Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Apple-event den 10. september en realitet

Apple-event den 10. september en realitet

Apple har netop udsendt invitationer til event tirsdag den 10. september og dermed bekræftet eventen.

Apple invitation udsendt til event den 10. september 2013
Apple invitation udsendt til event den 10. september 2013

- ”This should brighten everyone’s day”, sådan lyder meldingen fra Apple i de invitationer de netop har sendt ud til det ventede event tirsdag den 10. september 2013.

Der har været så mange rygter omkring dette event, at man til tider har været i tvivl om det var officielt – men dette er det altså først nu. Det forventes, at det er iPhone 5S og iPhone 5C, som vi vil få præsenteret om en uge. Ligesom vi formentlig også får at vide hvornår iOS 7 bliver tilgængelig for offentligheden.

Vi dækker eventen, som finder sted tirsdag den 10. september 2013 klokken 19.00.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Christoffer_FM 04-09-2013 16:09:23

Jeg forudser at vi, her på siden, vil se en masse folk der klager over, for mange Apple artikler d. 10. September.

0 0
04-09-2013 16:20:59

Jeg forudser en masse der beklager sig over andre der beklager sig.....

0 0
TF 04-09-2013 22:18:42

Jeg forudser at N og hans små venner vil gøre alt for at svine apple og dets brugere til og brokke sig over alt hvad der bliver fremvist, med andre ord alt bliver som det plejer.

0 0
05-09-2013 07:13:04

Og jeg forudser at du forbliver et fjols.

0 0
TF 05-09-2013 13:23:00

Åhh nej N dine hårde ord gør så ondt :-) men vi får at se om jeg ikke får ret ;-)

0 0
05-09-2013 20:27:24

Hvordan kan du få ret, når vi ikke diskutere det? Og en ting da aldrig ske, og det at jeg sviner brugere af apples produkter til. Så skulle jeg jo svine halvdelen af dem jeg kender til, heriblandt min hustru og børn....

Men ja jeg griner af sådan nogle her:

http://m.huffpost.com/us/entry/1902179

0 0
TF 06-09-2013 03:08:10

Du kan ikke holde dig fra apple artiklerne når annoceringerne kommer og du og dine små droid venner skal nok nedgøre alt hvad de kommer med, som i plejer ;-)

Godt at høre din kone og børn har bedere smag end dig :-)

Op med humøret, have a break have a samsung http://wmpoweruser.com/nokia-germany-suggests-you-have-a-break-from-your-samsung-galaxy-s4/ :-)

0 0
06-09-2013 11:48:53

Den er gammel mester....Men som sædvanlig kan du ikke være original, men skal låne lidt for at kunne nedgøre. Men ja den er sjov, grinede også af den og bliver ikke pigesur som andre herinde gør....Ang. brugen af produkterne, så er mine børn nu lige så meget på min gamle TF101 transformer som de er på ipad'en. Så de har bare indset at de alle har forskllige forcer.....Kald det hvad du vil...

0 0
TF 07-09-2013 04:25:46

Nå nok OT vi får at se om min forudsigelse ikke holder og apple trådene den 10-11 ikke bliver godt overrendt af dig og dine venner som i plejer.

0 0
07-09-2013 07:04:51

Sjovt jeg vidste ikke at det var der emne artiklen handlede om :-)

0 0
Christoffer_FM 04-09-2013 17:34:44

Jeg tror du har ret.

0 0
ronni 04-09-2013 12:08:00

Ja jeg er ikke den store tilhænger af apple, men det betyder skam ikke at jeg syntes deres produkter er dårlige. Deres tablet styrer, det skal de fanme ha i forhold til andre, Men deres mobiler har ikke været det vilde. Men de friheder man har ved android, er efterhånden ved at forsvinde ligeså stille. Så om man har android eller ios, er vel lige godt. De kopier jo bare hinanden, hvilket egentlig er fint for forbrugerne. Fatter ikke at de gider og ha alle de patenter og slås om.. Må sige at samsung har førertrøjen på i øjeblikket, men den skifter jo i ny og næ, så lad os nu se hvad de kommer med..

0 0
ronni 03-09-2013 21:10:48

Så meget hype, for så lidt. Lad os nu se hvad den synkende skyde kommer med denne gang..

0 0
Dan Mørk Frandsen 03-09-2013 22:12:05

Uhh elsker sådan nogen kommentarer, er da dejligt at folk kan have så ondt i røven over noget. hver du nu bare glad for din android eller WP så er jeg glad for min Apple fon.

0 0
TF 03-09-2013 23:54:11

Godt skrevet Dan.

0 0
Per Kock 03-09-2013 22:32:22

Hørt!! ;)

0 0
Dan Mørk Frandsen 03-09-2013 20:29:29

Ser så meget frem til at se en kommende iphone, da jeg så sikkert som amen i kirken skal ud og have den når den kommer til salg.

0 0
August 03-09-2013 20:21:14

Jeg håber, at vi ser lidt nyskabelse, evt. jvf., forbedring af iOS med iOS 7.

PS: Har tegnebogen åben. Skal have en 64 GB model.

0 0