Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Bekræftet: Jelly Bean på vej til Samsung Galaxy S III i oktober

Bekræftet: Jelly Bean på vej til Samsung Galaxy S III i oktober

Den nyeste Android version 4.1 Jelly Bean er på vej til Samsungs topmodel Galaxy S III i løbet af oktober måned.

Samsung Galaxy S III (Foto: Pressefoto)
Samsung Galaxy S III (Foto: Pressefoto)

Danske-ejere af Samsung Galaxy S III bliver blandt de første i verden, der kan opdatere mobilen til den nyeste Android-version 4.1 Jelly Bean.

 - Samsung Galaxy S III – kæmpe mobiltest

Interessen for at få nyeste opdateringer af smartphones er stor i Norden, hvilket man ved hos Samsung. Derfor er de nordiske Galaxy S III-ejere også blandt de første i verden, som får adgang til de nyeste funktioner på Android platformen.

 -”Jeg er glad for, at vi har så engagerede og opmærksomme kunder her i Danmark. Det har også gjort indtryk på vores globale hovedkontor, og derfor bliver de danske kunder blandt de første i verden, der kan trykke opdatér på deres Galaxy S III,” siger Jens Arvad, salgschef for Telekom i Samsung Danmark.

Opdateringen forventes at være tilgængelig via Kies og FOTA med start i løbet af oktober måned – det vil ske med en udrulning. Det begyder, at ikke alle Galaxy S III-ejere får opdateringen samtidigt.


Læs også:
 - Samsung Galaxy S III får senest Jelly Bean til november
 - Samsung Galaxy S III slår alle rekorder

Web-TV: Se testen af Galaxy S III

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Michael 23-10-2012 15:12:34

Christ !

Hvor lang tid skal der gå før den lander ?

Er på Telmore her.

0 0
24-09-2012 20:21:31

Og derfor bliver den næste android jeg køber nok den næste nexus

0 0
24-09-2012 17:15:48

Hvis det betyder noget for dig med nyeste opdatering, er hverken Samsung eller LG nok de rette.
Motorola var hurtige med opdateringer til deres razr og zoom.
men for mange ejer af tab 10.1 undre det nok at der stadig ikke er 4,0 til enheden endnu den blevet lovet for mere end et år tilbage..

0 0
24-09-2012 19:35:53

Hvor mange motorola mobiler kører JB ?

0 0
Kim Harder 25-09-2012 01:23:55

Ingen Motorola køer JB, de kører kun android 2,3 og JB er 4,1. Der er kun ganske få Android mobiltelefoner, som har dette. Kun dyere modeller. Det foregår ikke som ved Apple. Fabrikanterne vælger en version, og den bliver de på. Heller ikke som ved Windows Phone, hvor der kommer opdatering. Det er også kun meget få Symbian OS, som har fået opdatering.

0 0
25-09-2012 10:21:18

Der er motorola telefoner der kører med ICS (4,0)
Vedr nokia og symbian os så opdateres både med nokia belle fp 1 til flere modeller og 808 med nokia belle fp2 samt ældre mobiler med nokia belle refresh. Nokia er nu nok de bedste til at opdatere software og det er selv 10år gammel telefoner , der får en tur.

Vedr samsung
Så er det jo set før at det er blevet bekræftet at en version kommer og så trukket tilbage igen, såååå vent nu med at glæde jer

0 0
Peter Frederiksen 24-09-2012 20:28:49

None Det er kun Xoom, da den har status som reference tab hos Google...

0 0
Peter Frederiksen 25-09-2012 08:44:29

i USA

0 0
Søren D 25-09-2012 13:12:47

He He godt man har købt sin Xoom der så ;-)

Håber at de snart får rullet JB ud i Europa også, for den giver nyt liv til Xoom'en. Har for første gang ikke lagt en ny launcher på.

0 0
Peter Frederiksen 25-09-2012 14:09:24

Det undre mig bare at Tab10.1 ikke er med på Sammy's JB liste...

0 0
25-09-2012 14:19:00

Tab 10.1 har siden midten af sidste år stået på sammys ICS liste og skulle komme omkring november... Men jeg personligt tvivler på tab 10.1 bliver opdateret...
det er blevet udsat mange gange

0 0
Schwartz 24-09-2012 10:36:36

Ja fakstisk mange, der håber den kommer til HTC One serien! :-)

0 0
Kim Harder 24-09-2012 14:02:43

Var det ikke også på tide?

0 0