Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Apple iPad 5 keynote - livechat, netop nu

Apple iPad 5 keynote - livechat, netop nu

LIVECHAT: Følg med når Apple tirsdag aften afholder pressemøde og præsenterer nye produkter.

EVENTEN ER SLUT

Apple forventes tirsdag aften, 22. oktober 2013, at præsentere de seneste innovationer inden for iPads.

Du kan følge vores livechat i nedenstående boks hvor vi vil bringe de seneste nyheder, og vende vores meninger med dig.

Bemærk: Der er tale om chat, ikke livestream.

På gensyn tirsdag klokken 19.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Claus Jul Larsen 22-10-2013 21:15:52

Denne artikel er fra 2012 - så er der sket en forbedring? Fabrikkerne i Asien (incl. samsung, HTC m.m.) er rådne og skider på rettighederne.

JA, min mobil er en Samsung - så hvad er problemet?

0 0
22-10-2013 23:22:07

Claus, du kan bruge denne ;-) http://m.ft.com/cms/s/0/e4a0f624-165a-11e3-856f-00144feabdc0.html

0 0
TF 22-10-2013 23:47:26

N prøv at hoppe på google og skriv et samsung eller apple osv efterfulgt af child labor og du vil blive overrasket og ikke positivt :-(

Men bliv i bare ved med at hakke på apple pga jeres eget personlige had til apple og ignorer den store sandhed, at der er et stort problem der er meget større end et firma.

0 0
TF 22-10-2013 23:36:02

Man skal være registreret bruger for at se dit link :-(

Vedrører det børnearbejde ?

0 0
TF 22-10-2013 21:37:36

Rart du ved du ikke er en sk.. Bedere end andre "fanboys"

Måske du skulle være efter alle mobilbrugere istedet for kun en gruppe mobilbrugere så ;-)

Vis du ikke er tilfreds med en artikkel fra 2012 kunne du så ikke linke til en nyere der påviser der stadig skulle være et problem ?

0 0
Claus Jul Larsen 22-10-2013 20:13:12

... de vil bare ha' i'erne ... punktum. Længere er det ikke...

0 0
TF 22-10-2013 20:48:07

http://www.mobilsiden.dk/?aId=24042 så vidt jeg kan se er det med børnearbejde ikke noget problem mere men claus hvad mobil har du og har du checket at den er blevet lavet under ordenlige forhold ?

0 0
Footiefan 22-10-2013 20:39:57

Flot Claus Jul, hvor er du dog sej!! Må du godt være oppe så sent??

0 0
Thomas Andersen 22-10-2013 19:36:45

Sætter baren for gratis opgradering

0 0
ihk 22-10-2013 18:45:04

håber de præsenterer ny OS til Mac i dag med ny grænseflade

0 0
René 22-10-2013 07:05:28

Kan vi ikke holde os til sagen? Drop nu det der hate på divs mærker. Alle har noget dårligt på sig.
Jeg er spændt på, at se hvad de viser :)
Håber de viser det live som de nu har gjort nogle gange.

0 0
... 22-10-2013 15:26:57

Enig :)

0 0
Sten 21-10-2013 23:49:29

Apple jeg-bestemmer-over-dig-skrammel-junk.... og hvad så?

Apple er et firma, der benytter sig af børnearbejdere i Asien og voksne på horrible slavelønninger under usle, uetiske og umenneskelige arbejdsforhold. Derfor...

Boykot Apple!

0 0
jn 22-10-2013 11:08:25

"Apple er et firma, der benytter sig af børnearbejdere i Asien og voksne på horrible slavelønninger under usle, uetiske og umenneskelige arbejdsforhold. Derfor...
Boykot Apple!"

Er det derfor du hater apple, eller er det i virkeligheden fordi du er fanboy på en anden platform og bruger det som skyts mod din yndlingsfjende, apple ?

0 0
TF 22-10-2013 00:58:02

Så køre vi der ud af igen :-)

Bare for sjov hvem ville du anbefale man så køber fra ?

0 0
Mads R 22-10-2013 09:29:34

Min anbefaling vil være at købe fra alle andre end Appel.
Jeg vil give dig ret i at alle andre producenter også får deres mobiler fremstillet under samme arbejdsvilkår.
Der jeg ser en stor forskel er hvem det kommer til gode at mobilen bliver produceret billigt.
Selv om f.eks Iphone 5 er billigere, at producere ,end Galaxy s4 koster den mere når den bliver solgt til slutbrugeren.
http://www.mobilsiden.dk/nyheder/galaxy-s4-dyrere-end-iphone-5-i-produktion,lid.27232/

0 0
22-10-2013 01:31:09

Jeg blander mig her, jeg siger ikke sten har ret.
Men Nokia har siden midt i 90erne fået miljøpriser hvert år for deres produktion. Så hvis det er det der betyder noget som køb Nokia

0 0
TF 22-10-2013 03:05:59

Nu er det jo arbejdsforhold sten snakker om og ikke miljø og deres arbejdsforhold lader ikke til at være bedere end de andres http://www.hs.fi/english/article/Workers+protest+at+Nokia+subcontractor’s+factory+in+China+/1135229738612

0 0
22-10-2013 08:27:26

Men altså på den mest miljø rigtige måde. :-)
nej spøg til side, det er jo desværre mentalitet derned at man kun tænker profit og der er apple mesterne ingen tvivl om det..
håber der kommer nogle nye produkter i syntes om, jeg hopper tilbage til Nokia world og det jeg kan lide.

0 0
René 21-10-2013 16:48:44

Mon ikke Apple viser det live via deres Apple TV? :)

0 0
ChrisJJ 22-10-2013 15:15:16

De sender det live på AppleTV. Ligger klar på homescreen :)

0 0