Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Apple iPhone 5c fås nu i en billigere 8GB version

Apple iPhone 5c fås nu i en billigere 8GB version

Apples farverige iPhone 5c sælges nu i udvalgte europæiske markeder til en nedsat pris

Det rygtedes i går, og det er i dag officielt, iPhone 5c kommer i en prisreduceret 8 GB udgave, i blandt andre England, Frankrig og Tyskland. Med den reducerede lagerplads kommer også et lavere prisleje, hvor den nye iPhone er set 50€ (375,- kroner) billigere end den nuværende 16GB udgave.

Selvom de 8GB ikke vil levne meget plads til spil og film, udmærker iPhone 5c sig ved at være den mest nøjsomme med lagerpladsen. En iPhone 5c med 8GB kan forventes at have omtrent 5,5 GB tilgængeligt til programmer og medier.

Det er endnu uvist, hvorvidt den billigere iPhone vil ramme de danske telehylder, men i så fald vil prisskiltet vise omtrent 400,- kroner mindre end de 4.599,- kroner en 16GB iPhone 5c koster i dag hos Apple.dk.

Find den bedste pris på Apple iPhone 5c her.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

JB 18-03-2014 16:39:36

16gb udgaven er faldet til 3.900 kr. på nettet - så at sætte en 8 gb udgave til salg for 4.000 kr. i DK, ville være helt væk.

1 0
Steffen M 19-03-2014 12:18:51

De 4000 er jo bare en vejledende pris. Der vil altid være nogen som sælger til lavere priser.

1 0
Nicklas Damsgaard 18-03-2014 14:07:33

4000kr for en plastik telefon med 8gb? Hold nu op. Fjolser er der nok af i verden

5 4
Steffen M 19-03-2014 22:41:19

Man hører tit iPhone ejere tale nedladende om "plastic-telefoner".
Det sjove er, at de fleste som køber en iPhone alligevel pakker den ind i grimme plastic covers. Så for dem betyder det vel ikke så meget om kabinettet er i metal eller ikke ;-)

0 1
20-03-2014 08:13:57

Lige netop :D Der tales konstant om design, lækkerheds-følelse, kvalitets-følelse osv, og så pakker man det hele ind i billig plastik :D Meeen så er det jo godt at de ved de har noget lækkert derinde under al plastikken :D

0 1
TF 20-03-2014 00:27:32

Jeg har pakket min ind i et lækkert læder cover, for mig er plastik telefoner ikke lækkert med mindre de er bygget i en ok kvalitet som nokia'erne foreksempel og de må aldrig have plastik malet med metal farve det ligner fætter BR design så :-(

Så vidt jeg kan se på gaden og rundtomkring er alle andre end apple folkene lige så gode til at bruge cover efterhånden ;-)

0 0
18-03-2014 20:49:05

Den er lavet af polycarbonat, som er et super stærk og holdbart materiale.
Og langt mere solidt en (alm) plastik
Og i øvrigt ikke helt billigt at bruge
Desuden er signalet på Iphone 5C meget bedre en på Iphone 5 / 5S.
Designet kan vi altid diskuterer.
Men har aldrig fattet at det skal koste så meget at opgrader fra 16 til 32 osv.
Det koster jo ikke Apple mange penge ekstra at putte dobbelt hukommelse i.

5 1
20-03-2014 08:11:18

Nej man kan jo se at google kan gøre det for 400,- på en nexus 5 :D

0 0
TF 22-03-2014 23:16:41

Og det er også klar overpris.

0 0
22-03-2014 23:40:50

400 for 16 GB hukommelse? Du taler som du har forstand.

0 0
TF 24-03-2014 00:52:06

Ja og heldigvis har jeg mere forstand end dig :-)

0 0
25-03-2014 09:13:44

Det skal jeg ikke kunne udtale mig om, men til tider tvivler jeg dog.... Og du må da gerne vise mig en masse andre producenter der kan leverer en upgrade fra 16GB version til 32GB, for 400,-, da det jo åbenbart i din verden er en klar overpris.....

0 0