Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Apples iOS 4-opdatering er ikke uden fejl

Apples iOS 4-opdatering er ikke uden fejl

Det er mindre end 24 timer siden det nye iPhone-styresystem blev frigivet, og det vælter ind med fejlrapporter.

Apples iOS 4-opdatering er den mest gennemgribende opdatering af Apples mobile operativsystem, siden lanceringen i 2007.

Derfor er der, ikke overraskende, visse startproblemer. Ifølge Cult of Mac flere end der plejer, når det gælder Apple.

Herunder en liste med problemer, opgraderede brugere er stødt på:

* iOS 4-opdateringen installeres aldrig, men genstarter blot mobiltelefonen uendeligt.

* Opdateringen sletter alle kontakter på telefonen.

* Fotos som synkroniseres til iPhone via iPhoto bliver utydelige.

* MMS- og Push-understøttelsen ødelægges.

* Automatisk lås slår til efter 1 minut, og det er ikke muligt at ændre.

Måske går der ikke længe inden vi ser en iOS 4.1-opdatering ...


Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Christoffer 29-06-2010 12:38:09

efter den opdatering har der ikke sket nogle af de ting der er blevet nævnt med at billeder bliver utydelige og kontakter forsvindere tilgengæld kan min IPhone 3G gå fuldstændig i stå i 40 sekunder ca og så kører den igen ellers intet.

0 0
henrik 24-06-2010 22:42:45

Jeg har konstateret at når jeg vil lade mit orginale iphone headset op, så kommer der ikke længere billedet på skærmen der viser hvormet den er ladet op. det er bare en ommer Apple i kan da ikke bare glemme jeres orginale tilbehør

0 0
Rasmus 23-06-2010 12:21:18

Jeg har også opdatert til OS4 jeg har ikke haft nogle af de problemer heldigvis, mit problem med OS4 er at jeg ikke kan får zoomdele til at funger, der er ikke nogle kanp eller andet der indiker at der kan zoomes i 3GS versionen.

0 0
Jacob Pedersen 23-06-2010 20:13:56

Har i overvejet at prøve og "knibe" (eller hvad det nu hedder) ud med to fingre, som f.eks. man vist nok gør i browseren.

(Havde en Ipod Touch 2G for meget lang tid siden XD)

0 0
Aijes 23-06-2010 22:00:37

Det er afprøvet. ;) var faktisk det første jeg prøvede. Men ellers ved jeg ikke helt. Måske prøve at gendanne den.

0 0
Jacob Pedersen 23-06-2010 23:29:12

Men jeg tror næppe en gendannelse ville være løsningen, da det lader til ikke kun at være en person som døjer med problemet.

0 0
Aijes 24-06-2010 21:27:24

Så virker det fanme.
Du skal bare fokusere en gang så kommer det der zoom frem. ;)

0 0
Jacob Pedersen 23-06-2010 23:22:08

eller volume knapperne, de ville da være perfekt til det.

0 0
Jacob Pedersen 23-06-2010 23:20:11

Hvad med dobbelt klik?

0 0
Aijes 23-06-2010 17:44:23

Jeg har samme problem, jeg har dog heller ikke undersøgt om det er noget der kan laves.
Ellers fungerer altibg perfekt!

Elsker sku min iPhone. :b

0 0
Jesper Vejle Kristensen 23-06-2010 09:58:12

I følge steve jobs, så er der jo aldrig noget i vejen med Apples produkter sammenlignet med alle de andre.

0 0
Joey 22-06-2010 17:35:27

Nu køber jeg en 3gs her imorgen pga af ios4 men hvis der er så mange fejl er det da øv.
Er der mulighed for at gå tilbage til os3.0 såfremt ios4 ikke virker ordenligt?

0 0
Jacob Pedersen 22-06-2010 20:59:23

I dit tilfælde da det er en ny telefon du køber, er svaret desværre nej, medmindre du vil tage forsøget med JailBreak.

0 0