Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   App Store runder 100,000 apps til iPad

App Store runder 100,000 apps til iPad

Der er nu over 100,000 applikationer speciallavet til iPad tilgængelig i App Store.

På de 453 dage, hvor det har været muligt at udvikle apps til iPad, er der kommet mere end 100,000 applikationer, speciallavet til iPad.

Sidste år på denne tid var der 11,000 iPad apps, og i marts i år, da iPad 2 blev annonceret, var der 65,000 applikationer.

HP TouchPad, der netop er kommet i handlen har mellem 300 og 400 speciallavede applikationer, mens Google har meldt ud, at der findes få hundrede Honeycomb-applikationer.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Villiam 04-07-2011 18:38:57

mange apps er der til samtlige andre tabs ? mener android er op omkring de 250.000 ;)

0 0
KimDotDK 04-07-2011 20:55:16

@stevejobs
Jeg er sikker på at alle de andre Apple tilhængere, er stolte af at have dig i deres ringhjørne. Dine kække comebacks er jo intet mindre end legendariske. Du burde da udgive en bog eller noget, så vi andre kan blive ligeså smarte som dig.

*ovenstående kan indeholde spor af sarkasme og ironi. I tilfælde af overfølsomhed, søg øjeblikkeligt læge.. i stevejobs´ tilfælde, søg læge uanset hvad. Du har brug for det*

0 0
05-07-2011 11:53:44

tak for det da

0 0
Mazzen 04-07-2011 12:04:23

Tja, spørg dine medarbejdere, for ligesom HTC, LG, Samsung etc så har du nok en fin stilling hos Apple og sidder og gejler folk op, få dog dig et liv. Har haft Apple en gang i mit liv og det var en 3GS som jeg i løbet af det første halve år havde til rep 4 gange, og hver gang fik man bare en ny, hvilket jo bare en en omgang lort fordi apple ikke gider at lave telefonerne, men sikkert bare sender det ned til selvmordsfabrikken i KINA, som for øvrigt er et kommunistisk Diktatur(ligesom Apple) og der arbejder der så børn 10-12 års alderen for 1/50 af hvad en ungarbejder får i DK i timen, det er hvad de får om ugen.

Apple er en usympatisk virksomhed, hvis mål er at lave telefonen og sagsøge alle som har en knap i noget der ligner samme form som deres.

Luk nu ned, og skrid hjem

0 0
Mazzen 04-07-2011 13:28:10

Pengene er ikke problemet, og eftersom alle Apple fans, tror at Apple kun er for dem med penge, men dog kan man se at F.eks. HTC Sensation, SGII og lign er i samme prisleje og de bliver købt i lige så vid omstrækning, og nej bare fordi at folk er mest interesseret i Iphone 3, 4 og den rygtede 5 er det ikke ensbetydende med at dette er hvad de køber, da Iphone til trods for flere gode egenskaber ikke altid er den telefon folk vil ha i sidste ende.
Personligt har jeg købt en HTC Sensation og den har på ingen måde skuffet mig i mine forventninger.
Self har den også sine børnesygdomme, som alle andre, men da det for det meste er software relateret modsat et vist Antenna problem, hvor løsningen var at lave en forstærker til antennen som folk så selv skulle betale for, da Apple og viste sig stor nok til opgaven og tog den på deres skuldre og sagde "Vi har lavet en fejl, og den retter vi UDEN YDERLIGERE UDGIFTER FOR FORBRUGEREN"
Apple er desuden ingenting uden Steve Jobs, og når han en dag er nød til at træde ned, får Apple et tomrum som bliver svært at fylde ud.
Og modsat visse folk, så er mit svar ikke hånligt og nedladende, når der ikke kan svares på en fyldestgørende måde som kan enten undskylde eller bortforklarer de problemer.

0 0
Slaraffenland 04-07-2011 14:17:45

Sådan Mazzen. Bare giv de onde emperialister tørt på!!!

Lad os lave nogle skilte, som udtrykker vores vrede, og marchere ud i gaderne:

Ned med lækkert design!!
Ned med idiot-sikret styresystem!!
Ned med top-down virksomhedsstyrring!!

Og vi kunne lave nogle t-shirt med sloganet "...lad mig lige starte med at sige, at jeg på ingen måder er Applefan, men..."

Andre go´e ideer?


-Thomas

0 0
David 04-07-2011 20:24:39

Haha! Jeg fatter simpelthen ikke at I GIDER blive ved... "Jeg synes altså grøn er en flot farve! -Grøn, er du sindssyg? Blå er det eneste der holder. Hvad? -Nej gul er det bedste!!!"

-Men den dér kommentar var nu meget sjov...

Ved godt det nok ikke bliver hørt, men det kunne nu være skægt hvis folk ville stoppe med at være så forbandet primitive..;) Bare engang imellem.. De her kommentar tråde ender jo nærmest altid i en lang gang vrøvl. Som regel præget af at folk kun kender halvdelen af sandheden og egentlig bare vil forsvare det der er deres. Vær nu lidt saglige, objektive og ikke mindst konstruktive.

Jeg kan selvfølgelig også bare lade være med at læse jeres evindelige frem-og-tilbage kommentarer. Det er jo én lang gentagelse, ikk'?? Omvendt håber jeg nok altid at der er en eller anden der bidrager med noget nyt og spændende. Men, nej... Come on!

0 0
Slaraffenland 04-07-2011 21:28:35

Hej David

Jeg håber det var min kommentar du synes var sjov.... jeg forsøgte i hvertfald at komme med et humoristisk indspark til Mazzens vredesudbrud.

Jeg er fuldstændig enig med dig. Kan folk dog ikke lægge deres Android vs. Apple-kommentarer på hylden og nøjes med at fokusere på de ting positive ting i deres egne favorit mobiltelefoner?

Jeg ejer (har ejet) produkter fra alle mulige producenter (Apple, HTC, Samsung, Nokia og SonyEricsson) Alle produkterne har styrker og svagheder.... men jeg gider sgu ikke brug tid på at hade et produkt bare på grund af dets svagheder, eller fordi jeg er misundelig over dets styrker.

Fortsat go´ debat.

Mvh
Thomas

0 0
Villiam 05-07-2011 15:17:38

Thomas, grunden til hadet, er nemlig pga den kvalmende spamming på samtlige sider om apple. 80% af alle artikler på samtlige mobil/gadgets/hardware/teknik sider, er nemlig om apple. hvor de sidste 20% er om andet normalt og almindelig snak. grunden til jeg er på mobilsiden.dk er netop for at læse om mobiler, men det er ikke let at finde meget andet end apple her inde. det kan godt være apple er et ok produkt, men alligevel bliver man let træt af dens spammende artikler osv på alle sider.

0 0
Rene 04-07-2011 15:24:15

jeg har lige købt en Ipad mere fordi jeg syndes det er synd at Apple skal lide tab under at Mazzen ikke vil købe en.

0 0
Mazzen 04-07-2011 18:01:48

Der er jeg mere en tilhænger af HTC, de har indtil nu gjort det godt, og til trods for de ikke objektive journalister herinde med deres Apple-mani, så kan man da se så mange andre anmeldelser af Flyer som får rigtige god ord med på vejen og topkarakter. Nu skal det ikke misforstås som om jeg sværger til HTC, de har bare sørget for at jeg fik telefonen og service som svarer til det forventede. Og det er der mit største problem er med Apple, deres arbejdsmoral den arbejdskraft de bruger, samt deres patent piveri, og f.eks. at de nu kræver det spærret for Samsung at lancere deres nye modeller i USA pga den patentsag der kører. Om det bare er USA der er fucked eller Apple som udnytter et fucked up land skal jeg ikke kunne sige.

Personligt syns jeg at Apple Ipad 1-2 er fede tablets, men da jeg kun har haft dårlige oplevelser med den service eller rettere sagt mangel på service Apple levere har jeg fravalgt at ville ha dem igen, desuden har du en ting fra Apple er du næsten nød til at ha det hele for at få Maks udnytte af det.

0 0
Slaraffenland 04-07-2011 17:01:01

Lad mig lige starte med at sige, at jeg på ingen måder er Applefan, men... jeg har også købt iPad. Og jeg har også en iMac. Men, jeg har en Android telefon (faktisk har jeg 2) og 2 gamle bærbare pc´ere med Microsofts styresystem på.... Shit...

0 0
04-07-2011 11:50:21

men jeg vil vide om det er penge værd at købe en ipad2, når der rygtes en ipad3 er på vej?
nogle der kan hjælpe?

0 0
Lowkey 05-07-2011 12:20:56

Det siges også at der måske kommer en iPad4 efter iPad3. Den kunne du også bare vente på.

0 0
Rene 04-07-2011 15:21:09

Ja det er pengene værd. Den har over taget rigtig meget af mit hyggetid på nettet.

Da jeg købte min var der endnu ikke nogen ordenlige android taps ved ikke hvordan det ser ud nu... At mangle flash er ikke noget problem, jeg kan ikke se video på JP, men kan på eb.

Men 100% pengene værd, har en 16 gb uden sim, det er nok til mig da mit musik er på min mobil og film på harddisk... Bruger 1 gb.

0 0
Kristian 04-07-2011 13:10:02

iPad udkom ca. i Maj 2010
iPad 2 udkom ca. i Marts 2011

Så derfor er iPad 3 nok et stykke væk fra at blive annonceret.

Så hvis du ikke kan vente: iPad 2
Hvis du kan vente mindst et halvt år: iPad 3

Håber det hjalp.

0 0