Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Apple iWatch bliver et hit

Apple iWatch bliver et hit

Udmeldingen kommer fra investeringsfirmaet UBS, der forventer at uret vil blive solgt i over 21 millioner eksemplarer

Selvom det ikke er bekræftet endnu, regner de fleste med, at Apple vil sende et smartwatch på gaden inden for en overskuelig fremtid, og det er ifølge investeringsfirmaet UBS en god idé. UBS regner med, at uret vil sælge på linje med Apples iPad, der blev en stor succes.

UBS regner med, at Apple vil sælge over 21 millioner enheder i regnskabsåret 2015 og hele 36 millioner i året efter.

Læs også: Nike bag iWatch sammen med Apple? 

Prisen på uret er anslået til at blive på omkring 300 amerikanske dollars, hvilket er godt 1650 danske kroner før skatter og afgifter.

Holder disse forventninger stik, vil Apple kunne lægge omkring 6,5 milliarder dollars oveni deres indtjening for 2015.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Jacob 12-06-2014 14:28:34

Folk har vist nogle seriøse issues siden de reagerer sådan.

4 0
TF 12-06-2014 17:37:35

Jeps.

0 0
Kim Jensen 12-06-2014 11:20:06

Hvorfor bliver der brugt så megen tid og plads på MÅSKE-KOMMENDE-APPLE-DEVICES, når der er tonsvis af anden information til mobilbrugerne... eks. er Google I/O på vej med nyheder indenfor SILVER/NEXUS, Satellit-firma, Google Glass, ChromeBook, førerløse biler, Google Car, Android i nye fladskærme eks. Philips og meget mere...

2 2
TF 12-06-2014 13:46:13

Så de skal ikke bruge deres tid på MÅSKE-KOMMENDE-APPLE-DEVICES, men istedet bruge deres tid på MÅSKE-KOMMENDE-GOOGLE/ANDROID-DEVICES :-)

4 1
carsten guldhammer 11-06-2014 20:48:00

det må jo bare være frygteligt for mobilsiden.dk (som snarre burde hedde appel / mac siden.dk) at appel har hånden så langt oppe i røven af dem at de er tvunget til at komme med skyhøje anmeldelser længe før der overhovedet er set et produkt fra appel

er man i tvivl om dette så behøver man bare at kaste et blik på deres daglige mail, hvor der nørmest altid er tips til mac / appel brugere og mindre til andre plat forme

troede ellers at en side som mobilsiden der bryster sig af at være upartisk ville give alle produkter lige objektive og upartiske kritik / anmeldeser, men man ser gang på gang at appel får skyhøje topkaraktere hvilket langt fra er tilfældet med konkurenterne

4 11
TF 11-06-2014 22:05:54

Har du overhovedet læst artiklen ? Hvor kommer mobilsiden med "skyhøje topkaratere" af apple's produkter ?

6 6
Jacob 11-06-2014 20:51:42

Nu er det ikke fordi jeg er apple mand. Har aldrig ejet noget fra apple nogensinde. Syntes bare det var et pænt ur på billedet....

4 0
TF 12-06-2014 00:21:15

Tag dig ikke af dem, nogen ser bare rødt når de ser ordet apple, sådan er det med religiøse/fanatiske mennesker.

3 7
Jacob 12-06-2014 14:18:28

:D

0 0
carsten guldhammer 11-06-2014 21:03:13

men nu viste det sig jo bare at det IKKE er et ur fra apple men noget mobil sideden dk bilder folk ind at det er UDEN at de har konkrete beviser på det

det er det man del kalder at LYVE LODRET - dels er det utroværdigt af h****** til

1 9
Jacob 11-06-2014 22:28:38

Men det vidste jeg så ikke lige....

4 1
Jacob 11-06-2014 20:58:35

Syntes faktisk det er helt absurd at en ipad med 128 gb næsten koster det samme som 2 med 16 gb. Men det er en helt anden sag.... :)

1 1
carsten guldhammer 11-06-2014 12:01:34

desuden er det extremt useriøst af jer at bruge et billede af et ur som ikke engang er bekræftet kommer fra appel og dermed bilde folk noget ind der ikke passer hvis det altså er tilfældet, men det kan jeg læse ud af de andre kommentare at det er

8 16
11-06-2014 14:28:20

* Apple

15 2
carsten guldhammer 11-06-2014 11:57:47

appel iwatch bliver et hit

-siger mac fan boysne fra mobilsiden

og så siger i at i ikke er i lommen på appel ?

8 21
Thomas Ulvedal 11-06-2014 14:37:37

Hej Carsten,

Hvis du læser artiklen, så er det ikke vores mening der står, men et citat fra investeringsfirmaet UBS, der mener, at Apple's formodede kommende smartwatch bliver et hit. Det tror jeg nu også at det gør, når man ser på de markedsandele og trofaste købere som Apple generelt har.

Mvh
Thomas Ulvedal
Mobilsiden.dk

19 2
11-06-2014 14:32:40

Har du overhovedet læst artiklen ?

"Apple iWatch bliver et hit, udmeldingen kommer fra investeringsfirmaet UBS"

"Selvom det ikke er bekræftet endnu, regner de fleste med, at Apple vil sende et smartwatch på gaden inden for en overskuelig fremtid, og det er ifølge investeringsfirmaet UBS en god idé"

Og så hedder de Apple :-)

17 3
Jacob 11-06-2014 10:17:01

Det er da det første ur af den type jeg vil overveje at købe. Ligner et alm ur jo. Ku samsung og LG måske lære noget af.

3 2
Steffen M 11-06-2014 15:44:48

Tjah - der er jo nogle fok som vil købe alt, bare der er et æble på ;-)

1 5
TF 11-06-2014 19:08:30

Ja og efter som de som regl er glade og tilfredse kunder så er det nok ikke så dumt enda :-)

1 8
TF 11-06-2014 13:05:22

Han har da ret i at samsung og lg kunne lære noget for af dette og han siger jo intet om at apple skulle have fundet på noget, prøv at læse ordenligt før du går amok .

0 13
11-06-2014 14:38:39

Jeg citere: "Det er da det første ur af den type jeg vil overveje at købe. Ligner et alm ur jo." Skal dette ikke læses, som at det er første gang man ser et design af denne art ? Og hvis DU kunne læse, så ville du se at jeg overhovedet ikke påtaler udtalelsen ang. samsung og LG!

10 8
TF 11-06-2014 17:53:38

Nej men folk som dig vil gerne læse det sådan så i kan skabe jer lidt over apple.

1 15
Allan 12-06-2014 20:29:55

Præis. Apple er noget lort. Det er videnskabeligt bevist. Som kom videre i dit liv.

0 1
11-06-2014 19:13:01

Så fortæl venligst hvordan du forstår det? Og jeg skaber mig da ikke over Apple, men linker til en masse smart watches der har samme formfactor som ovenstående idé.

8 4
TF 11-06-2014 19:48:33

Jeg læser indlæg og bruger ikke fantasi til at fortolke det efterfølgene, med hensyn til at skabe sig over apple så laver du jo næsten ikke andet, kom nu videre.

0 16
11-06-2014 19:56:05

Du kan ikke engang komme med et bud på noget som helst. Og jeg er jo åbenbart ikke den eneste der læser indlægget sådan. Men som sædvanlig har du din dobbeltmoralske selektive læsning af indlæg, så skal jeg ikke være den der siger tak for denne gang. Der kommer jo alligevel ikke andet end en masse tom udenomssnak fra dig.

9 3
TF 11-06-2014 20:51:17

Det er træls når folk går efter manden og ikke bolden ikke ;-) husk det til en anden gang.

0 12
Peter Frederiksen 12-06-2014 11:02:31

Og det er specielt træls at du ikke kan forstå hvad folk skriver....

Jeg syntes det sjovt at du tuder over at folk ikke går efter bolden, når du selv starter med at gå efter manden..

"Thomas F 11-06-2014 17:53:38
Nej men folk som DIG vil gerne læse det sådan så i kan skabe jer lidt over apple."

Specielt da både N (og os andre) havde fanget Jacobs første indlæg og hvor Jacob senere skriver..

"Jacob 11-06-2014 20:33:44
Det må være min fejl så. Jeg troede bare kun at samsung og lg havde lavet firkandet ure som i bund og grund ligner de gamle casio digital ure man købte i boghandleren for 50 kr. Det er første gang jeg ser et smartwatch som ligner et almindeligt ur."

http://goo.gl/xHomwG

10 1
Thomas Larsen 12-06-2014 14:45:09

Man kan kun hilse forsøget velkomment, men at forene Thomas F med virkeligheden er en øvelse i meningsløshed.

5 0
TF 12-06-2014 17:43:44

Og det skulle komme fra dig :-)

Måske du skulle holde dig til at forsvare dine egne påstande i stedet for at angribe andre uden grund http://www.mobilsiden.dk/nyheder/ondsindet-app-tager-dine-data-som-gidsel,lid.31836/#comment_box her feks.

0 2
Thomas Larsen 12-06-2014 17:49:32

Forsvare hvad? Den fornødne information er tilgængelig i min originale post, at hverken du eller Niels' opmærksomhed rækker til at læse 8 linier er ærgeligt, men måske samme årsag til at du har et virkelighedsproblem.

Men det var nok opmærksomhed for dig i dag :)

2 0
TF 12-06-2014 18:36:47

Du har aldrig kunnet holde kæft vis du mener du har ret (hvilket du jo altid mener) så din tavshed i tråden siger det hele :-)

0 2
Thomas Larsen 12-06-2014 19:22:03

Der var en gang det var nogenlunde sjovt at bruge et par dage på at zoome ind på sandheden for de mindre bemidlede, den tid er desværre passeret, men at du skulle indse dette forventer jeg dog ikke, på trods af at du ikke kan finde lignende ligegyldige forsøg på at behage dit infantile behov for opmærksomhed det sidste lange stykke tid.

Som ordsproget siger; "Man kan tvinge hesten til truget, men man kan ikke tvinge den til at drikke".

Det samme gør sig gældende her med visse mennesker og deres omgang med realiteten, du skal være velkommen til selv at hente rapporten, det ændrer ikke din holdning fordi din mission er at ødelægge enhver debat som del af et eller andet ligegyldigt mindreværdskompleks du har, derfor spilder jeg ikke mere tid på at fremvise beviserne end nødvendigt er, at gentage sig selv er ikke debat.

Samme kategorisering skal dog ikke tilfalde Niels, det er nok nærmere dovenskab end noget andet. Det er trods alt en del nemmere at trykke ctrl+f end det er at undersøge et emne i dybden inden man komme med påstande man ikke kan bakke op.

In b4 logical fallacy.

4 0
TF 12-06-2014 13:52:25

Som min besked indikere så gik jeg kun efter manden for at han selv kunne se hvor træls og ligegyldigt det var, du kunne også tage ved lære af det for du er jo ikke bedere end ham.

0 4
TF 11-06-2014 20:47:29

Du vil så gerne skabe dig over apple at du læser/fortolker alle indlæg så du kan komme af med en sviner, få et liv og kom videre N.

1 12
Allan 12-06-2014 20:32:26

Ja farvel Thomas F(jols)
Der er ingen der gider at høre på dit og dit evige Apple crap.

2 1
TF 12-06-2014 20:50:12

Hej min lille hater, nej når man er en apple hater der gang på gang bliver tilgrin når du kommer med dumsmarte kommentare om apple og jeg udstiller dine fejl så er det da klart du gerne vil af med mig :-) det sker bare ikke ;-)

0 2
Daniel Jørgensen 12-06-2014 19:52:35

Thomas F du er godt nok en verdens mand.. Et godt grin at se din dobbeltmorale :-)

1 0
TF 13-06-2014 00:10:16

Men som du kan se har N intet lært af denne tråd: http://www.mobilsiden.dk/nyheder/udvikler-viser-split-screen-multitasking-pa-ipad-med-ios-8,lid.31880/#comment_box

0 0
TF 12-06-2014 20:45:56

Du er ikke så begavet kan jeg forstå for så havde du nok forstået at jeg viste bare hvor træls hans egen måde at være på er, det kan vel ikke blive til dobbelt moral.

0 0
Mads R 11-06-2014 14:37:54

Har du overvejet selv at læse at kommentarene inden du går amok.
1. N siger ikke noget om at samsung og LG ikke kunne lære noget. Han linker bare til andre smartwatch der også er runde, og siger at apple ikke var de første.
2. Jacob skriver at det er det første ur af denne type han vil overveje at købe. Den sætning er lidt mangelfuld, så man må selv prøve at gætte hvad han mener.
Jeg tror at når han skriver den type mener han smartwatch og ikke rundt. Når han så ydermere skriver at det er det første han har overvejet at købe synes jeg det ser ud til han ikke er klar over der findes andre smartwatch der ligner almindelige ure. Hvad tror du, Thomas F, han mener med det han skriver?

4 4
TF 11-06-2014 17:51:26

Ja med lidt fantasi kan man jo få der til at stå hvad som helst ;-)

0 9
Peter Lyck 11-06-2014 11:02:13

Du har ret i din kritik af Samsung og LG, men så vidt jeg har hørt fra andre her på siden så Motorolas smartwatch til at ligne noget af ovenstående.

Så mangler vi bare at de kan holde strøm

3 1
11-06-2014 10:43:45

Jacob, billedet er ikke fra Apple - ingen aner om deres iWatch kommer til at se sådan ud. Desuden findes der også flere andre smartwatches som ligner almindelige ure.

5 5
Jacob 11-06-2014 20:33:44

Det må være min fejl så. Jeg troede bare kun at samsung og lg havde lavet firkandet ure som i bund og grund ligner de gamle casio digital ure man købte i boghandleren for 50 kr. Det er første gang jeg ser et smartwatch som ligner et almindeligt ur.

0 0