Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Apple har fået konkurrenter til at udskyde lanceringer

Apple har fået konkurrenter til at udskyde lanceringer

Flere af Apples konkurrenter har udskudt lanceringen af kommende telefoner, på grund af Apple.

Producenterne af smartphones er nervøse over de imponerende salgstal for iPhone 4S, og venter derfor til andet kvartal i 2012 med at lancere nye telefoner.

Det fortæller taiwanske kilder i leveringskæden til Digitimes. Ifølge dem, skulle HTC, LG, Nokia og Samsung ikke mene det var optimalt at lancere nye modeller nu.

Apples salg af iPhone har været rekord-stort den seneste måned, og det forventes at fortsætte i hele første kvartal af 2012.

Flere producenter vil benytte Mobile World Congress, som finder sted i Barcelona i slutningen af måneden, til at præsentere hvad de kommer med i løbet af de næste måneder. Dette er dog helt almindeligt, at MWC bruges til dette.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Jonas_a 07-02-2012 12:33:55

Ej..det var for sjov..men interessant er det:
http://www.mobil.nu/nyheder/iphone-4s-klarer-sig-darligst-i-kuldetest-galaxy-s-ii-imponerer-derimod-1.500934.html

ville være sjovt at se apple-fanatikere gå rundt med en iphone iført iJacket med indbygget varme! Eller se dem stå og gnide på telefonen for at holde den i live.. ;-)

0 0
Kokomo 06-02-2012 19:05:31

Her troede jeg lige, at jeg ville se en artikel fyldt med sagsøgelser af alt, der kunne minde om et Apple produkt

0 0
ihk 06-02-2012 21:03:21

Apple sagsøger kun dem der åbenlyst stjæler deres design (samsung).

0 0
Kokomo 07-02-2012 10:18:16

http://www.gizmodigit.com/wp-content/uploads/2011/08/Samsung-Galaxy-Tab-10.1-And-Motorola-Xoom.jpg
Synes da Xoom ligner en iPad lige så meget, men de er ikke blevet sagsøgt? Den har jo bløde hjørner (ligesom alle tablets), men det var da et af problemerne ved galaxy tab ?

0 0
MGApcPro 06-02-2012 22:14:31

Jeg tror det er mere uddybende at sige at Apple sagsøger de fleste mobilproducenter...

0 0
Mazzen 07-02-2012 07:54:57

Tak for den kommentar, kunne ikke være mere enig.

Og AppleIphone, ang det påståede tyveri, er der jo ikke enighed omkring dette rundt omkring, så værsgo og lev lidt på tyskland endnu, Samsung tjerner stadig mere en Apple, og det er sådan set i Samsung telefon du render rundt med, da det er dem som sørger for halvdelen af indmaden i IPhone, så speciel er den ikke.

0 0
Kim 06-02-2012 15:07:39

Nokia har da vist ikke fået det memo, de lancerer da på livet løs? Og Lumia 900'eren er jo lavet specifikt (or so thay say) til US markedet, hvor 4S især har vind i sejlene?

0 0
Footiefan 06-02-2012 16:10:03

Åbenbart ikke nej. Men nu har de (Nokia) jo heller ikke haft så meget at sælge af i USA - så bare med at komme afsted. Og så har de måske også fokus lidt mere for sig selv ;-)

0 0
Kim 06-02-2012 17:06:42

For mig gør det bare kilden lidt utroværdig. Jo jo det kan da godt passe med en "udskydelse" af Galaxy III, men det sjove ved den "udskydelse" var jo, at den var baseret på et rygte, og aldrig bekræftet af Samsung selv.

... Jeg tror der er nogen der koger nyheder op af sig selv! ;)

0 0
David 06-02-2012 17:18:03

Nu har Nokia jo aldrig ejet for 5 øres taktisk sans.. Så det at Nokia lancerer Lumia, beviser jo nærmest at historien er sand.

0 0
Kim 06-02-2012 18:01:08

Ja, bare pånær at de nævnes som nogle der udskyder deres lanceringer...

0 0
hellas7 06-02-2012 14:53:16

Hvis det viser sig, at Apple lancerer en iphone 5 til sommer vil perioden april-maj være det ideelle tidspunkt at lancere konkurrenter til iphone.

0 0