Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Apple iOS 7 - hot eller not?

Apple iOS 7 - hot eller not?

AFSTEMNING: Apple har givet deres mobile platform iOS en stor forvandling i den kommende version, iOS 7. Er det hot eller not?

Apple er et af de firmaer, som kan dele folks meninger – enten elsker man deres produkter eller også hader man dem. Dette er også tilfældet efter præsentationen af iOS 7 i mandags.

iOS 7 deler endda meningerne hos de, som normalt elsker Apples-produkter. I medierne og blandt udviklerne til Apples WWDC, så er det mest ikonerne, der får kritik.

Hvad synes du om det nye iOS 7? Synes du det er hot eller not?

 - iOS 7: Sådan præsenterer Apple iOS 7

Apple frigiver iOS 7 til offentligheden i løbet af efteråret, men udviklerne fik allerede mandag aften (dansk tid) adgang til første beta-version.



Afstemning

Hvad synes du om det nye design på iOS 7?
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Katron 16-06-2013 16:05:40

Jeg har aldrig været apple fan, til trods for at have haft en iphone 4s.

Jeg må dog sige at jeg er vild med det nye look. Jeg hoppede til WP, netop grundet det fede metro look, og ingen tvivl om at iOS7 er stærkt inspireret af det.

Som meget stor Nokia fan, er det en glæde for mig at se, at deres samarbejde med Microsoft, tilsyneladende er blevet så godt, at det smitter af på apple. Det gir mig ro i sjælen at se, at det åbenbart er Nokia og Microsoft der er blevet "way of the future".

0 0
mahony 14-06-2013 21:11:21

Det ny iOS 7 ikon farve ligner Hello Kitty mobil

0 0
Thomas 16-06-2013 11:05:12

Husk at lave jeres lektier til på mandag

0 0
15-06-2013 19:09:07

Så passer det jo fint til alle småtøserne :-)

0 0
TF 15-06-2013 23:36:58

Så må du jo have dig en ;-)

0 0
16-06-2013 08:05:07

Det skal jeg jo så ikke. Men er det ikke dejligt at din kommer til at passe endnu bedre til dig ;-)

0 0
TF 16-06-2013 13:56:26

Var det det bedste du kunne finde på, du falder af på den N :-)

0 0
TF 14-06-2013 14:44:37

Det er da lækkert der sker nået med ios og det er jo også det folk har efterspurgt, hvor tingene kommer fra er jeg ligeglad med for alle stjæler fra alle alligevel.

Dog er jeg glad for at de netop har set til WP retning efter det meste idet jeg personligt syntes at WP pt er det lækreste OS på markedet.

0 0
Footiefan 14-06-2013 11:12:05

Smider også lige den her i denne tråd

http://www.youtube.com/watch?v=QrM25jqhXdA&feature=youtu.be&a

0 0
TF 14-06-2013 13:54:47

Igen rigtig god video og kan klart anbefales at se.

0 0
Jensen4 14-06-2013 11:02:39

Glæder mig vildt til det kommer til efteråret, når alle testerne har gjordt deres arbejde...fedt med det flade design og look...

0 0
Lars T. 14-06-2013 10:16:30

Ny design kan være meget spændende, men frem for alt årsag til diskussioner. De nye funktioner, med nyt control center, så hurtig adgang til wi-fi mv., endeligt bliver lige så let som på Android, er imø meget vigtigere. Jeg synes derfor det er lidt indskrænket kun at spørge om hvad man synes om designet! :)

0 0
Phillyboy 14-06-2013 10:13:08

Intet mindre end en skandale at verdens rigeste firma kan udgive noget der i den grad minder alt for meget om WP og Android...

0 0
Michael A 14-06-2013 10:23:22

Enig!
Men det er samtidig et godt udtryk for, hvem det er der har taget styringen. Tillykke til Android og Windows Phone 7!!!!

0 0
Allan 14-06-2013 10:40:42

Enig. Det er et nederlag til Apple af dimensioner, og de fortjener simpelthen ikke succes med så meget tyveri på en gang.

Håber sku Google og Microsoft giver dem en røvfuld.
Apple er nu i Google og Microsofts magt.

0 0
TF 14-06-2013 14:10:23

Er det kun apple der har lånt fra de andre nogensinde eller tør du godt indrømme at ALLE låner fra alle ?

På hvilken måde er apple i m$ og googles "magt" ?

0 0
Sonny 15-06-2013 07:48:51

Hold nu op med det forsvar når det er Apple. De har jo sagsøgt utallige for alt hvad de kunne komme til, uden selv at være innovative. Men mange af deres købere er af den opfattelse, at Apple har opfundet alt der er i en smartphone! Så lad nu få den konklusion at Apple åbenbart ser sig nødsaget til at blive "inspireret" af andre, da de muligvis er gået i stå ift kreativiteten..

Og ja, alle har lånt og blevet inspireret andre steder, men kun et firma har haft arrogance nok til at lade som at de var først med det hele. :) Go weekend.

0 0
TF 15-06-2013 12:34:41

De har sagsøgt samsung for at stjæle netop de ting hvor de rentfaktisk var innovative (deres designs), så det er vel fair nok.

Det er sjovt når man læser disse tråde får man en klar holdning om at android folket tror at alt er opfundet af android/google/samsung, så de har det åbentbart på samme måde som apple folket :-)

0 0
16-06-2013 16:57:23

Der er ingen steder nogen der påstår at android /Google har opfundet noget. Det er kun inde i din lille verden. Eller lyver du Thomas ;-) lol, kan ikke lade være. Lyver...... :-)

0 0
TF 16-06-2013 19:31:37

At sige nået kommer fra android er jo det samme som at sige det er opfundet af samme, så kom igen lille ven.

0 0
Thomas Larsen 17-06-2013 12:44:51

Lad os prøve at gentage det i en optik du måske kan forstå.

Det er veldokumenteret i Apple vs. Samsung sagen at Samsung tog og direkte sammenlignede med iPhone da de selv designede deres version af Android.

Altså har Samsung "kopieret/stjålet/lade sig inspirere fra" Apple.

Det viser sig derimod så at en del af de ting som Apple mener de har opfundet, faktisk ikke er opfundet af Apple. (Prior art, annullerede patenter osv.)

Samsung har altså derfor STADIGVÆK taget det fra Apple, uanset om Apple så har taget det fra nogle andre.

Så nej, det er ikke det samme :)

0 0
16-06-2013 19:46:23

Nej det er det ikke. Det er noget du syntes, men det er ikke det samme.

0 0
TF 18-06-2013 02:36:41

Det er så nået du syntes og ikke faktum.

0 0
18-06-2013 08:45:22

Har jeg påstået at det var et faktum ? Nu lyver du igen thomas!.....

0 0
TF 18-06-2013 12:08:37

Jeg tror vi stopper børnehaven her.

0 0
18-06-2013 13:01:00

lol det er ikke sjovt at få sit eget pis i hovedet, hva ?

0 0
Thomas Larsen 18-06-2013 12:14:50

Det ser jeg da frem til hvis det skulle være tilfældet :)

0 0
Thomas Larsen 15-06-2013 18:25:40

Nu er 2 af de patenter som Apple brugte i sagen du nævner så også blev foreløbigt annulleret af patentkontoret.

Med hensyn til innovative designs, så husk lige på at Samsung havde telefoner med lignende designs før iPhone kom ud :)

Desværre var Samsung for langsomt ude med at hive det med i sagen, så det blev aldrig taget i betragtning, men det skal nok komme på et tidspunkt :)

0 0
Carsten 14-06-2013 10:12:50

Jeg har haft beta 1 på et døgns tid, men er gået tilbage til iOS 6 pga. dårlig batteritid. Man skal lige vænne sig til det nye design, men synes helt klart det er et stort skridt i den rigtige retning. Man kan godt se at de er inspireret af WP8 bl.a., men det synes jeg nu er helt ok, kan også godt lide WP8 designet, og at man lader sig inspirere er helt fint med mig. Det er vist også på tide at apple "låner lidt tilbage" udefra. :-D Så jeg er en af de glade som venter på beta 2 eller 3 når iOS 7 er blevet stabil nok. :)

0 0
Daniel Jørgensen 14-06-2013 13:33:54

Låner lidt tilbage? Du får det til at lyde som om de andre har lånt noget af Apple..

0 0
hellas7 14-06-2013 13:43:18

nu var apple de første til at lave et rigtigt smartphone-system, så i denne optik har android sikkert genbrugt alt det der med hjemmeskærm, låseskærm osv. (hvilket kun er godt)

0 0
Søren 15-06-2013 16:46:11

hahaha.... HVAD!?
IBM, HP, Nokia, Ericsson og Blackberry var altså på banen længe før lille apple ;)

0 0
Christoffer_FM 15-06-2013 18:31:08

Jeg tror han mener et godt fungerende system, som almindelige folk kunne finde ud af at bruge.

0 0
Rune M. 14-06-2013 10:09:43

Det da rigtig flot! har været stor fan af designet siden Windows Phone 7 dukkede op første gang ;-)

0 0
Villiam 14-06-2013 09:19:21

NOT!

0 0