Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Apple inviterer pressen til 9. september

Apple inviterer pressen til 9. september

Så blev det officielt, eller så godt som, at Apple viser næste generations iPhone frem 9. september.

Så skulle den være god nok. Apple har som ventet inviteret til en pressebegivenhed den 9. september klokken 10 lokal tid, og da Apple har hjemme i Californien bliver det til klokken 19 dansk tid.

Læs også: Apples kommende event: det største i 30 år [BAGGRUND]

Den simple og lettere kryptiske besked siger, at Apple "ville ønske, vi kunne sige mere".

Læs også:  Apples Samsung-forbud afvist

Vi regner stærkt med, at det er iPhone 6, der bliver vist frem, og noget af det vi regner med at se er blandt andet to forskellige modeller i 4,7" og 5,5" skærme

Der har også på det seneste været rygter om et ur fra Apple, som kunne blive vist frem den 9.september.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Steffen M 29-08-2014 13:59:18

Say no more... Så skal vi igen opleve hysteriske fans storme butikkerne og se dem komme stortudende ud med deres nye gadget holdt højt i vejret... Same procedure as last year...

14 12
Per 30-08-2014 15:49:42

Du er jo blæst

6 10
Peter Frederiksen 01-09-2014 09:30:36

Det syntes jeg nu ikke, når der en vis sandhed i hvad Steffen skriver, at selv Carlsberg gør grin med "Isheep" hype'n...
http://goo.gl/xrtUzN

5 1
Steffen M 30-08-2014 21:20:08

Flot Per. Har du selv fundet på det - eller har du fået hjælp?

7 6
TF 29-08-2014 14:12:16

Og vi skal se folk som dig svine dem til fordi de ikke kan klare andre er glade, Same sad procedure as last year...

5 12
Steffen M 30-08-2014 02:10:15

Jeg kan godt klare at se folk glade. Jeg har det bare lidt svært med voksne mennesker der opfører sig værre end teenage piger til en Justin Bieber koncert. - På grund af en skide telefon...Get a life!!!

13 7
TF 30-08-2014 03:19:34

Så opfør dig lidt voksent og se den anden vej, istedet for selv at skabe dig som en lille teenage pige over deres glæde.

5 11
Steffen M 30-08-2014 11:39:38

Har jeg skabt mig??? Bare endnu en af dine barnlige kommentarer, TF - når du som sædvanlig ikke har nogle argumenter.

10 6
TF 30-08-2014 14:18:30

Der er ikke brug for argumenter mod dit ævl idet det er indlysende at du bare er pigesur over andres glæde og det er sku ynkeligt.

4 9
Thomas Larsen 29-08-2014 19:07:51

Ej at forglemme folk som Tim Cook, Steve Jobs, m.m.

7 3
Peter Frederiksen 01-09-2014 16:40:31

Lol

1 0
TF 29-08-2014 19:45:51

Hvad ævler du nu om ?

2 8