Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Apples iPhone 6 bagside er lækket

Apples iPhone 6 bagside er lækket

Flere indikationer tyder på en iPhone 6 med 4,7” skærm. Se bagsiden af iPhone 6 her.

Forsiden af iPhone
Forsiden af iPhone "6" er lavere, men bredere. Her er en halvgennemsigtig iPhone 5S lagt ovenpå for at illustrere det nye format.

Kort efter nytår skrev vi at iPhone 6 måske ville komme i 4,7” udgave. Nu rapporterer GSMArena nyt om hvad der angiveligt skulle være rammen til den kommende iPhone 6, eller måske ”Air”.

Den kinesiske tipster CTech, som stod bag korrekte specs på, samt en tidlig video af iPhone 5c, har lækket billeder af hvad der formodes at være bagcoveret til iPhone 6.

Bagcover røber at Apple holder fast i unibody aluminiums konstruktionen, men størrelsen synes at være en klasse over den nuværende iPhone 5s. Hvorvidt den skal huse en 4,7 tomme skærm som tidligere rygtet er uvist.

Ifølge kilden skulle den nye iPhone 6 være markant tyndere - omkring 6mm tyk. Så hvis den næste iPhone skal følge iPad Airs navngivning, ja så giver iPhone Air måske mere mening end iPhone 6.

Det bredere format skiller sig dog markant ud fra 5-serien, hvor en iPhone 5s er væsentlig smallere. Det vil medføre at enten skal Apple gå bort fra 16:9-skærme eller skære gevaldigt fra toppen og bunden af deres kommende iPhone.

Lad os se hvad der sker, der er lang tid til efteråret/sensommeren hvor Apple typisk lancerer ny iPhones.

Siden af iPhone
Siden af iPhone "6" er angiveligt kun 6mm tyk.
Bagsiden af iPhone
Bagsiden af iPhone "6".
Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Keld Daugaard 17-01-2014 21:35:16

Det der er sq da skallen til den nye Galaxy S5... :-)

0 0
jec 15-01-2014 15:48:15

Der er vel 9 måneder til lancering af en ny iphone, så mon ikke bare de brainstormer med kiniserne

0 0
Kim Jensen 12-01-2014 17:17:49

Wow.. Når Iphone6 kommer til efteråret, er det næsten 3 år siden at Samsung m.fl. lancerede 4.7" smartphones. Apple har tabt al føring indenfor teknologiudvikling, så en Iphone er nu en meget dyr teknologisk outdated smartphone. Underligt at den fortsat sælger, men mennesker holder ofte fat i det, som de tidligere har valgt...

3 8
TF 12-01-2014 18:49:31

Har du nogen sinde tænkt tanken at måske er det ikke alle der har brug for en stor skærm ? Måske er der ligefrem nogen der ikke vil have det ;-)

4 1
Kim Jensen 15-01-2014 16:52:56

De findes selvfølgelig. Der er dog en tendens til at når man ikke har muligheden (iphone), så ønsker man det heller ikke, men så snart muligheden findes, så storsælger den nye større Iphone. Det er set før. Jeg har lidt svært ved at se årsagen til ønsket om en mindre skærm, men det kunne være størrelsen af lommerne, eller ?? Min Iphone 3G var 3.5", så vidt jeg husker, og det var da ikke optimalt, da stort set al brug af en smartphone er visuelt. Der er sikkert også en grund til at Apple hopper med på vognen.. kunne det være efterspørgsel eller kundeforespørgsler ? Får nok en masse dislikes igen.. men sådan er det jo.. men stemningen er anderledes end for bare 1/2 år siden, og selv John G. og Nikolaj Sonne har valgt Nexus5 og HTC One som super smartphones, og Nexus 7 som en super tablet..

0 0
Kim Jensen 15-01-2014 16:54:47

og se lige den her... (for at være helt sikker på en masse dislikes) http://www.appsandroid.dk/joomla/nyheder/diverse-android-nyheder/1838-15-fede-ting-ipone-5s-og-5c-ikke-kan-som-android-kan.html

0 0
enoC 15-01-2014 17:15:50

Come on Kim! Du burde da vide at halvdelen af de punkter ikke passer. Og at resten er pointless. Eks.: FM-Radio? Alt bliver jo streamet nu om dage. Det er korrekt at iPhones ikke har indbygget FM-modtager, men jeg kan stadigvæk sidde og høre de samme stationer på min iPhone, som du kan på din Android og måske endda i bedre kvalitet.

Der er ikke meget ekspert over ham som de havde brugt i deres artikel.

0 0
Lars T. 12-01-2014 15:45:26

Hvis iP6 bliver sådan en kæmpeplade, skal jeg ikke have en. Det er helt sikkert!

0 0
ihk 09-01-2014 23:46:31

håber iPhone 6 får et helt nyt design, hvilket dette tyder på :)

0 0