Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Apple er verdens mest beundringsværdige firma

Apple er verdens mest beundringsværdige firma

Fortune Magazine har kåret Apple som det mest beundringsværdige firma i hele verden.

Selskabet har udsendt produkter i en voldsom hastighed, som samtidig har sat høj standard for konkurrenterne.

Dét er blandt andet en af grundene til, at Fortune Magazine har kåret Apple som verdens mest beundringsværdige firma.

Det er fjerde år i træk at Apple vinder prisen, og i år blev selskabet også nummer ét indenfor innovative virksomheder.

Samtidig vandt Apple syv ud af otte kategorier for computerselskaber.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Benjamin Jensen 12-03-2011 02:55:58

Man ved hvergang, at Apple bliver kåret eller rost for noget herinde på mobilsiden, så er det de samme personer, der absolut skal sidde og svine firmaet til. Det er da for dumt at se på - i er jo ikke andet end til grin!

Pludselig skal der blandes børnearbejde ind i sagen.

Hvad med at i spurgte Taiwaneisske HTC eller Syd Koreanske Samsung om de bruger børnearbejde? Det er vel ca. det Jeres eget mobilmærke består af. Jeg kan love Jer for, at det foregår overalt i Asien, og Kina ikke alene er den store skurk her.

Der er, som sagt før her, så mange underleverandører, at selv ikke Jysk kan sige sig fri for børnearbejde. Ikke engang Coop eller Dansk Supermarked kan sige sig fri.

Nej, jeg tror ikke i naive. Jeg tror bare det er lidt mere skyts mod et firma. Jeres indlæg er i forvejen intetsigende, og det gør det sgu ikke bedre at i bringer børnearbejde ind i det.

Der blev vist også kun jublet, da HTC vandt titlen herinde for årets telefon. Ingen nævnte børnearbejde i den forbindelse. Men da et udenlandsk blad kårede Iphone 4 som årets mobiltelefon, skal jeg da lige love for at der blev smurt tykt på med tillægsord.

0 0
gielsgaard 12-03-2011 08:00:14

Det er simpelthen så rigtigt Benjamin,det er de samme personer hver eneste gang.

0 0
Mikos 13-03-2011 07:39:06

Er det william og shawn I snakker om angående de samme personer?

0 0
Shawn S. Ø 07-03-2011 11:00:29

Ja men det er da helt sikkert beundringsværdigt at mennsker bliver invalide og syge alt i mens at de bygger deres produkter.
Det er da helt sikkert også beundringsværdigt at de støtter børne arbejde ;) Nice

0 0
Ronstarius X 07-03-2011 15:42:39

Jeg synes det er sødt at i er så naive. Alle (uden undtagelse) elektronik selskaberne bruger underleverandører fra Kina. Underforstået, støtter børnearbejde og blæser på menneskerettigheder...

0 0
Mikos 08-03-2011 10:14:23

Hvad sødt er der ved børnearbejde?

0 0
Villiam 08-03-2011 09:20:27

og den underskrift har du set hvor henne ?

0 0
gielsgaard 07-03-2011 13:58:32

Nu er det ikke Apple der er skurken mht børnearbejde,de har i deres kontrakter med kinesrne helt klart sagt at det ikke må finde sted,men det skider kineserne på,det gør de i det hele taget på alt,de kan ikke lave noget som helst selv,men kopiere ALT,og hele verden sidder bare og kigger på.Ville ønske at de store firmaer ville fjerne al produktion fra Kina,så kan det være at de kom til fornuft.

0 0
Villiam 08-03-2011 09:20:18

og den underskrift har du set hvor henne ?

0 0
gielsgaard 08-03-2011 16:25:05

Det er såmænd rimeligt standard i de fleste kontrakter,desuden har Apple været ude og tale med store ord til Kineserne,det har været oppe og vende i pressen flere gange,men havde det været andre som havde fået denne pris havde i ikke kunne få armene ned.Vi kan vel være enige om at det er pga det er Apple.

0 0
Villiam 07-03-2011 09:32:26

det er frygteligt at se hvor mange der rent fax støtter børnearb.

0 0
Zeb 07-03-2011 08:52:59

"Samtidig vandt Apple syv ud af otte kategorier for computerselskaber."

Gætter på den de ikke vandt var for prisniveau? :D

I øvrigt blev Hitler kåret som Man of the Year i Time Magazine i 1938, skarpt forfulgt af Stalin i 1939 og 1942, samt Khomeini i 1979. Ved godt det er et andet magasin osv., men den slags kåringer er sgu ikke altid så fantastiske...

Og nej det er egentlig ikke for at lave apple-hate ... Synes bare det er forfærdeligt ligegyldigt hvad et magasin beslutter sig for i den retning. De fleste tech/gadget sites er jo også jublende lykkelige for Apple, til et punkt hvor man mistænker redaktionen for at få gratis macbooks, men dem bliver der da ikke skrevet om her?

0 0
Mikos 07-03-2011 07:17:02

..og hip hip hurra! Og nu kender jeg til 'Fortune Magazine' og de havde en rigtig god artikel med titlen:

"Why I still don't love my iPad and why the iPad 2 won't help"

:-D

0 0