint"

0 0
Kim Rieneck 15-10-2010 21:40:22

Den vil ikke åbne siden med at scanne den ind har prøvet det.

Jeg kan får spillet ind med den vil ikke åbne spillet på min Wildfire telefon.

0 0
Jacob Pedersen 15-10-2010 21:07:57

Hmm, på Getjar´s hjemmeside står der at Hero er kombatibel. http://www.getjar.com/mobile/43600/angry-birds-for-htc-hero/?s=phones

Så er den virkelig på Android market nu?

0 0
Jacob Pedersen 15-10-2010 21:04:48

Kan det passe at Hero ikke er kraftig nok til at køre det?
Kan nemlig ikke finde den på min Hero.

0 0
Kim Rieneck 15-10-2010 20:16:46

Den mislykkes hver gang jeg prøver suk suk.

0 0
Kim Rieneck 15-10-2010 19:24:45

Kan ikke finde det også ligemeget

0 0
Kim Rieneck 15-10-2010 18:46:30

Hvad hedder Spillet der??

0 0
Morten 15-10-2010 18:54:29

Angry Birds :)

0 0
Morten 15-10-2010 18:57:07

Prøv evt under 'Nyheder' i dit marked... :)
Den ligger mellem San Guo Hero & Dottouch... :)

0 0
Morten 15-10-2010 18:41:07

Det kan hentes via Marked nu... :)

0 0
Kim Rieneck 15-10-2010 16:37:24

Virker det spil på alle HTC mobil telefoner eller hvad???

0 0
Morten 15-10-2010 16:39:49

Jeg har hvertfald lige smidt det over på en Legend, og der kører det ganske fint.. :)

0 0
15-10-2010 16:21:38

Jeg fornemmer at de har ekstremt meget trafik på rovios hjemmeside, det er komplet umuligt at komme igang med en download.

Men tak til Rovio og mobilsiden for nyheden

0 0
mads2 15-10-2010 16:02:17

virker ikke på SE X10 :(

0 0
Michael A 15-10-2010 21:54:24

kan hverken finde det på market, eller få den downloadet version fra rovios hjemmeside til at virke, på min x10! tror desværre det er endnu en ting vi kan takke SE for. Håber det bliver bedre når opdateringen(til 2,1) engang kommer!

0 0
Sigvardt 18-10-2010 11:12:52

Hmmm, fungerer fint på X10 her.
Nu har jeg selvfølgelig fået linket smidt væk, men fandt det på en XDA side og det gik uden problemer... Så løsningen er derude.

Men spar jer gerne, det er ikke 5 min værd. Kedeligt slingshot spil uden variation eller nogen som helst form for overraskelse.

Gaaaaaab.

0 0