Mobilsiden.dk  /   Nyhedsoversigt  /   Bekræftet: Samsung Galaxy S IV præsenteres 14. marts

Bekræftet: Samsung Galaxy S IV præsenteres 14. marts

Nu skulle det være officielt: Samsung præsenterer Galaxy S4 ved en event den 14. marts.

Rygterne har gennem den seneste tid taget til omkring Samsung og en efterfølger til succesen Galaxy S3. Nu skulle det være bekræftet, at koreanske Samsung vil afholde en Unpacked event den. 14. marts.

Samsung har tweeted en tesaser for arrangementet på Twitter, under overskriften: ”Reasy 4 the Show” og efterfulgt af teksten: ”Come and meet the next Galaxy”

Desuden har Samsungs mobilchef JK Shin udtalt til Edaily, at Samsung Galaxy S4, at Galaxy S4 første gang vil blive vist frem ved Unpacked i New York City.

Kilde: Edaily, Twitter

Forrige artikel Næste artikel

Få notikationer:

Læs Mobilsidens debatregler her


Kommentar

Mirzad 25-02-2013 15:24:34

Apples advokater har fået VIP plads på de første rækker og er blevet lovet x5 i bonus for hver detalje de nu finder brugbare i en ny retssag mod Samsung.

0 0
Footiefan 25-02-2013 16:16:25

Nåhhhh....

0 0
lasse 25-02-2013 14:11:57

Hvornår mon den så rammer sals hylderne?

0 0
Erling 25-02-2013 12:15:50

Galaxy Note størrelse på 5,5 tommer udgår nok også.
Hvis ellers rygterne har noget på sig tales der om en 5 tommer skærm.
Fra 5 til 5,5 tommer virker som en meget lille forskel, samtidigt med at 8 tommer SGN netop er fremvist.
Hvis altså ikke S-pennen skulle udgøre forskellen.
Synes jeg også lyder liidt tyndt.
Og så lige til sidst. Undskyld flueknepperiet men kan ikke dy mig: "Reasy!! for the show ;)

MVH
ELO

0 0
GadgetMe 25-02-2013 14:16:42

Synes da ikke 0.5 tommer er så lidt igen, når det kommer til telefoner. Tænk på forskellen på en 4.2 og en 4.8 :) det er så 0.6 men der er da mærkbar forskel.

0 0
Lennie 25-02-2013 10:51:31

Håber meget at der samtidig kommer en ny Galaxy Note 3... hvad vurdere i sandsynligheden er for at det sker?

0 0
25-02-2013 11:09:12

Den venter de med. Ellers vil den jo tage noget af salget fra S4. Men det bliver spændende at se hvad samsung kommer med, de har sq godt nok fået kamp til stregen af de andre, især HTC one er vildt lækker. Dens kamera skuffer dog lidt, efter hvad jeg har set på gsmarena.

Rygtet siger at Samsung har droppet amoled skærmen og exynos cpu'en :-o Og at der måske vil blive introduceret lidt metal af en art ;-)

0 0
TF 25-02-2013 17:52:30

Jeg troede at tyndt plastik var det bedste i hele verden (det plejer du da at sige) og metal var nået man lavede de åhh så dårlige iphones i der ridser og går i stykker så nemt, men nu skifter du mening :-) dejligt at se du har et standpunkt til du tager et nyt ;-)

0 0
25-02-2013 18:36:15

Hvornår har jeg sagt det? Alle de påstande må stå for din egen regning. Man kan godt lave mobiler i metal der ikke bliver ridset af at Være pakket ind i salgsæsken og også uden de bøjer(hvilket alle dog ikke kan prale af) men jeg kan se på FB delen at du er lige så snot dum som du plejer at Være, så skal vi bare lade den ligge der?

0 0
TF 25-02-2013 19:30:42

Så har jeg tilskrevet en kommentar til mit indlæg på FB delen så folk som dig ikke bliver forvirret ;-)

0 0
Mirzad 26-02-2013 13:38:00

hej Filtenborg
Nu kender vi efterhånden til dit (intime) forhold til Apple og iphone, så dine indlæg lugter langt fra at bare være humoristiske. :)

0 0
TF 26-02-2013 14:10:54

Jeg har et meget intimt forhold til apple, nokia, htc, sony osv osv min sidste mobil var en nokia med WP og jeg har haft flere android mobiler end ios, så inden du udråber mig til nået jeg ikke er så tag lige det her med i dine overvejelser ;-)

0 0
Mirzad 26-02-2013 14:27:43

osv...osv..men ikke Samsung..that's why u hate dem.. ;-)

0 0
TF 26-02-2013 15:06:45

Nej jeg har også haft samsung de var en del af osv og jeg hader ingen overhovedet hvad skulle jeg dog gøre det for de er jo bare et firma og har aldrig gjort mig nået.

Det er for mig ikke en religion, det er muligt det er for nogen men ikke mig :-)

0 0
Mirzad 26-02-2013 20:54:31

Det var godt at høre Thomas. :-)
Så glæder du dig også til GS4.

0 0
TF 27-02-2013 12:26:17

Jeg ser frem til alt nyt men med mindre de gør nået drastisk ved deres design/materialler er jeg klart hoppet på en lækker htc one eller måske lumia 920 :-)

0 0
TF 27-02-2013 23:48:28

Men mirzad hvorfor hader du apple, som dit indlæg længre nede kunne tyde på ?

0 0
Mirzad 01-03-2013 00:27:49

hade apple...?det gør jeg da ikke, det er ikke nogen hemmelighed at Apple og Samsung sagsøger hinanden på krys og tværs..har du sovet i timen?

0 0
TF 25-02-2013 19:26:17

At du ingen humor har må stå for din egen regning men det er selvfølgelig ikke sjovt når andre gør mod en som man selv plejer at gøre mod dem vel ;-)

0 0