Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Batteriproblemer med Galaxy Nexus

Batteriproblemer med Galaxy Nexus

Flere brugere af Galaxy Nexus har oplevet problemer med telefonens batterilevetid, selv om telefonen er på standby.

Flere telefoner har været ramt af problemer med batterilevetiden. Senest skrev vi på Mobilsiden.dk, blandt andet om Nokia Lumia 800, der havde problemer med at batteriet tilsyneladende afladede, selvom telefonen ikke var aktivt i brug.

Nu er Galaxy Nexus formentlig ramt af et lignenede problem. Ifølge Amobile har flere brugere på modaco.com klaget over batterilevetiden.

En ud af flere bruger fortæller således, at hans fuldt opladte telefon, var reduceret til 25% strøm efter ti timer uden brug.

Det virker dog som om, der kunne være en batteri- eller software fejl på de ramte telefoner, da telefonen er testet til 23 timers brug.

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

01-12-2011 12:21:55

Hvorfor mener du ikke der er meget smart phone tilbage? Lige så snart jeg tænder for skærmen er der fuld 3g også vidre og info bliver opdateret osv. Mens telefonen er på standby i lommen henter den stadigvæk emails osv. Men synk'er måske kun hver anden time alt afhængigt af hvor ektremt man vil juice defende... tilgængæld er der ikke meget smart phone over en super duper dualcore dims med 2% batteri tilbage ;)

0 0
CerB 01-12-2011 11:56:12

af juice defender er der jo ikke meget smartphone tilbage.....Så hellere lade i bilen på vej hjem fra arbejde og måske lidt på jobbet.

0 0
01-12-2011 10:33:25

I tiden før jeg installerede Juice defender, på min sgs 2 kunne den af og til suge batteriet fladt, selvom den bare lå i lommen, i løbet af 5 timer eller sådan noget. Dette sker efter min overbevisning , når og hvis man opholder sig et sted med dårlig 2g og 3g dækning. Så vil telefonen forsøge, forsøge og forsøge at skabe internet forbindelse eller måske skifte mellem den ene type signal og den anden type, for at opnår bedst forbindelse. Og det er jo fint og bruger en farlig masse batteri. Dog er det jo helt unødvendigt når telefonen ligger i lommen og ikke bruges. Når jeg køre med juice defender ultimate kan jeg nu ligge min telefon på mit sengebord om aftenen med 100% batt. Uden at være tilsluttet lader, har den 98-99% tilbage næste morgen. Tror problemet er det samme på alle smartphones.

0 0
Kenned88 01-12-2011 11:05:42

Jeps det fungerer rigtig godt. Bruger selv extreme profilen og så valgt de apps der skal have lov til at tænde wifi/3g.. Dog virker det ikke ordentligt på ICS så går og venter på en update af app'en

0 0
Thulemanden 01-12-2011 11:04:15

Tror jeg du har ret i, men det lader dog til at nogle versioner af Android er værre end andre. Jeg har eksempelvis lige opdateret min LG Optimus 2X fra Android 2.2 til 2.3 - det betød at telefonen pludselig begyndte at dræne batteriet på 12 timer i stedet for 24...

Jeg har også været nødt til at installere JuiceDefender, hvilket forlængede batteritiden med 1,82x - synes bare ikke det burde være nødvendigt at installere Apps for at have strøm til mere end 12 timer...

0 0
01-12-2011 11:47:54

Ja, div. Producenter kunne lære noget af folkene bag JD. Et lignene batteri spare program burde jo være integreret i firmwaren på alle smartphones. Men hvad skulle Juice defender banden så leve af? Deres kode/ideer blive jo nok nappet af de store firmaer med tiden.

0 0
01-12-2011 10:04:02

lige siges at de fleste inde på modaco.com er folk der piller i deres mobil....

Så lad os nu se...Syntes ikke der er den store panik inde på XDA, så helt voldsomt kan problemet jo ikke være.

0 0
Thulemanden 01-12-2011 09:41:28

Jamen det er jo snart ved at være standard for nye telefoner uanset OS... iPhone, Lumia 800 og nu Nexus... Så er der da i det mindste én ting de har til fælles :-)

0 0
Mikkel Rasmussen 01-12-2011 09:55:10

Sjovt nok :)

Dog usandt - det er i de fleste debatter fastslået, at problemet med Lumia 800 er en fis i en hornlygte, som kun er blevet blæst op, fordi Apple har sådanne problemer. Så vidt jeg har set, er det 5 mennesker på et debatforum vi snakker om + enkelte andre der har haft problemet.

0 0
Thomas Larsen 01-12-2011 14:30:08

Også det samme her, en enkelt bruger med et problem, lol.

Der var også en anden der brokkede sig over hans GN kun varede nogle timer, han mente så også lige den både skulle køre WiFi, GSM og Bluetooth samtidig.

Det er da klart at en telefon med WiFi, GSM og Bluetooth aktiveret skal vare i flere dage :D

0 0
Kenned88 01-12-2011 09:18:58

Ja min galaxy nexus gør det også :( Den var uden strøm her til morgen.

0 0
Martin hansen 06-12-2011 00:16:10

Hvordan kan du allerede have en galaxy nexus?

0 0
Kenned88 06-12-2011 08:54:10

Ganske simpelt. Hent den i england. Du kan se mere på http://www.holmq.dk

0 0
Dan Mørk Frandsen 01-12-2011 09:08:57

Ha ha android kan også, så må vi håbe apple ikke sagsøger dem for at kopiere iphones problemer.

0 0
Jacob 01-12-2011 10:50:59

:D

0 0