Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Asphalt 6: Adrenaline klar til Android

Asphalt 6: Adrenaline klar til Android

Nu er det populære bilspil Asphalt klar i den nyeste version til Android-mobiler - endda i HD.

Tilbage i december sidste år frigav spilproducenten Gameloft en ny version af deres populære bilspil, Asphalt 6: Adrenaline, til iPhone, iPad og iPhone Touch. Nu er spillet endelig klar til Android.

Asphalt 6: Adrenaline er i HD og kan hentes her.

Gameloft har i foråret en kampagne, der giver et ekstra HD-spil med, når man køber et HD-spil. Alle HD-spil fra Gameloft koster 15 kroner hele marts måned ud.


Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Rallerbabz 24-03-2011 11:27:03

Hvor vælger man et spil til? Har købt det men fik ikke et spil mere med :S ...?! :/

0 0
Halby 24-03-2011 12:47:36

Hej

Når du har instaleret spillet så går du ind på gs hp igen og bestiler et nyt spil så siger den at du har et gratis spil tilgode

Jeg har fået 2 spil for ca. 30kr pengene er trukket på kortet idag

Håber at det lykkes for dig

0 0
Jonas_a 24-03-2011 14:53:12

jeg fik 4 spil for 30kr.
man får et ekstra spil med for hvert spil man køber.
du har betalt 30 kr. dvs for to spil, så burde du dermed få to gratis spil med.

0 0
Jonas_a 22-03-2011 22:32:08

jeg brugte ovenstående link direkte fra min tlf's browser, og så betalte og hentede spillerne direkte på min tlf.

0 0
Halby 23-03-2011 10:02:48

Tak Jonas nu virker det, hvorfor skriver de så på hp at de sender en sms

0 0
Jonas_a 23-03-2011 17:30:57

det var så lidt.
jeg fik heller ikke noget sms, ved ikke hvorfor.
men man kan skrive til Gameloft's support, hvis man ikke får det man har betalt for.

0 0
Jonas_a 22-03-2011 22:27:43

har lige downloadet den til min optimus 2x, og fik en gratis spil med( valgte Nova). de kører begge perfekt på min tlf..ingen problemer overhovedet..

0 0
Rallerbabz 22-03-2011 18:25:27

WHAT THE FUCK FEJLER DE!?

0 0
Rallerbabz 22-03-2011 18:29:36

nvm ^^

Men den siger at det ikke er tilgængeligt for min platform? (Lg optimus 2x) :S

0 0
Rallerbabz 22-03-2011 18:50:43

nvm min nvm, det findes faktisk ikke til Optimus 2x.

Hvad er dog det for noget svineri!!!

0 0
Halby 22-03-2011 19:35:36

Tjah det virker heller ikke til Desire HD de sender aldrig den sms, selv om jeg har betalt for det

0 0